29. Bölüm

303 35 5
                                    

İyi okumalarr ✨

Yazardan

Jandarma ve polis ekipleri gelmiş Mehir'i arıyorlardı. Barlas dayanamayıp aramaya başladı.

Yaklaşık 1 saat aralıksız arama sürdürüyordu. Barlas etrafa bakınmaya başladı. Biraz ötede yatan birini gördü.

Mehir resmen cansız bir şekilde yatıyordu.

"Mehir...Kalk nolur özür dilerim. Seni dinlemem gerekiyordu. Söz uyandımı istediğini yapacağım. Nolur kalk." yere çökmüş Mehirle konumaya çalışıyordu.

Üstü başı çamur olmuştu. Ne yaptığını görünce ayağa kalkıp Mehir'i kucağına aldı.

Hemen kamp alanına getirdi. Ailesi Mehir'i görünce hemen Barlas'ın yanına gittiler. Abisi ilk önce Barlas'ın kucağında kardeşini aldı ve hemen arabaya götürüp hastaneye götürüldü.

***

Bir gün sonra Mehir'den

Başımın ağrısıyla elimi başıma koydum. Ne olmuştu bana ya?

"Abim bizi çok korkuttun." diyen abime baktım. Gözlerinin içi kıpkırmızı olmuştu. Geldi be başımın üzerine öpücük bıraktı.

"Annemle babam nerde?"

"Annemin migreni tuttu yine. Babam bir oda açtırttı. "

Başımı salladım. Elimi tekrardan başıma koymuştum. Sızlıyordu.

"Güzelim bekle doktoru çağırayım." diyip hızlıca çıktı. Abim gittikten sonra kapım çalındı. Gel diyince içeri Barlas girdi.

"Rahatsız etmedim dimi?" dedi çekinir gibi.

Başımı hayır diye salladım. Geldi ve yatağın yanındaki koltuğa oturdu. Birşey söylemek istiyordu ama söyleyemiyordu.

"Mehir ben Selin için özür dilerim." dedi gözümün içine bakarak. Nerden biliyordu ki

"Sorun yok Barlas. Kıskanmış aklınca." dedim. İyi ki kıskanmıştı.

"Var işte baksana benim yüzümden ne hale düştün."

"Neden senin yüzünden böyle kardeşim lan!" diyip abim Barlas'ın yakasından tuttu ve duvara yasladı.

"ABİ!" diyip ayağa kalktım. Fakat hesap edemediğim serumla kolum kanadı.

"Mehir'im, abim ne yapıyorsun." diyen abime baktım. Beni düşünüyordu. Bilmiyordu ki benim bu çocuğu ölüp bittiğimi...

"Abi Barlas'ın bir suçu yok. Kız arkadaşı onu kıskanmış. Özür dilemeye gelmiş." diyip yumuşatmaya çalıştım.

Barlas'a baktı. Hiç memnun olmuşa benzemiyordu.

"En iyisi ben çıkayım. Hasta ziyaretinin kısası makbuldur. Okulda görüşürüz Mehir." diyip çıktı.

O çıktıktan sonra abimle büyük bir kahkaha attık.

"Demin için sinirlendim ama iyi çocuk. Seni o buldu. Birde iki gün hastanede kaldı. Babam gönderdi."

Seni o buldu. Bakalım Gizemli kız'ı bulabicekmiydi?

Bölüm sonu...

00.00 |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin