47. Bölüm

250 29 26
                                    

İyi okumalarr ✨

Sabah yine aynı şeyleri yaşamış erkenden bitmeyen okula gelmiştim. Sıkıldım yemin ederim sabahın köründe buraya gelmekten! Evden çok okuldayız valla.

Ama olsun artık Barlas ile daha yakınım. Şimdi siz bizi sevgili sanıyorsunuz. Beyfendi teklif ederse olabilir?

Neyse elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. Üzerimi değiştirip hemen okula gittim. Fakat ağaca yaslanmış bir Onur'u beklemiyordum. Ne işi vardı burda!

Hiç o tarafa bakmadan okula ilerleyecektim fakat peşimden geldiğini biliyordum.

"Bebeğim bir bak sana hepsinin anlata-" sözünü tamamlayamadan kesilmişti. Ben tarafından değil Barlas tarafından!

"Bebeğini sikerim lan senin! Uzak duracaksın Mehir'den."

Mehircimm

Buyur iç ses?

Barlas dedi ya hani 'bebeğini sikerim' diye

Evet?

Mantıken seni şey etmiş oluyor?

Ya te Allah'ım ya! Elalemin iç sesi düzgün olur benim ki hem fesat hemde salak.

Ayboluyo ama !

Off tamam tamam. Lann ben senle konuşurken Barlas ile Onur kavga ediyor ya?

Vallahi Barlas'tan daha iyi aklını başından aldım.

Tövbe tövbe!

İç sesimi bırakıp Barlas'ı tutmaya çalıştım. Yok bu böyle olmuyor!

"Ahh bacağımmm!" diyip bacağımı tutup inledim.

"Güzelim iyi misin? Birşey yok dimi! Hay kafama sıçayım. Seni unuttum."

Beni unuttun ha? Bunun öcünü alırım ben!

"Barlasss."

"Efendim canımın içi?"

"Gidelim nolurr."

Tama diyerek beni arabasına bindirdi.

Kucağıyla!

Beni!

Kaldırdı!

Barlas!

Ben ölcem galba:)

***

Okula geldiğimizde Barlas elimi tutmak istedi. Fakat hâlâ sevgili olmadığımız aklıma gelince izin vermemiştim.

Bizim klâsik yerimiz olan kantine geldiğimizde herkes yine bir aradaydı. Olum bi tek geç kalıyorum.

Yerimize geçerken bize gülümseyerek bakıyorlardı. Allah'ım yerim ben bunları!

"Size birşey söyleyeceğiz!" diyen Eslem ile Güneş'e baktım.

"Sen ilk söyle Güneş."

"Yok sen söyle Eslem."

Bu duruma el atarak konuştum.

"Aynı anda söyleyin?"

Onaylanınca geriye doğru saymaya başladılar.

Aman bunlarda ilkokul çocuğu gibi sayıyorlar.

Off iç ses!

Ama-

Sus lan artık!

İç sesimle olan konuşmayı bitirip kızlara döndüm.

"Biz sevgiliyizzzz!"

Bölüm sonu...

Selammmmmmmm

Buraya bu bölümde hissettiğinizde duyguların emojisini koyar mısınız?👉

Bölüm nasıldı?

İç ses!

Bu arada Instagram bölümü atmıyorum. Çünkü Barlas herşeyi öğrendi. Sonra konuşmadılar. Bu yüzden yokmak istemezdim. Belki ilerleyen zamanlarda atarım bilginiz olsun;))

Yorum ve vote yapmayı unutmayın ❤️

Seviliyorsunuz ❣️

00.00 |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin