- Ah, belefáradtam már ezekbe a játékokba.. - Sétáltam Niragi mellett, miközben a Treff 5-ös kártyalapot fogtam a kezemben.
- Tetszik vagy sem, ezt kell elfogadnod! - Vont vállat.
Egy újabb játék végeztével siettünk vissza a Partra. A mai napon Kalapos is játszani ment, így kíváncsiak voltunk, hogy mi lesz a végeredmény. Nagyon elbízta magát mielőtt elindult, aztán meglátjuk mi lesz vele.
Kevéske séta után visszaértünk az otthonunkba, ha nevezhető ez annak. Útjaink szétváltak, ugyanis én Kalapos szobája felé indultam, Niragi pedig Agunit kereste. Éppen csak belestem a lakosztályra, aztán meg is szólaltam, de mivel válasz nem jött, így a tárgyalóterem felé vettem az irányt. Ott az ajtó előtt találkoztam újra a játékpartneremmel.- Nem találod? - Nézett rám.
- Nem.
- Aguni sincs meg.
- Vajon bent vannak? - Pillantottam az ajtóra.
- Majd most kiderül. - Lépett be a helyiségbe, ahová követtem én is. Beljebb merészkedtünk, de egy nem várt látvány fogadott.
- Jó, hogy megérkeztetek! - Szólalt meg Ann. - Kalapos halott. - Nézett az asztalra.
- Mégis hogy történt? - Siettem oda.
- Feltételezem, hogy a játék végzett vele. - Gondolkodott Mira.
- De hát eddig akadálymentesen lépte át mindet.. - Értetlenkedtem.
- A halált nem lehet elkerülni.. - Vont vállat a fekete hajú nő.
- És most mi lesz? - Néztem körül.
- Én megmondom mi lesz! - Szólalt meg Niragi. - Új vezetőt választunk! Bár szerintem mivel Kalapos meghalt, így értelemszerűen a hozzá legközelebb álló személy, azaz Aguni kéne a helyébe lépjen! Egyben a legerősebb is.
- A rangosztás szerint én lennék az örökös! - Csendült fel Kuzuryu.
- Pofa be! - Nézett rá a piercinges. - Szerintem szavazzunk! Ki az, aki Agunira voksol? - Nézett körül, persze fegyverét bekészítve. Senki sem emelte fel a kezét. - Meg akarsz halni? - Célzott a Kuzuryura, mire az egy kis hezitálás után felemelte a kezét. - Nagyon helyes! Várom a többieket! - Pillantott ide-oda.
- A többség nem így döntött. - Szólalt meg Mira.
- Így igaz. Éppen ezért társulhatsz te is Aguni oldalára! - Állt mellé, miközben a fegyverrel az állára célzott. A nő lassan felemelte egyik kezét, miközben nagyot nyelt. - Chishiya! - Fordult Niragi az említett felé, aki csak halál nyugodt arccal nézte a holttestet. Nem reagált a megszólításra. - Hülyének nézel minket, igaz?
- Hát azok vagytok! - Emelte meg egyik szemöldökét.
- Szavazz! - Nézett rá izzó szemekkel. Chishiya lassan felemelte a kezeit. Őt követte egyre több ember, köztük Ann is. Kicsit hezitálva, de én is megadtam magam. - Azt hiszem ez egyértelmű! Így a Part új vezetője hivatalosan is Aguni! - Vigyorgott.
- Faszom ki van... - Suttogtam magam elé.
- Parancsolsz? - Lépett elém Niragi.
- Csak gratuláltam.
- Remek! Akkor avassuk be a lakókat is! - Invitálta ki a többieket. Szép lassan elkezdtek kifelé sétálni mind, egyedül csak én maradtam bent Kalapos holtteste mellett.
- Mi lesz mostmár? - Néztem le rá. - Eddig ez egy többnyire békés hely volt, de félő, hogy amit te összeraktál, az most összeomlik. Még, ha egy hülyeség ez az egész Utópia is, akkor sem lenne helyes Aguni kezébe adni az irányítást... - Sóhajtottam. - Ezek mind elmebetegek. Te sem voltál a legtisztább, de sokkal normálisabban hoztál döntéseket. Kíváncsi leszek erre az egészre... - Indultam meg a kijárat felé.
YOU ARE READING
Enter the mind of a psychopath
FanfictionEgy világ, mely tele van titkokkal. Egy játék, mely az ember életével szórakozik. Egy kártyalap, mely előre visz egy lépéssel. És egy fiú, aki a maga pszichopata módján csavar ujjai köré egy mit sem sejtő lányt. _ Starting: 2023.02.12. Completed: 20...