57. Bölüm

191 21 24
                                    

İyi okumalarr ✨

Son 3 hafta sonra Barlas gidecekti ve bende ona bugün fotoğraf olayını söylemek istiyordum.

Mehir: Barlasss

Mon premier: Barlas değil.

Mon premier: Sevgilim diyeceksin. Unutma!

Mehir: Sevgilimm.

Mon premier: Efendim bebeğimmm

Mehir: Buluşalım bir şey diyeceğim.

Mon premier: Önemli birşey olmadı dimi?

Mehir: Sayılır

Mehir: Bizim evin aşağısında bulunan kafeye gelir misin?

Mon premier: Çıktım bile

Mehir mesajı beğendi

Telefonu elimden bırakıp dolabımın içinden bir siyah eşofman ve siyah crop tişört giydim.

Saçlarımı tarayıp biraz parfüm sıktıktan sonra anneme haber edip evden çıktım.

Nasıl açıklayacaktım bilmiyordum. Ama bitecekti. Ne olduğunu çözecektim.

Geldiğim de Barlas'ın gelmiş olduğunu gördüm. Motoru yine hızlı kullanmıştı.

"Bebeğim noldu?"

"Otur konuşalım."

Başını salladı ve oturdu. Sonra elini kaldırıp garsonu çağırdı. Benim için latte kendisi içinde espresso söylemişti.

Kahveler gelene kadar sessizce oturmuştuk.

"Barlas hani birgün kafeye gitmiştik ve ben hâlsizleşmiştim. O gün bana lavabo da bir kız çocuğu kağıt verdi. Birde bu fotoğraf." Kağıdı ve fotoğrafı ona uzattım. İlk önce kağıdı okudu. Sonra fotoğrafa baktı.

"Bu ben değilim. Yemin ederim ben değilim. Bebeğim ben seni geç buldum erken kaybedemen. Asla yapmam böyle birşey hem saç reng-"

"Barlas." diyip sözünü kestim. "Saç renginiz aynı evet ama ben sadece merak ediyorum. Kim olabilir diye."

Nefes aldım."Bak Selin İngiltere'ye taşındı. Annesi ve babası boşandı. Yani yapacağını sanmıyorum. Başka kim olabilir?"

Ellerini saçının içinde geçirildi ve yüzünü sıvazladı. "Bilmiyorum yemin ederim ki bilmiyorum. Kim yapar aklım almıyor!"

Masanın üzerindeki elimi tuttu. "Mehir, Ay parçam bana inanıyorsun dimi? Yapmadığıı böyle birşeyin yalan olduğunu biliyosun?"

Biliyor muydum?

Gözlerinin içine baktım. O kadar çaresiz duruyordu ki...

"İnanıyorum." diye fısıldadım.

Ayağa kalkıp hemen bana sarıldı. Başını boynuma götürdü ve derin nefes aldı. Küçük küçük öpücükler bırakmayı da unutmadı.

"O yüzden uzaktan benden dimi? Birşey olduğunu hissettim, senin bana anlatmanı bekledim. Keşke hemen söyleseydin bitanem."

Evet aramızda bir açılma vardı. Aklıma hep beni aldatma düşüncesi dolanıyordu.

Kimdi bu bulmamız lazım lazımdı!

"Bunu yapanı araştıracağım. Sana söz olsun."( Bana yardım eder misiniz? Çünkü nasıl araştıracağı hakkıda ufak bir şey bile yok aklımda. Sizin aklınızda birşey varsa söyleyin lütfen😘)

Başımı salladım. Bulacaktı söz vermişti. Son 3 haftamız vardı beraber geçirecek. O yüzden hep beraber olmalıydık.

Bölüm sonu...

Buraya bu bölümde hissettiğinizde duyguların emojisini koyar mısınız?👉

Evet bir bölümün de sonuna geldik. Bölümümüz nasıldı??

Bu arada yardım ederseniz çok sevinirim çünkü yardıma ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkürler ❤️

Size kötü bir haberim varr arkadaşlar. Kitabımız artık sona yaklaşıyor haberiniz olsun.

Çok üzülüyorum bu kitabın bitmesine ama yapacak birşey yok. Her başlangıcın bir sonu vardır.

Bu kitap bittiğinde biraz ara vereceğim. Ara sırasında bir kurgu ile yoğunlaşmayı düşünüyorum. Neysee daha çok konuşuruz bunları.

Hepinizi teker teker öpüyorum 😘

Seviliyorsunuz ❣️




00.00 |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin