İyi okumalarr ✨
Ne yani ondan ayrılmışmıydı...
"Göreceksin Barlas Kaya! Benim gibi bir kızdan nasıl ayrıldın ya sonra özür dileyerek yanıma tekrar geleceksin!" diyip ordan gitti.
Bende hemen ordan ayrılıp okula doğru yol aldım.
Okula gittiğimde kızların dışarıda olmadıklarını farkettim.
Ağlama duvarı
Siz: Kızlar nerdesinizz
Güneş: Kantinde oturuyoruz gel hadi
Siz: Pekii
diyip uygulamadan çıktım. Kantine doğru yol alacakken kapının orda Barlasları gördüm.
Galiba Selin ile olan kavgasını anlatıyordu. Çünkü Çağatay ve Emir birbiri ile bakışıyorlardı.
Çağatay beni görünce elini kaldırdı ve yanına çağırdı. El mahkûmu bir şekilde yanlarına yaklaştım.
"Naber portakal kafa." diyip kolunu omzuma atan Çağatay'a baktım.
"Denesene bana şöyle ya." diyip göğüsüne hafifçe vurdum.
Gülünce Barlas'a baktım. O sırada onun bana baktığından haberim yoktu. Ne yani gülerken bana mı bakıyordu.
"Nasılsın ay parçası." dedi güzel yüzündeki gülümsemesiyle.
Heyecandan elimi üzerim sildim. Boğazımı temizleyip konuştum.
"İyiyim Barlas sen nasılsın."
Emir ve Çağatay birbirlerine şaşkınca baktılar ve aynı anda "ay parçası ne demek." diye sordular.
Barlas gözümün içine bakarak "Ay parçası demek Mehir'in isminin anlamı." diyince başımı yere eğdim.
Allah'ım sana geliyorum...
"Ooo, abicimm." diyen Çağatay'a sinirle baktım. O ise sadece omuz silkti.
"Neyse kızlar beni kantinde bekliyorlar. Ben kaçtım." dedim ve yanlarında ayrıldım.
Kızların yanına vardığında hızla sandalyeye oturdum. Selin ile Barlas'ın ayrıldıklarını söylediğimde çok şaşırmışlardı.
Yani ben bile onları bu kadar çabuk ayrılmalarına şaşırmışken onlar daha çok şaşırmışlardı.
Biz oturmuş dedikodu yaparken bir sesle sağa döndük.
"Kızlar bizde oturalım mı?" diyen Emir'e baktım. Aslında çok iyi olabilirdi.
Eslem hem Güneş'e hemde Emir'e baktı ve gülümseyerek kabul etti.
Eslem kızım sen yılan sen şeytannn
Eslem ile Çağatay, Güneş ile Emir konuşurken bende telefonuma bakıyordum tâki telefonumun kapatılmasıyla.
Barlas bana gülen gözle bakıyordu. Yaa bu çocuk bana gülerek bakınca ben bitiyorum ama...
"Ay parçası sana birşey diyeceğim. Bunu diyeceğim ilk kız sensin sakın unutma. Neden söyledim hakkında hiç bir fikrim yok ama içimden demek istiyorum. "
Başımı olumlu anlamda salladım. Çok heyecanmıştım ne diyecekti ki ?
"Saçların çok güzel be kızım. Ohh şükür dedim." diyip elleri ile gözümün önüne gelen saçı kulağımın arkasına koydu.
Bölüm sonu...
Aman Barlas Bey ne yapıyorsunuz siz öyle?
Kitap nasıl ilerliyor? İyi kötü bütün yorumları bekliyorumm
Sizce Selin ne yapacak?
Aklımda birşey var bizimkiler ile alakalı ama belki bir belki üç bölüm sonra ama güzel şeyler.
Neyse çok uzattım.
Diğer bölüm de görüşmek üzere
Seviliyorsunuz ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting|
Cerita PendekTAMAMLANMIŞTIR... Farklı bir anonim kitabı mı okumak istiyorsun? Gel ve kitabımı oku o zaman. Eğlenceli serüvenime hoş geldin. Anlık gelen cesaretle Mehir yapmayacağı şeyi yaparak sevdiğine mesaj atıyor. O sırada dikkatini çeken saatle gülümsüyor. S...