22. Bölüm

318 42 14
                                    

İyi okumalarr ✨

Sabah yaptığım herşeyi tekrardan yaşadım. Nalet alarmın iğrenç sesiyle yataktan kalktım ve lavaboya gidip işlerimi hallettim.

Kahvaltı yapmadan evden çıktım. Okulda atıştırırdım zaten. Bugün Barlaslar ile kütüphaneye gidip ders çalışacaktık.

Resmen Barlas'a yazalı 1 ay olacaktı ve biz her gün konuşuyorduk. Cidden eğleniyordum.

Okula vardığımda yine bizimkiler beraber oturuyorlardı. Allah'ım bu günlerinde mi görecektim.

"Günaydınnn." dedim şen şakrak sesimle.

Herkesten günaydın sesleri yükselirken yerime geçip oturdum. O sırada Barlas biriyle konuşuyordu. Ama sanki gülümseyerek değil de sinirli bir şekilde.

O sırada bir ses yükseldi.

"Barlas aşkım ben geldim."

Selin?

Herkes şaşkınca bakıyordu. Barlas gülümseyerek ayağa kalktı ve Selin'e sarıldı ve yanağından öptü.

Selin, Barlas ile benim oturduğum yere sandalyesini koydu. Sinirden elimi nasıl sıkıysam elimi bembeyaz olmuştu.

Hani hayatına Gizemli kızı alacaktı. Öyle demişti. "Barlascım bana kahve getirmiştim. White chocolate mooca olsun lütfen." diyip iğrenç bir şekilde gülümsedi.

Iyy sevimsiz şey!

Şaşırtıcı bir şekilde Barlas ayağa kalktı beş dakika sonra elinde kahveyle geldi. Yeter artık ama!

Daha fazla dayanamayıp ayağa kalktım. Kızlar arkamdan seslense bile dinlemeden merdivenden çıkmaya başladım. O sırada biri bana çarptı.

"OLUM SIÇTIM AĞZI..." lafı ağzında kaldı çünkü bir kız olduğumu gördü. Hadi ama bütün herkes bize mi  bakıyor.

"Pardon özür dilerim. Okula yeni geldin ben de birşeye sinirlendim. Sana da çarpıca patladım. Tekrar özür dilerim."

"Birsey değil bende sinirliydim." diyip gözlerimi bizimkilere çevirdim. Anlamsız bir şekilde bakıyorlardı..

"Bu arada ben Onur Demir." diyip elini uzattı.

"Memnun oldum Mehir. Mehir Boz." diyip elini tuttum. O sırada bir sandalye düştü. Hâlâ elim onun elini tutuyorken Barlas'ın sandalyenin düştüğü gördüm.

Hadi ama Barlas ne oluyor sana!

"Emin ol benim kadar memnun olmazsın Mehir."

Bölüm sonu...

Yeni bir bölümün sonunada geldik.

Yeni karakteri Onur Demir aramıza hoşgeldin!

Bakalım Mehir, Barlas, Onur ve Selin dörtlüsünü neler bekliyor (!) ( Çaktırmayın Barlas ile Selini yan yana koymuyorum djkdhdjsn)

Bu arkada Onur 👇

Barlas mı? Onur mu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barlas mı? Onur mu?

Diğer bölümlerde görüşürüz.

Seviliyorsunuz ❣️

00.00 |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin