İyi okumalarr ✨
Onur ile tanıştıktan sonra sınıfıma girdimve yerime oturup başımı kollarımın arasında alıp uyumaya çalıştım.
Sonra bir anlık kararla Barlas'a yazmaya karar verdim.
Gizemli kız: Hani beni hayatına almak istiyordun!
Gizemli kız: Öyle demiştin.
Görüldü...
Mon premier: Yine öyle. Sadece Selin ile bir süre sevgili olmak zorundayım.
Gizemli kız: Neden?
Mon premier: Babam için Gizemli kız babam için mecburum ama unutma onu sevmiyorum.
Mon premier: Ve ne olur kimseye söyleme. Eminim arkadaşlarların vardır. Onlara da söyletme.
Gizemli kız: Peki Barlas sırf senin için sakın unutma! Bakalım nereye kadar dayanacağım.
Mon premier: Teşekür ederim.
Görüldü atıp uygulanmadan çıktım. Ortada birşey vardı ve ben bunu ortaya çıkaracaktım.
Zilin çalmasıyla herkes geldi. Eslem ile Güneş hemen yanıma geldi.
"İyimisin?"
Barlas'a söz verdiğim için belli etmeyecektim.
"Ehh işte."dedim
"Birşey diyeceğim. Çarpıştığın çocuk kimdi." diye sordu Eslem.
Herkesi anlattım ve hocanın gelmesiyle ayağa kalkıp oturduk. Şu ayağa kalkmayı hiç sevmiyorum. Neymiş saygıymış yalana bak!
Fizik hocamız kitap açmamız söyleyince hemen ders kitaplarını çıkardım. Kapı çalınca herkesin bakışı oraya döndü.
"Hocam ben yeni öğrenciyim." Diyen Onur'a baktım. Bizim sınıfta mı?
"Hoşgeldin kendini tanıt ve boş yere geç."
"Onur Demir." diyip benim yanıma adımladı. Herkes şaşkınca bakıyordu. Çünkü ben tamam bütün dönemlede tek oturuyordum.
Rahat bir şekilde çantasını yanıma attı ve bana döndü..
"Selam sıra arkadaşım." dedi.
Hiç bir şey demeden önüme döndüm. Ve dersi dinlemeye başladım.
***
Okul erken bitmişti ve ben kütüphaneye gitmek istememiştim. Çünkü kesinlikle orda Selin ile neden barıştıkları konuşulacaktı ve Barlas gerçeği söylemeyip saçma aşk şeyleri diyecekti.
Eve geldiğimde babamın evde olduğunu gördüm. Yorgun olduğum için sessiz adımlarla odama gittim.
Üzerimi değiştirip eşofman takımımı giydim ve yatağa uzandım.
Birazcık YouTube'den video izledim. Sonra uykum geldiği için telefonu bırakıp uyudum.
Adımın seslenilmesi ile pikeyi üzerinden attım. Odamdaki banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Telefonumu alıp saate baktım.
Saat 19.40 tı. En son bildirimlerimi kontrol ettim. Fakat hiç tahmin edemediğim bir bildirimlere karşılaştım..
Barlasım kişisi sizi takip etmek istiyor...
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting|
Krótkie OpowiadaniaTAMAMLANMIŞTIR... Farklı bir anonim kitabı mı okumak istiyorsun? Gel ve kitabımı oku o zaman. Eğlenceli serüvenime hoş geldin. Anlık gelen cesaretle Mehir yapmayacağı şeyi yaparak sevdiğine mesaj atıyor. O sırada dikkatini çeken saatle gülümsüyor. S...