Chapter 20-I have feelings.

84 4 0
                                    

Brada i prsti su mi bili u dodiru sa isušenom zemljom te su me grabali dok je bratova ruka i dalje bila na mojim leđima.Uništena su nakon onog udarca da sam svakim pomjeranjem ili držanjem osjetila bol,brecajući i pomalo odmicajući tijelo.

„Šta misliš koliko ih ima?"-upitala je Lily,imajući ispred sebe onu prokletu strijelu koja je bila prošla pored moje glave.Samo se pitam od kud im ove strijele koje proizvede zvuk koji šteti nama?Slegnula sam sebi ramenima na ovo pitanje,osječajući strah od Lily ali i Thomasove sestre.Zašto je tu?Zašto je ona dio lovaca na vukodlake?Da li je to porodična stvar i da li je Thomas čak i prije mene znao za to?Možda zbog toga nije onako regovao kao što sam mislila ?Toliko pitanja imam ali ni na jedno nemam pravi odgovor.Ljutito sam izdahnula gledajući njihova tijela kako odlaze,okretajući se prema ostatku svog čopora koji je došao.Jedan je započeo zavijati ,tako su nastavili svi imajući svoje poglede na meni.Uzela sam zraka koliko je bilo potrebno te sam glasno zavijala,pretvarajući ih u potpunosti u vukodlake tresajući zemlju, tjerajući lovce na potpuni bijeg.

„Eh to ja zovem Alfinim zvijanjem."-bratova ruka se našla na mom ramenu ,te je prstima  stisnuo rame  malo ga i tapkajući.Klimnula sam mu glavom i dalje zbunjeno gledajući prema puteljku kojim su izašli iz šume.Kako je samo moguće da je porodica Sinpatric umješana u lovce ili je to neki dogovor?Pognula sam glavu te u ruke dobila još nekoliko bočica krvi djevojaka koje su ubili.Zadovoljno sam klimnula glavom i dalje imajući pogled na tom puteljku.Izdahnula sam malo,dlanove imajući na vratu prelazeći preko vena.Možda bih to trebala zaboraviti,možda bih trebala ostaviti to ali u mislila mi se pojavila rečenica koju mi je rekao kada sam ga poljubila:

„I prvi sam iz porodice koji je poljubio vukodlaka."

Protresla sam glavom usput stavljajući kacigu,imajući tijelo pored bratovog motora.Tijelo je popeo te mi glavom pokazao da je i uradim isto.Nikada nisam pomislila da će zaista biti dio lovaca koji me love,koji žele moju smrt i toliko žele da vide moje tijelo u potpunoj krvi.Možda sam,ne možda nego jesam zaslužila to ali to se neće desiti.Znam ovo što radim je pogrešno ,da nikada nisam trebala započeti ovo ali onda mi se u mislima pojavi ona želja koja me godinama prati i tjera na ove misli.Osmjehnula sam se te ruke omotala oko brata kada je punom brzinom pokrenuo motor i izašao na cestu.Stisak ruku koji su bili na njegovoj jakni su popustili te sam ih imala u potpunosti raširene ,na licu imajući ogroman osmijeh.

„Lakše malo sestrice,još uvijek moramo biti živi."-poslije ove rečenice se iskreno nasmijao,pojačavajući brzinu time me tjerajući da ponovo vratim ruke na njegovu jaknu,uranjajući glavu u njegova leđa u nosnicama imajući onaj miris kao i djetinstvu gdje je sve bilo bolje i lakše.Kada nismo bili svjesni šta smo zaista i kada nismo radili ono što sada radimo.

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

Na leđima tj. bolje rečeno na ramenu sam imala rusak pun svojih stvari dok sam lagano koračala prema crnom autu imajući pogled ispred sebe.I dalje sam nikakva ,i dalje imam u glavi njegovu sestru,Lily i Taliu kako drže strijele te lutaju po šumi tražeći nas.Znam zašto je Talia tamo i mislim da je to samo dio njezine osvete kako bi saznala ime od ubice lovca.Prstima sam obuhvatila vrata te ih otvorila,umorno tijelo spuštajući na sjedište pored njega imajući rusak u krilu.Prije nego što sam uspjela išta da kažem,njegov dlan se našao na mom koljenu te je nageo tijelo prema meni usput ostavljajući poljubac na mom obrazu.Osmjehnula sam se na ovo,bacajući rusak na zadnje sjedište skupljajući se malo.Malo je zahladilo ,a tome su krive obilne kiše koje meni idu u korist.Lovci neće uspjeti pronaći tijela i shvatiti koji je čopor zaista ubijao.

„Nešto si mi baš zamišljena Meg."-gledao je pravo i imao ruke na volanu,vozeći oprezno i dovoljno kako bi u potpunosti uživali u ovom vremenu što imamo.Osmjehnula sam se zabacivajući glavu unazad sada imajući još bolji pogled na njega.Fino sređena kosa,stisnute usne kao i crna majca su stvari koje opisuju Thomasa Sinpatrica.Volim sve što se tiče njega,volim svaku njegovu sitnicu i volim osjećaj koji imam kada sam sa njim.Da li sam.. da li sam upravo rekla da ga volim?Ne ,ne nisam.

•|Mystery Girl|•Where stories live. Discover now