16. Bölüm

390 62 6
                                    

İyi okumalarr ✨

Sabah kalktığımda çok mutluydum. Çünkü bugün okulu asıp Barlaslar ile gezecektik.

Dün Barlas saçlarımın güzel olduğunu söylediğinden sonra birşey diyememiştim. Ne diye bilirim ki sevdiğim çocuk saçımı beğenmişti.

Ondan sonra onunla hiç konuşmamış ama o fırsattan istifade bana gülerek bakıyordu.

Neyse, bizde yarın yani bugün okulu asmaya karar verdik. Tabii ki hepimizin ailesinin haber vardı.

Mükemmel oyunculuğumuzla sınav  haftasına girmeden önce biraz gezmek istediğimizi söyleyip ikna ettik.

.

.

.

Yataktan kalktım ve lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Ordan sonra ise giyeceğim kıyafeti seçmem lazımdı. Kafeye gideceğimiz belliydi ama ne giymem lazım bilmiyordum.

Hem güzel hemde rahat birşey giymek istiyordum. Dolaptan aldığım beyaz bluz ve kırmızı etekle gülümsedim. (Multimedya da var)

Üzerime giyip makyaj masama oturdum. Çok makyaj yapan bir insan değildim.  O yüzden hafif bir makyaj yaptım.

Kapı çalınınca hemen aşağıya indim. Kızlar gelmiş olmalıydı.

Annem ve abim dışarı çıkmışlardı. Evde eksikler mi varmış ne evle max alakam aq.

Karşımda elinde kask olan Barlas'ı görünce ağzım açıldı. Barlas'ın ne işi vardı ki burda?

Hem evimi nasıl buldu ki!

"Ağzını kapat ay parçası." Sesini duyunca kendime geldim. Her zaman rezil olmayı nasıl başarıyorum ki!

"Şey... Sadece şaşırdım." dedim kısık sesle.

"Belli. Neyse benim seni almam lazımmış . Arkadaşın öyle dedi. Bende okeyledim. Hazırsan çıkalım."

"Hazırım." diyip ayakkabılıktan beyaz spor ayakkabımı aldım. Kapıyı da kitledikten sonra evden çıktık. Karşımda duran motorla gözlerim ayrıldı.

Efsana birşeydi.

"Beğendin galiba bebeğimi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Beğendin galiba bebeğimi." dedi erkeksi gülüşüyle.

"Barlas bu harika birşey." dedim ve motora yaklaştım. İlk defa binecektim. Dolayısıyla fazla heyecanlıydım.

"Al bakalım kaskını." diyip ikinci kaskı bana uzattı.

Elime aldım. O sırada kafamı kurcalayan soruyu sordum. " Hiç bir kızla bindin mi?"

Gözlerimin içine baktı. Birşey düşünüyordu. Elimden kaskı kaldı ve kafama geçirdi.

"Bu aralar kimseyle yapmadığım şeyleri senle yapıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu aralar kimseyle yapmadığım şeyleri senle yapıyorum. İlk önce saçlarını beğendiğini söyledim. Sonra asla bir kızla binmediğim motoruma senle biniyorum. Çok tuhaf." dedi.

Çok güzel bir duyguydu. İlk defa ona karşı cesaretlendim.

"İlk olmak güzel." diyip göz kırptım.

Bölüm sonu...

00.00 |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin