Chapter 15-Full moon

148 6 0
                                    

Megan Alccon /P.O.V./

„Pusti me sad!"-gurnula sam njegove ruke koje su se nalazile oko mog struka i jako me držale.Odmakla sam se brzo od njega te prstima prošla kroz kosu ,uzimajući malenu količinu zraka koji mi treba.Kako se dođavola on pojavio i zašto baš sada?Izgleda da će me prošlost zauvijek proganjati i da nikada neću imati mira.Uzdhanula sam nekoliko puta te fiksirala pogled na tom idiotu i njegovom hodu.Kako se samo usuđuje da dođe i uopšte mi prilazi?I nikako mi nije jasno zašto ponovo idu za mnom ili su se udružili sa nekim drugim ili lovcima.Drugih opcija nema,bar koliko sam sigurna.Luke se našao pored mene te tiho režeao kao i ja,oči imajući na njemu i njegovim donjim očnjacima.Stvarno će krenuti na nas dvoje iako je on sam i omega?Slegnula sam sebi na to te tijelo ukočila kada sam nekoliko metara iza njega vidjela Thomasa koji užurbano ide prema meni.Koji đavo je ovo sad?Zašto ,ali zašto on uvijek se mora mješati u stvari koje ga ne zanimaju i ne treba da ikako zna?

„Izgleda da tvoj dragi se petlja u neka mjesta gdje ne treba,zar ne?Smiri ga malo."-Luke mi je govorio i dalje imajući pogled na ovog idiotu iz mog starog čopora.Ljutito sam pogledala prema njemu,skupljajući obrvu kao i usne.Znam da govori istinu i mene to nervira što uporno pokušava da uđe u ove svjetove ali on tu ne pripada.Dlanove sam stisnula kao i napuhani dio haljine osjetivši njegov parfem kao i miris čovjeka.Zarežala sam kao i brat još jače kada nam se u potpunosti približio te svoju ruku stavio na moj zglob.

„Trebam te mrtvu."-rekao mi je u očima imajući onu hladnoću i bol kao i onaj dan kada sam otišla.Usne sam razvukla u osmijeh te se sarkastično nasmijala ,imajući pogled na mog brata.Ruku je spustio na njegovu te je skinuo sa moje,jako mu okretajući zglob tako da se njegovo tijelo brzo našlo na podu.Nasmijala sam se te ruku jako spustila pored sebe,izbacivajući kandže približivajući se njegovom tijelu koje moj brat nogom drži uz pod.

„Trebate pomoć?"-izenada se pojavila i ona ,te kao uvijek bila je obučena u crno dok je za neko čudo kosu dignula u rep pokazivajući svoje lice.

„Šta ti radiš ovdje?"-rekla sam joj drsko i brzo pogledom prešla preko nje dok sam osjetila miris alkohola iz njezinih usta.Glupača jedna i dalje je nastavila piti iako smo imale dogovor.Iznervrano sam izdahnula nastavljajući da idem prema onom idiotu.-„Sjeti se dogovora."

„Koji sad dogovor?Vi cure mi stvarno nikada niste bile jasne."-i on je umorno govorio ,svojom nadnaravnom snagom podigao njegovo tijelo u zrak tako da je vrhovima cipela dodirivao pod.Klimnula sam mu glavom na šta je on ispružio ruku i stavio ga ispred mene,osmijehom mi pokazivajući svoje očnjake.Dlan sam spustila na njegov vrat te lagano prelazila lijevo-desno, osjećajući njegovo tijelo kako se zateže i pokušava izmaći od mog dodira.Kada sam jako zetegla ruku i pripremila kandže kako bih osjetila njegovu krv kao i umrtvljeno tijelo Thomas je stao ispred mene ,rukama široko raširenih ljutito me gledajući.Da li je on normalan?Ljutito sam ga gledala i uzimala ogromne količine zraka kako bih se bar malo smirila.Nosnice su mi sve više mjenjale oblik te sam se suzdržavala da ga stvarno bacim od kameni zid škole.

„Nemoj ga ubiti,nisi takva.Neću dozvoliti."-prekinuo je sa pričom kada sam ga oštro pogledala i svoj dlan spustila na njegov zglob približavajući mu se nekoliko centimetara da je bio u mogućnosti da vidi moje žute oči.

„Ne petljaj se tamo gdje ti nije mjesto,okey?Nećemo ga ubiti."-govorila sam mu kroz zube,a on je svoje oči stisnuo kao i usne ,lagano disajući.Megan jesi li ti normalna?Upravo si izgubila šansu nekoga da ubiješ zbog čovjeka.Odmahivala sam sebi glavom ,dlanove sada imajući na vratu prelazći lagano preko kože.Uzdhanula sam duboko te pogled vratila na onog idiota kao i bratov ljutit pogled te maleni osmijeh na licu moje sestre.Šta očekuje od mene?Ne mogu pred njim,na njegovim očima nekoga ubiti!Klimnula sam mu glavom na šta je on uhvatio njegove ruke i bacio ga od kameni zid,vučeći ga prema crnom autu.Odvest će ga Theu koji će nam pomoći da ga sakrijemo i saznamo razlog njihovg ganjanja i dolaska lovaca ovdje.

•|Mystery Girl|•Where stories live. Discover now