İyi okumalarr ✨
Kapının önünde dikilmekten başka birşey yapmıyordum. Elim arada bir zile gitse de alacağım tepkiden korkuyordum.
Ne diyecektim ki anneme ?
Derin bir nefes alıp elimi tekrardan zile doğru uzattım ve zile bastım. En fazla ne olabilirdi ki ?
Kapı açıldığında annem hemen beni süzdü ve içeri geçmem için bana yer verdi.
Oturma odasına doğru ilerledim. Bir açıklama yapmak zorundaydım. Bir an önce bitsin ve odama gitmek istiyordum.
O da içeri girince bana baktı. Birşey deme mi bekliyordu. Açıkça haklıydı da.
"Anne..."
"Efendim."
"Sana anlatmam gerek ama anlatamam. Daha kendimi hazır hissetmiyorum. Ama emin ol sana anlatacağım. Sadece biraz zaman istiyorum."
Ohh, anlattım gitti!
" Az çok tahmin ediyorum zaten kızım. Bende genç oldum. Sen ne zaman anlatmak istersen o zaman anlat. Ama dikkatli ol üzüleyeceğin şeyi yapma."
Dediği şeyle hemen yanına yaklaştım ve sıkıca sarıldım. Hem sarılıyor hemde teşekkür ediyordum.
"Ben her zaman yanındayım."
"Teşekkür ederim annem." diyip annemi öptüm ve eşyalarımı alıp odama çıktım.
İlk olarak yatağıma uzandım ve Instagram'a girdim. Bizimkiler post atmıştı onları beğenip yorum attım.
Ordan çıkıp telefonumu bıraktım. Bayadır ders çalışmadığım için masama oturdum ve kimya kitabımı çıkarttım.
Biraz konu tekrarı edip soru çözmeye başladım. Yaklaşık 2-3 saat çalışınca Telefonumu alıp aşağı indim.
Babamın bugün nöbeti olduğu için eve gelmeyecekti. O yüzden annemle evde tektik.
Mutfaktan gelen kokuyla gülümsedim. Annem mercimek çorbası ve karnıbahar yapmıştı.
Ben masayı kurarken annem son kalanları hazırlıyordu. Geldikten sonra yemeğe başladık.
Yemeğim bitince elimi karnına koydum. Çok yemiştim. Ama yemek bu sonuçta!
Annemle beraber sofrayı kaldırdığımızdan sonra kahve içer misin diye sordum.
Hayır diyip televizyonuna tekrar döndü. Mutfağa girecekken kapı çaldı. Kapıyı açmaya karşımdaki kişiyi görünce elim ağzıma gitti.
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting|
Short StoryTAMAMLANMIŞTIR... Farklı bir anonim kitabı mı okumak istiyorsun? Gel ve kitabımı oku o zaman. Eğlenceli serüvenime hoş geldin. Anlık gelen cesaretle Mehir yapmayacağı şeyi yaparak sevdiğine mesaj atıyor. O sırada dikkatini çeken saatle gülümsüyor. S...