14. Bölüm

419 63 14
                                    

İyi okumalarr ✨

Abimin gelişiyle ne diyeceğimi bilmiyordum. Tek bildiğim kızmayacağıydı.

"Abişim şey annem nerde." diyip şirince sırıttım.

"Uyumaya gitti o ben de seni alıp beraber uyuyalım dedim."

"Hıım." diyip ayağa kalktım. Ne demem gerekiyordu ki?

"Şimdi öncelikle ben dedim ki abim bana yenge yapmış mı dedim. Düşündüm düşündüm ve şifreni buldum. Sonra hiç birşey yoktu. İyiki yok! Neyse bir grup var ondan yazdılar. Bende çok merak ettim. Ama az merak ettim valla bak. Sonra arkadaşın Meriç bak dedi. Bende ben o değilim dedim fotoğraf çektim attım o kadar. Ohh! Bitti çok şükür"

O kadar çok konuşmuştum ki nefesim kesildi adeta ben anlatırken abimin yüzü şekilden şekile girmekti.

Sanki arkadası beni beğendip çok güzelsin dedi.

Asla demedi Mehir haklısın!

Sus iç ses öyle birşey az oldu

"Yürü gerizekalı kardesim yürü..." diyip beni itekledi. Fakat o sırada abimin bildirimleri susmuyordu.

"Lan şimdi bu fotoğrafı Göktuğ gördüyse bittin abicim." dedi abicim kelimesine baskı yaparak.

Sıçtım!

"Gördü dimi gördü." diye yakındı abim.

"Beni onu dışımdan mı söyledim." diyip kaçtım.

"Gel kız buraya!" diyen abimle ilk önce oturma odasını turladık. Sonra ben merdivene yönelirken elime yastık alıp abime attım.

"Ebeni ben taa..."

"Abii tamamlama annem sen bana sövme diye aynı ebeye gitmiş." Diyip odama girdim. Kapıyı da kitledim.

En son abimin "Hee iyi o zaman." diyip odasını girdi.

Bu gece abimle yatacağım için üzerime şortlu takım giydim.

( İstediğiniz gibi hayal edebilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( İstediğiniz gibi hayal edebilirsiniz)

Saçımı da dağınık topuz yapıp abimin odasına gittim. Geldiğimde abim banyosundaydı.

Yatağa uzatıp üzerime çektim. 5 dakika sonra da abim geldi. İlk önce üzerindeki tişörtü çıkardı.

Lan abimin bu kadar baklavası var mıydı?

"Abi kas komasına mı gördün ne yaptın." dedim hayretler içinde.

Güldü ve yatağa girdi beni kendine doğru çekti.

"He abim komaya girdim." diyip sıkıca bana sarıldı.

" diyip sıkıca bana sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsilidir)

Sabah kalktığımda abim hâlâ uyuyordu. Sessizce yerimden kalktım. Okula gideceğim için odama gittim.

İlk önce elimi yüzümü yıkadım ve dolabımda formamı aldım. Giydikten sonra acılarımı açık bırakarak odamdan ayrıldım.

Kahvaltı yapmak istemediğim için annemin yanına uğrayıp çıktığımı haber ettim.

Telefonumdan Madrigal Seni Dert etmeler açtım ve şarkıyı hissetmek için hiç bir şeye odaklanmadım.

Tâki karşımda Barlas ile Selin'i görene kadar ne işleri vardı burda ki!

Bir bankın yanına gidip yere çöktüm.

"Selin ne yapmaya çalışıyorsun. Onlar benim çocukluk arkadaşlarım. Nasıl onlarla iletişimimi kesmemi istersin" diyen Barlas'a dikkatle baktım.

Galiba şuan ilk kavgalarını yapıyordu.

"Barlas ben onlardan hoşlanmadım." diye diretti Selin.

Aman onlar senden hoşlandı sanki!

"O zaman bitti Selin. Benimle birlikte olmak istiyorsan onlarla anlaşacaksın."
diyip ordan ayrıldı.

Ne yani ondan ayrılmışmıydı...

Bölüm sonu...

00.00 |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin