İyi okumalarr ✨
"Selam gençler nasılsınız?" diyen Barlas'a bakmamak için çaba sarf ediyordum. Ne diye gelmişlerdi ki.
"Selam kardeşim." Dedi Çağatay ayağa kalktı ve erkekçe selamlaştılar. Aynısını Emirde yaptı. Bi tek biz kızlar kalmıştık.
Benim başım eğikti ve yavaşça başımı kaldırdım. Kızlara baktım. Onlar sinirle Barlaslara bakıyordu.
"Bana neden böyle bakıyorsunuz?" dedi şaşırarak Barlas. Haklıydı çok belli ediyorduk. Olayı devralıp ayağa kalktım.
İlk önce Barlas'ın elini tuttum hoşgeldin dedim. Sonra sevgilini elini tuttum ve hoşgeldin dedim.
Herkes şaşkınca bakıyordu. Kızlara uyarıcı bir şekilde baktım. Ağız ucuyla selam dediler.
Onlarda masaya oturdu ve tanışmaya başladık. Barlas ilk önce Çağatay ve Emir'i tanıttı. Sonra bize döndü.
Elimi uzattım. "Mehir."
"Selin. Tanıştığıma memnun oldum." dedi.
Gülümsedim. "Güneş ve Eslem." diyerek devam ettim.
***
Şimdi oturmuş sevdiğim ve sevgilisi ile kahve içiyordum. Ne zaman bu hâle gelmiştik.
Acı çekiyordum. Gözümün önünde birbirlerine sevgiyle bakıyorlardı. Nasıl dayanacaktım.
" Bişe dicem size Selin bizim okula geliyor hemde Çağatay sizin sınıfa." diyen Barlas'a baktım. Birde o kızla aynı sınıfta mı olacaktım!
"Ben bi lavaboya gideyim." diyip yanlarından ayrıldım. İçeri girdim kimse yoktu. Dolu gözlerimi daha fazla bekletmeden bıraktım.
İçin için ağlıyordum. Neden ben değilde o. Korkak olduğum için mi? Güzel olmadığım için mi?
Ben yere oturup ağlarken içeri Güneş ve Eslem geldi. Yanıma oturdular ve sıkıca sarıldılar. Çok oyalandığımızı anlayıp ayağa kalktım.
Elimi yüzümü yıkadım ve aynadan kendime baktım. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu beyaz tenli olmanın zorluğu bu olsa gerek!
Elimi kurulayıp lavabodan çıktık. Masaya ilerlerken Çağatay bana bakıyordu. Onun yanına oturdum. Yavaşça kulağıma eğilip konuştu.
"Ağlamışsın portakal kafa " dedi sinirle.
"Bişe olmaz her zaman ki ben." diyip sinirini almak istedim ama nafileydi. İkide Barlas'a sinirliydi.
Sinirleri beni üzdükleri için değildi. Bu kadar sorumsuz olduğu içindi. Sonuç olarak bir kızla konuşuyordu.
"Ee siz neden birlikte kahvaltı ediyordunuz?" dedi tek kaşını kaldıran Barlas.
Sanane kardeşim!
" Biz Çağatayla kahvaltı yapıp sana gelicektik. Kızlarda biz girdikten on dakika sonra geldiler. Çağatay'ın sınıf arkadaşları oldukları için de davet ettik." diyen Emir'e minnetle baktım.
Hemen durumu kurtarmıştı. Barlas anladım dercesine hıım'ladı.
Tam o sırada Selin çığlık attı. Evet resmen çığlık attı. Barlas hemen ona döndü.
"Yaa ayakkabım gitti yaa ben onu Fransa'dan almıştım. Özel bir ayakkabı bu gerizekalı mısın kızım sen."
"Bilerek mi yaptım bee ne bağırıyorsun! Kulağım uyuştu." dedi Güneş.
Ne oluyor lan!!
"Abi bunun kapatma tuşu yok mu be kulağım sağır oldu yeminlen."diyen Çağatay ile gülmemek için dudaklarmı birbirine bastırdım.
Selin masadan çantasını aldı ve kafeden çıktı. Barlas ne yapacağını bilmeyerek oda çıktı. Biz ise gülerek yerimize oturduk.
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting|
Cerita PendekTAMAMLANMIŞTIR... Farklı bir anonim kitabı mı okumak istiyorsun? Gel ve kitabımı oku o zaman. Eğlenceli serüvenime hoş geldin. Anlık gelen cesaretle Mehir yapmayacağı şeyi yaparak sevdiğine mesaj atıyor. O sırada dikkatini çeken saatle gülümsüyor. S...