X. Fejezet

228 21 5
                                    

Lassú léptekkel tértem be a hotelszobába, ami egy újabb játékaréna volt. Rajtam kívül még 9 személy várakozott. Én is helyet foglaltam egy fotelben, miközben regisztráltam a játékba. Nem sokat kellett várnom a kezdésre.

"A játék kezdődik.
Jelenlegi résztvevők száma: 10
Nehézségi szint: pikk 9
A játék neve: Szauna.
Játékszabály: A játékosoknak mindössze annyi a feladatuk, hogy kibírják a játék végéig a meleget. Egyik játékos sem léphet ki a szobából. A hőmérséklet minden 10 percben növekedni fog.
Játékidő: 1 óra.
Játék indul! Sok sikert!"

Na, ez nem is lesz olyan nehéz feladat. Csak bírni kell a meleget, tényleg olyan lesz, mintha egy szaunában lennénk.

"Jelenlegi hőmérséklet: 20°C"

- Jól van, valaki el tudná magyarázni nekem, hogy mi ez az egész? - Szólalt meg egy férfi.

- Én sem tudom.. - Válaszolt neki egy hölgy.

Húha.. kezdésnek pikk 9-es nem a legjobb. Várjunk csak! Pikk 9? Ez kurvára nem egy szauna lesz! Baszki, 10 percenként változik a hőmérséklet, de mégis mennyivel? Ha ennyire nehéz lesz ez a játék, akkor szerintem több, mint 50°C-ot is el fogunk érni. Már érzem előre, hogy mi vár ránk.

- Ki az, aki most érkezett ide? - Tettem fel a kérdés. Legalább öten felnyújtották a kezüket. - A többiek?

- Nekem ez a második játékom. - Szólalt meg egy lány.

- Én itt vagyok kb. 1 hete. - Válaszolt egy velem egykorú fiú.

- Nekem is volt már egy játékom.. - Hallottam meg egy idősebb férfit. Olyan 55-60 éves lehetett.

- Nos, azoknak, akik nem értik a helyzetet.. ez itt Határország.

- Ország? Mégis miből gondolod, hogy egy külön országban lennénk? - Nézett rám értetlenül egy szőke lány.

- Vízumokat bocsát ki, tehát egy ország. Méghozzá Határország, legalábbis én így nevezem, mivel innen nincs kiút. Ha megpróbálsz távozni, az érzékelők beindulnak és egy lézer végez veled. Akárcsak a játékokban. Bárhová is megyünk, mindenhol határok vesznek körül.

- És mégis mi ennek a lényege?

- Játszanod kell, vagy meghalsz. Azok, akik már játszottak, tapasztalhatták, hogy a játékmester vagy játékmesterek nem viccelnek, tényleg az ember életével szórakoznak. Minden játék után, aki túléli, az 3 napos vízumot kap.

- Mi lesz, ha lejár a vízum?

- A lézer megtalál. - Vontam vállat.

- És mi lett a többi emberrel? Miért tűntek el?

- Fogalmam sincs. De azt én is szeretném tudni.

- Hány játékod volt eddig? - Nézett rám egy fiú. Azt hiszem ő mondta talán, hogy 1 hete van itt.

- Ez a hatodik. Neked? - Emeltem meg egyik szemöldököm.

- Ez a harmadik. Hogy hívnak?

- Chinatsu.

- Én Yuta vagyok. - Mutatkozott be.

- Örvendek! - Bólintottam. - Persze sokkal jobban örülnék, ha nem ilyen körülmények között kellene ismerkedni.

- Milyen játékokban vettél részt eddig? - Kérdezősködött tovább Yuta.

- Hm.. eddig volt három pikk játékom, egy kőr és egy káró. Ezzel együtt van négy pikk. És ez a legnehezebb eddig.

Enter the mind of a psychopathWhere stories live. Discover now