İyi okumalarr ✨
Eslem'inde gelmesiyle kahvaltıya başlamıştık. Fakat ben Barlas'a bakamıyordum.
Belki size saçma gelecek ama insanın sevdiği kişi böyle davranınca tuhaf bir his oluşuyordu.
Kahvaltı bittince biz kızlar olarak hepsini makineye dizmiştik. Ne yapacağız diye düşünürken Barlas'ın telefonunu çaldı.
Cebinde çıkartı ve kim olduğunu görünce yüzü düştü. Ayağa kalkıp mutfağa doğru gitti. Herkes onun arkasından bakıyorduk.
Beş on dakika yanımıza geldi.
"Herşey için teşekkürler kızlar. Selin beni çağırıyor da gitmem gerek. Kusura bakmayın. Hadi okulda görüşürüz." Dedi ve ayakkabısını giydi.
Gözlerimin dolduğunu hissedince oturma odasına ilerledim ve tekli koltuğa oturup ayaklarımı kendime çektim.
(Siz koltukta olarak düşünün başka resim bulamadım.)
Güneş'te Barlas'ı yolcu ettikten sonra geldi ve oturdu. Kimseden ses çıkmıyordu..
Başımı kaldırdım ve bizimkilere baktım. Hepsi bana bakıyorlardı.
"B-biz neden bir türlü olamıyoruz. B-bir gün sadece onunla güzel vakit geçirmek i-istedim. Birgün!" dememle birlikte Eslem ile Güneş hemen sarıldılar.
ikisi de sırtımı okşuyorlardı. Başımı kaldırdım ve saate baktım. Saat 15.47 bu kadar olmuş muydu ki?
Onunla zaman geçirdi mi zamanın farkına varmamıştım.
Herkesten özür dileyip Güneş'in odasına girip uyumaya çalıştım.
***
Uyandığımda üzerimde bir pike olduğunu gördüm. Komidinin üzerinden telefonumu aldım. Saat 20.03 olmuştu. Hemen hemen 3 saat uyumuştum.
Aşağı indiğimde kızlar telefona bakıyordu.
"Bebeğim nasılsın?"
"İdare eder." diyip Eslem'in bacağına yattım.
"Canım biz yemek yedik seni uyandırmak istemedim. Biraz dinlen diye."
Başımı olumlu anlamda salladım. Bugünü unutmak istiyordum.
"Kızlar... Bugün içelim mi?" dedim. Kızlar bana değişik bir şekilde baktılar. Onlar bi ara teklif etmişlerdi ama ben hep reddetmiştim. Bu sefer ben teklif ediyordum..
"Emin misin?" dedi Güneş sorarcasına.
"Hiç olmadığım kadar."
"Tamam o zaman." diyip mutfağa yöneldi. 5 dakika sonra elinde 6 tane bira ile döndü.
Onlar bir tane alınca ben de aldım ve bir yudum içtim.
Bugünü unutmak iyi gelecekti.
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting|
Short StoryTAMAMLANMIŞTIR... Farklı bir anonim kitabı mı okumak istiyorsun? Gel ve kitabımı oku o zaman. Eğlenceli serüvenime hoş geldin. Anlık gelen cesaretle Mehir yapmayacağı şeyi yaparak sevdiğine mesaj atıyor. O sırada dikkatini çeken saatle gülümsüyor. S...