61. Bölüm

167 15 14
                                    

İyi okumalarr ✨

Barlas Barlas Barlas.

Yine yapmıştı yapacağını bana yalan söylemişti. Ona kızmış ve kırılmıştım. Ama elimde değildi işte ağlamadan duramıyordum.

Güneş ve Emir ile kafedeydik o sırada Barlas'ı aramıştım. Ordan gelen kız sesi ile başım zonklamıştı.

Barlas'ın beni aldatma düşüncesi dolanıyordu zihnimde. Neden yalan söylemişti.

Telefonum çalınca tekrar baktım. Barlas arıyordu.

"Ne var Barlas ne!"

"M-mehir."

"Barlas noldu niye sesin kötü Barlas."

"Benim ikizim varmış Mehir öldü denilen."

Ne!

Ne ikizinden bahsediyordu.

"Barlas ne diyorsun sen?"

" Bilmiyorum mektup geldi Selin'den herşeyi söyledi. Mehir benim bilmediğim ne var daha bilmiyorum Allah'ım kahretsin neler oluyor bilmiyorum. Seni de aldatmadım. Kız geldi korktum yalan söyledim yemin ederim."

Ne diye bilirim ki!

"Özür dilerim bende çabuk sinirlendim. Ama Barlas haklı değil miyim? Sen benim evimden erkek sesi duysan ne dersin!"

Sinirli nefes alış verişinden anlamıştım kıskandını. "Sikerim o çocuğu ne işi var senin evinde! Bebeğim sınama beni zaten uzaktayım. Okuldaki puştlar sana bakacak diye ölüp ölüp diriliyorum!"

Kahkaha attım rahatlamıştım.

"Şimdi orda olup gülüşünde öpmek vardı..." Keşke burda olsaydın sevgilim.

"Barlas ikiz meselesini annenlere söyle belki senden saklamaları gerekiyordu. "

"Tamam. Mehir seni seviyorum."

"Bende seni seviyorum."

Telefonu kapattık.

***

2 hafta sonra

Barlas ile konuşmamdan 2 hafta geçmişti. Kendisi Barkın'ı bulmuş ve konuşmuştu. Tabii ikisi içinde zor haftalardı. Ama araları iyiydi.

Bugün Aysun ablanın rica etmesiyle okula 1 hafta gitmeyecektim. Çünkü hep bereber Barlas'ın yanına gidecektik.

Onu çok özlemiştim. Bu olaylardan sonra fazla konuşmamıştık. DNA testi vesaire birçok şeyle ilgilenmişti. Artı okulda vardı. Bunlar yüzünden sevgilimi çok özlemiştim.

Ha birde Aleyna cadısı vardı. Onunla kapanmamış bir hesap. O kızı dövecektim. Eh tabii ki bizde boş değiliz. Bir çok kez dövüşmüşlüğüm vardı.

Telefonumun çaldığını gördüğümde hemen açtım.

"Canım biz aşağıdayız."

"Peki Aysun abla geliyorum."

Aşağı indiğimde annemle Aysun abla konuşuyordu.

Biraz konuşup havalimanına gittik. Barlas'ın benim geleceğimden haberin yoktu.

Sürpriz yapmak istemiştim. Eminim sevindirdi.

***
Havalimanından indik. Kalbim yerinden çıkacaktı. Onu çok özlemişim.

"Mehircim, aklıma şöyle birşey geldi. Biz taksiyle girelim. Barlas'a da bir bavulu unuttum diyelim seni alsın?"

Aslına güzel olabilirdi. Hem yanlız kalmış olurduk. Başımı salladım olumluca. Aysun abla da gülümseyip taksiye binip gittiler.

Evet biraz durmamız gerekiyordu. Bende kenardaki banklardan birine oturdum.

Yarın saat sonra Aysun abla aramıştı.

"Canım Barlas geliyor şimdi sen bizim ilk durduğumuz yerde bekle "

"Peki Aysun ablacım."

"Görüşürüz tatlım."

Kapattım ve bavulu aldım. İlk durduğumuz yere geldim. O sırada önümde gözlüklerle çok çekici duran sevgilime baktım..

Gözlük bir insana bu kadar mı yakışırdı.

Gözlük bir insana bu kadar mı yakışırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Bencede yakışıyor🔥😏🤭)

Gözleri bana değdi. Ağzını açtı ve tekrar kapattı.

"Mehir?"

Koşarak boynuna atladım. Dengesini sağladı ve beni kucağına atladı. Elleri kalçamda benim ellerim ise onun boynundaydı. Ellerimi yanaklarına çıkardım. Ve dudaklarını dudaklarımda bastırdım.

Hemen karşılık verdi. Hırsla karşılık verirken nerde olduğumuz aklıma geldi.

Aferin Mehir sana!

Ayrıldığımızdı beni yere indirdi o sırada karşıdan bir teyzeyi gördüm.

"Gençlerde hiç ahlak kalmamış. Terbiyesizler!" diyip yanımızda ayrıldı.

Utandığım için başımı göğsüne yasladım. Erkeksi bir kahkaha attığında bende göğsüne sert olmayacak şekilde vurdum.

"Benim bebeğim utandı mı?"

"Gidelim." dedim ve elimi tutup bavulumu aldı.

Beraber arabasına doğru ilerledik. Bizi çok güzel bir hafta bekliyordu...

Bölüm sonu...

Buraya bu bölümde hissettiğinizde duyguların emojisini koyar mısınız?👉

Bölümü nasıl buldunuz?

Yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz. Çok üzücü 🥺😣😖

Birşey diyeceğim. Biz bu okunma sayısı ne yapacağız? Okunmalar azaldı git gide çünkü. Lütfen okunmaları arttıralımm

Çünkü okunma olmayınca yazarların gerçekten yazma hevesi düşüyor. Lütfen okunmaları arttıralımm.

Şimdiden teşekkürler ❤️

Seviliyorsunuz ❣️

00.00 |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin