32. Bölüm

272 34 4
                                    

İyi okumalarr ✨

Sabah kalktığımda ilk önce etrafıma baktım. 1 haftalık bir kamp yapacaktık.
Fakat 4. Gün kaybolmuştum.

Böyle diyince de tuhaf oldu aq.

2 günde hastanedeydim. Yani şuan cuma günüydü. Bizde okula gitmem istemedik.

O yüzden Güneş'in evinde toplanmaya kadar verdik. Güneş'in ailesi memlekette olduğu için burda tek başına yaşaması bizim için de avantajdı.

İstediğimiz zaman oradaydık.

Neyse odamın lavabosuna gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Sonra dolabımı açtım. Ne giysem diye düşündüm.

Güzel bir kıyafetle gülümsedim ve elime aldım.

Güzel bir kıyafetle gülümsedim ve elime aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Giydikleri olarak düşünebilirsiniz)

Güzel bir şekilde hazırlanınca aşağı indim. Kimse yoktu. Galiba işe gitmişlerdi. Alışkındım zaten.

Fakat alışık olmadığım şey masadaki tost  olmuştu. Hemen masaya kuruldum. Kenardaki notla gözlerimi devirdim.

Tostunu bitirmeyi unutma şimdi sen aç aç gidersin. Bu arada alışma kahvaltı hazırlamama. Kendini yorma diye yaptım. Afiyet olsun bitanem

Annen...

Klâsik annemdi işte..

Kahvaltımı hızlıca yapıp kirli tabakları bulaşık makinesine koydum. Hızlı bir şekilde evden çıktım.

Güneşle evimizin arası çok yoktu. O yüzden hızlıca oraya ulaşmıştım.

Kapıyı çaldım. Güneş üzerinde şortlu bir  takım ve önlükle çok tatlı duruyordu.

"Hoş geldin canımm." dedi ve hemen çantamı elimden aldı. Hoşbuldum diyince hemen sarıldı.

"İyisin dimi bir yerin ağrımıyor." dedi beni incelerken. Güzel kalplim benim.

Tam iki gündür saat başı Eslem ile beni arıyorlar ve İstediğimi soruyorlardı. İyi ki onlarla tanışmıştım.

"Yok bebek iyiyim ben hadi gel kahvaltıyı beraber hazırlayalım." Yanağından makas alarak mutfağa girdim.

"Kankaa ben birşey yaptım." dedi tuhaf tuhaf bakarak. Gözlerimi kısarak baktım. Kim bilir ne halt yemişti.

"Ne yaptın?" dedim sorgu dolu ses ile.

"Şimdi Emir'in evi buraya yakın ya Barlaslar da oradaymış. Hem kahvaltı hemde akşam yemeğine çağırdım." dedi gözlerini kaçırarak..

"Güneş neden haber vermedin daha güzel şeyler giyerdim. Off!"

"Ne bileyim ben kızarsın sandım. Valla güzelsin." dedi. Onun bu haline gülmeden edemedim.

"Tamam hadi hazırlayalım. Masayı Eslem anca gelir zaten" dedim ve kahvaltı hazırlamaya devam ettik.

Güneş'in evi bahçeli bir ev olduğu için bahçeye kurmuştuk sofrayı.

Herşey hazır olunca bahçede oturmaya karar verdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herşey hazır olunca bahçede oturmaya karar verdik. O sırada Üç taş buraya gelmişti. Cidden hepsi birbirinden yakışıklıydı.

Gülümsedim de onlarda gülümsedi..

"İyi misin ay parçası." dedi Barlas.

"Tabii ki iyiyim."

"İyi ol sen." dedi ve topuz olan saçımı açıp tokayı elime verdi.

Bölüm sonu...

00.00 |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin