İyi okumalarr ✨
Ankara/Barlas
( İki bölümdür Mehir hanım anlatmıyor yorulmuş.)
Kapının zırıl zırıl öten sesi yüzünden küfür ede ede gözümü açtığımda saate baktım. Gece Mehirle sabahlamıştık. Onu o kadar çok özlemiştim ki...
Oflaya puflaya ayağa kalktım ve kapının deliğinden dışarıya baktım. Gelen beni sürekli rahatsız eden, sevgilim olduğunu her zaman dile getirdiğim hâlde hâlâ peşimde gezen, okulun zengin kızlarından biriydi. Sürekli peşimden geldiğini için evimi bulduğunu umuyordum.
"Barlacımm orda olduğunu biliyorum gözünle delikten baktığın için delik simsiyah oldu. Hadi aç artık."
Ne diyor lan bu?
Nerden anladı amına koyim!
Kapıyı azıcık açıp ona baktım. O sırada üzerimde sadece eşofman ile yattığım aklıma gelince kapıyı bırakıp odama gittim. Hemen bir tişört giydim o sırada Aleyna içeriye geçmiş ve koltuğa oturmuştu.
Boku yemiştim. Odayı telefon sesi doldurunca şarja takılı olan telefonumu çektim. Arayan Mehirdi!
Şimdi sıçmıştım işte!
"Aleyna sevgilim arıyor gözünü seveyim sessiz ol."
Başını salladı ve telefonunu eline aldı.
Bismillah diyerek telefonu açtım.
"Bebeğim nasılsın?"
"İyiyim aşkım. Yeni mi kalktın sesin uykulu geliyor."
"Eve-"
"Ayy tabii aşko Barlas'ın evindeyim." diyen Aleyna'ya baktım.
"BARLAS KİMİN SESİ O!"
Gözlerimi kapattım ve elimle anlıma vurdum. "Kimsenin canım."
"BARLAS KIZ SESİ DUYDUM KİM O KIZ KİM!"
"ARKADAŞIM YEMİN EDERİM VALLA BAK!."
"Hani evde kız yoktu. Defol git Barlas bir daha beni asla arama yalancı bok, orangutan, maymun, köpek." diyerek telefonu yüzüme kapattı.
"ALEYNA EVİMDEN SİKTİR GİT. KENDİNLE DE GURUR DUY İLK DEFA BİR KIZA KÜFÜR ETTİM "
Yanıma yaklaştı ve gözlerimin içine bakarak "kendimle hep gurur duyuyorum tabii ki de yatağıma geldiğinde yine kendimle gurur duyacağım emin ol." diyip gitti.
Ne halt etmiştim. Mehir'i üzmüştüm. Bir günüm doğru düzgün gitmiyor ki zaten!
Mehir'i aramıştım ama açan olmamıştı. En son aramamda ise telefonu komple kapatmıştı.
Hemen Emir'i aramıştım.
"Ulan piç nasıl yaparsın bunu Mehir'e lan aşık oldum dedin, deliler gibi seviyorum dedin, bu mu sevgin senin şerefsiz."
"Sus lan sus yanlış anladı. Aleyna eve geldi. Zorla içeri girdi. Birşey olmadı."
"Mehir'e nasıl anlatacaksın?"
"Bilmiyorum."
"Git bul amına koyim kız ağlamaktan helak oldu."
Telefonu yere attım. Nasıl ağlamıştı şimdi o güzel yüzü kıpkırmızı olmuştu kesin. Yine üzmüştüm bebeğimi...
2 saat sonra
2 saatin ardından tavanla bakışıyordum. Emir her zaman ne olduğunu söylüyordu. Ama hâlâ ağlıyormuş. Aradığımda ise açmıyordu
Kapı çalınca oflaya puflaya tekrardan kalktım ne olduysa kapı yüzünden olmuştu zaten!
Kapıyı açtığımda bir kargocu "Barlas Kaya?"
"Benim."
"Size bir zarf var şurayı imzalayın lütfen." dediğini yapıp imzaladım ve za zarfı aldım. Aça aça oturma odasına geldim.
" Merhaba Barlas,
Bunu yazmak cidden acı ama seni gerçekten sevdiğim için anlatıyorum bunları...
Barlas senin biz ikizin var şimdi saçma sapan şeyler diyip kağıdı açacaksın ama bu gerçek senin bir ikizin var. Annen ve baban onun öldüğünü senden sakladı çünkü seninde acı çekmeni istemediler fakat şuan Ankara'da yetimhanede kalıyordu. 18 yaşında olduğu için yetimhaneden ayrıldı. Nerde olduğu bilmiyorum.
Bana bunu üvey kardeşim anlattı çünkü Eskiden sevgililermiş. Senin de Ankara'da olduğunu duyunca hemen söylemek istedim.
Annenlere sakın kızma çünkü olarda evlat acısı çektiler. Adresi yok ama numarası var. Ona da bu mektubu gönderdim. Fakat üvey kardeşimin haberi yok.
Bu kadar Barlas ismide Barkın Kaya.
Numarası: 05***
Seni gerçekten sevmiştim. Umarım Mehir ile mutlu olursun
Selin...
Barkın Kaya
Bölüm sonu...
Buraya bu bölümde hissettiğinizde duyguların emojisini koyar mısınız?👉
Yazar neler yapıyor böyle ksndjdjdjjdjdhdn
Bölümü nasıl buldunuz aşkolarrr
Herşey bulundu mu neee
Tek şey evlilik ve bebekler galiba idndjdjxjdj
Neyse klasik cümlelerimi hemen söyleyeyim.
Wattpad kullanan arkadaşlarınız varsa kitabımı önerebilir misiniz ❤️
Şimdiden teşekkürler ❤️
Seviliyorsunuz ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting|
Cerita PendekTAMAMLANMIŞTIR... Farklı bir anonim kitabı mı okumak istiyorsun? Gel ve kitabımı oku o zaman. Eğlenceli serüvenime hoş geldin. Anlık gelen cesaretle Mehir yapmayacağı şeyi yaparak sevdiğine mesaj atıyor. O sırada dikkatini çeken saatle gülümsüyor. S...