I. Fejezet

315 25 5
                                    

Csendben sétáltunk egymás mellett Arisuval. Út közben azon törtem a fejem, hogy mégis milyen Partot emlegetett. Akárhogy is gondolkodtam, csak a tengerpart jutott az eszembe. De mégis mit szolgál nekünk a Part? Azt mondja, hogy ott megvizsgálnak engem. Lehetséges, hogy egy kórházról lenne szó? Fogalmam sincs. De már nagyon kíváncsi lettem.

- Megérkeztünk. - Állt meg egy kapu előtt.

- Ez lenne.. a Part? - Néztem végig a hatalmas épületen.

- Ahogy mondod. Másra számítottál, ugye?

- Teljesen másra.

- Én is így voltam vele. Mikor elkezdtem nyomozni a Part után, valami tengerpartot kerestem, vagy tópartot. Aztán lebuktam a nyomozásom során és ide hurcoltak. Akkor ismertem meg ezt a helyet és rájöttem, hogy mindvégig rossz úton haladtam. De ne aggódj, tök jó itt. Nem bántanak senkit, csak az árulókat. Beszélek a Kalapossal, hogy te is bekerülhess ide, így tudunk egymáson segíteni. Nem csak ketten leszünk. Gyere! - Biccentett egyet, majd megindult befelé, én pedig követtem.

Ahogy beértünk, egy csomó szempár minket kezdett el vizsgálni. Vagyis inkább engem. Feltételezhetően azért, mert új vagyok, így hát meg sem lepődöm. Gondoltam, hogy ha már ennyire érdekes vagyok, legalább egy pókerarcot vegyek fel, így talán nem tűnök olyan sebezhetőnek. Bár lehet rossz ötlet. Minden esetre... bízom az ösztöneimben.

- Itt vagyunk. Várj meg itt kint, mindjárt jövök! - Parancsolt rám Arisu, mire bólintottam egyet. Az akadálypálya nyomait még mindig éreztem rendesen, így a hasamra szorítottam a kezem.

- Te ki vagy? - Szólalt meg egy kb. velem egykorú fiú, amint Arisu elhagyta a termet. A hangnemében érződött a megvetettség és az, hogy mennyire nem áll már most.

- Nem fontos. Inkább törődj a magad dolgával! - Néztem rá szúrós szemekkel.

- Húha, nagyon felvágták a nyelved, kislány! - Szólalt meg egy kopasz.

- Vagy csak szimplán nem hagyom, hogy megalázzanak. - Vontam vállat.

- Egyet tanulj meg.. a vezető tagoknak és a harcosoknak soha, de soha ne merj így pofázni! Máskülönben megjárod. - Dőlt neki a falnak a velem egykorú.

- Chinatsu! Gyere velem! - Intett nekem Arisu, mire azonnal ott hagytam a két fafejűt. - Kalapos látni kíván téged. - Világosított fel.

- Rendben.. hogy viselkedjek?

- Légy természetes és engedelmes.

- Értettem. - Bólintottam, majd már be is értünk.

- Nocsak... az újonc! Arisu, két nap alatt két lánnyal bővítetted csapatunkat. Áruld el, kérlek, hogyan vonzod be őket? - Nevetett fel Kalapos.

- Ugyan már.. nagyobb nőcsábász vagyok én! - Horkantott fel egy fekete hajú, piercinges fiú. Várjunk csak... őt ismerem! Mikor futottam a zsaruk elől, nekirohantam.

- Ch, te meg a nők... néha még a gépfegyvereddel sem tudsz elbánni! - Szólalt meg egy szőke, hosszú hajú srác.

- Ah, komolyan Chishiya! Muszáj neked mindig pofázni? Tényleg olyan idegesítő vagy!

- Nyugodj le, Niragi. - Csitította el őt a Kalapos.

- Nos... akkor hogyan döntesz? - Nézett Arisu a vezetőre.

- Kicsit meg szeretném ismerni.. hány éves vagy? - Szegezte felém a kérdést.

- 20. - Válaszoltam tömören.

- Hogyan kerültél ide?

- Loptam, aztán elbújtam a zsaruk elől, végül mikor előjöttem, eltűnt mindenki.

Enter the mind of a psychopathWhere stories live. Discover now