36. Bölüm

248 27 2
                                    

İyi okumalarr ✨

Geçmiş...

İlk defa bizimkilere takılmadan eve gelmiştim. Kapıyı çaldığım da kapıyı Esma abla açtı.

Yüzündeki hüzünle işkillendim. "Abla bir sorun mu var?" dedim endişeyle.

"İçeri geç ablacım babam geldi."  babam bu saatlerde asla gelmezdi. O yüzden hemen salona girdim.

Beni gören annemin gözünden damla yaş aktı. "Validem noldu. Herkes üzgün?"

Annem bana geldi ve sarıldı. Artık anlatın amına koyim!

"Oğlum gel otur şöyle konuşacağız seninle." babamın gösterdiği koltuğa oturdum.

"Bak Barlas, Selin'in babasını biliyorsun benim en büyük ortağım." babama devam etmesi için başımı salladım.

" İkimizde Selin ile sevgili olduğunuzu biliyoruz. Selin'in babası bütün mal varlığımızın üzerine konmak ile tehdit etti beni. Biliyorsunuz herşey onun üzerine." Olum benim ne alakam var şimdi.

"Ben ne alaka baba?" 

Babam derin nefes aldı. İlk önce annem baktı. Sonra bana döndü." Selinin babası bir şart sundu Selin ile tekrardan sevgili olacakmışsınız?  Bu şartı yerine getirirseniz ortaklık tekrar imzalanacak."

Sikicem şimdi ama. Tam herşey yerinde illa bir sıçma operasyonu olacak.

"Tam bir ay sonra ortaklık bitecek o zamana kadar Selin ile sevgili olacaksın. Ortaklık bitti mi mallar paylaşılacak ve Selin ile ayrılabilirsin. Ne diyorsun"

Mecburdum babam için mecburdum. O yüzden kabul ettin. Annem gözleri doldu bana baktı. O da biliyordu Gizemli kızı, şans verdiğimi söylediğimde çok sevindi.

Odama çıktım. O sırada telefonuma mesaj geldi.

Selin: Sana demiştim Barlas.

Selin: Eninde sonunda bana geleceğini söylemiştim.

Selin: Tekrar sevgiliyiz işte.

Sikeyim böyle işi!

Bölüm sonu...

Evet canlarım sonunda Barlas neden Selinle sevgili olduğunu öğrendiniz?

Kitabımız nasıl ilerliyor?

İyi kötü bütün yorumları bekliyorumm ❣️

Seviliyorsunuz ❣️

00.00 |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin