Mystery Girl
21.DIO
Možda bih pomislila da je poslije ovoga bila neka šala,da je Luke odlučio ponovo da izbije sa nekom šalom samo kako bi on uživao.Ali ne,nije bila nikakva šala nego je bila surova realnost koja me svaki put tjera na samo dno te mi pokazuje da ova životinja koja je u meni treba izaći i boriti se za sebe.Moje ruke koje su bile oko njegovog vrata odjednom su mi bile na leđima te mi je tijelo ubrzo bilo na koljenima ,sa pognutom glavom dok mi je pogled bio prikovan na pjesku.Neko mi je od ove dvojce kretena koji su držali čvrsto moje tijelo,podigao glavu sam pogled imala prema Thomasu kao i lovcu koji drži njegovo tijelo sa malenim nožom na njegovom vratu.
„Thomase!!"-bukvalno sam vrištala i natjerala tog debila da gleda u mom smjeru ,na licu imajući onaj pokvareni osmijeh.Skoro isti kao i kod mog brata.Šta se ovo dešava?Do prije nekoliko trenutaka smo stajali tu zagrljeni,ljubili se a već sada nas drže lovci i prijete nam smrću.Divno,zar ne?
„Nisam očekivao da ću te ovako brzo vidjeti.Mislio sam da si otišla u Evropu."-sa osmijehom je govorio ,sada Thomasa držajući za vrat usput ga bacajući prema naprijed.Bio je od mene odvojen svega nekoliko centimetara.Pokušala sam da se pomaknem prema njemu,ali četvero ruku me držalo tako da sam se samo brecala i otimala ali učinka nije bilo.Prokleti bili svi oni.Govore da ovo rade u ime države,a ustvari rade ovo kako bi sebe zadovoljili.Isto kao i mi.
„Nisi baš fino razmislio Adam.Nego mene više zanima šta hoćeš od mene?"-upitala sam ga ljutito uspu režajući kada je njegova šaka pronašla put do Thomasovog lica da je blago jaukao ,imajući ruke preko usne kao i nosa.
„Pošto si ti omiljena Omega želim da znam gdje je ovaj čopor koji ostavlja tragove.A siguran sam da ti to itekako znaš."-unio mi se ulice,kažiprst i palac imajući na mojoj bradi tako mi podizajući glavu.On stvarno misli da sam ja Omega?Pa zaboga ja sam taj Alfa koji tjera da se ubijaju ove cure i koji pravi nered po Bacon Hillsu.Niko drugi nego Megan Alccon.-„Ili ćeš pustiti da se njemu nešto desi.Možda jedno jako udaranje u leđa,ha?Ili ćemo šake u lice?"
„Da se nisi usudio udarati njega,okey?"-režala sam u potpunosti,oči zatvarajući onoliko koliko je potrebno da se tamno žuta poja proširi po smeđoj boji.Pogled i glavu sam usmjerila prema Adamu,na šta se on trznuo te pomakao svoje tijelo jako nogom udarajući u Thomasova leđa.Zašto njega kažnjava,a ne mene?Zašto pokušava da me natjera da ga u potpunosti ubijem?„Nemoj zaboraviti da te ona i dalje prati i da ti je uvijek za petom.Ona je kao ti,ona je isti Alfa kao što si i ti postala."
„Ali postoji razlika među nama."-prekinula sam njegov govor,dobijajući pažnju sa Thomasove strane čije je lice bilo od krvi.-„Ona je dobra i nije u stanju ubiti nekoga,zar ne?Šta ti zaista misliš ko radi sve ovo po Bacon Hillsu?Zar ti nije poznata rutina kao i Miamiu?"-odjednom je oči raširio kada je postao svjestan da sam zapravo ja koja radi sve ovo.Jako se šake stisnuo te ih ponovo usmjerio prema Thomasu ,imajući njegovo tijelo sada na leđima.Vrištala sam,derala se te jako režala samo kako bi prekinuo.Nek udara i muče mene ali nek njega ostave na miru.Neka ostave na miru mog Thomasa.Ali važnije od svega je da Thomas ne smije saznati za ubijanja cura ili će između nas zaista biti kraj.
„Zašto to radiš?Lovim te kako znam za sebe,ali ovo?Nikada nisi nešto pokušavala ovako."-iskreno mi je govorio ,očito razmišljajući na glas?Šta on stvarno misli da ću mu reči razlog?Jesam zla ,ravnodušna i hladna, ali on zbog Thomasa svakim danom gubim to.Gubim to i ne žalim ni sekunde jer upravo ova ljubav i njegova snaga mi je dala mogućnost da postanem Alfa bez krvi.-„Vodi ga prema mjestu gdje ga je upoznala."
Još dvojca su se pojavila te su naglo digla Thomasovo tijelo koje je i više bile nego ošamućeno dok sam ja se trzala iz njihovih ruku,režajući i grebajući ih kadžama ali efekat je uvijek bio isti.Nisam se mogla pomaći.Najgore od svega je to što sam dopustila da jedan lovac uđe u moj trag.
YOU ARE READING
•|Mystery Girl|•
Mystery / ThrillerSezona 1. Znaš kako kažu da se različitosti nađu i kako su to srodne duše?Šta se desi ako i ti počneš vjerovati u to kad ga vidiš?Šta se desi kad dođeš u novi grad ponovo tražeći novu žrtvu?Šta se desi kada konačno desi ono što oduvijek tražiš?Megan...