Mystery Girl
23 DIO.
Kažiprstom i palcem sam brisala krv koja je išla iz mog nosa,u stomak primajući još jedan jak udarac koji me natjerao na savijanje kao i na glasan krik.Glavu sam podigla prema njoj,sve otežanije uzimajući zraka jer pluća me prokleto bole.
„Mislila sam da si bolja ili si bila.Nešto ti se desilo za ovo vrijeme u Bacon Hillsu."-sarkastično mi je govorila,nogom udarajući u moja leđa tako me u potpunosti obarajući na zemlju.Prsti su mi bili ispred lica,puni krvi i prašine dok sam ja kašljala i svakim njezinim udarcem ispuštala jauk.-„Digni se više!"
Tijelo sam oslonula na laktove ali njezina noga je bila na mojim leđima te je jako udarila prema dolje da sam nosom udarila od tvrdu zemlju,tjerajući da još veća količina krvi krene niz moje lice.
„Danas mi nije do tebe."-sa bolovima sam joj rekla,na šta je ona svojim prstima uzela moju glavu i okrenula je prema sebi.Ljutite tamno žute oči su bile prikovane na mojim,dok je usne stisnula da sam pomislila da će prokrvariti.Okrenula sam glavu na desnu stranu pljuvajući krv koja se nakupila u mojim ustima.
„Zašto se ne opireš Meg?"-režala je u potpunosti,dlanove sada imajući na mojoj majci imajući me odignutu od zemlje.Usne sam razvukla u osmijeh,kriveći ih u desnu stranu.
„Jer onda bi igra manje trajala,zar ne?"-opsovala je glasno te me jako bacila od sebe tako da su moja leđa opet došla u dodir sa tvrdom zemljoj.Ne želim da se sada tučem sa njom,nikako ne želim jer znam da bih je ubila ali time bih promjenjila sve.Promjenila bih sve što je vezano za mene.Tijelo sam oslonula na laktove,imajući pogled na njoj i njezinom tijelu koje sve dublje ide u šumu.Zbunila sam je i sama je svijesna toga ali neće da prizna.Ovo što mene ganja smatra svojim najboljim uspijehom te ovo gleda kao misiju.Nikada nije postala svijesna da je ovo jedna igra koja ima samo jedan kraj,a to je smrt.Nekoliko puta sam izdahnula prije nego što sam podigla uništeno tijelo,osječajući ogromnu bol u leđima.Zašto ne mogu tu da zacijelim?Odmahivala sam sebi glavom dok sam otežano hodala kroz šumu i prema mjesu gdje su oni ostali.Pod nogama sam osjećala suhu zemlju i svakim korakom bol u tijelu bi se pogoršala i tjerala me na mali krik.
„Megan?"-na ovaj glas sam podigla glavu dobijajući pogled na poznate smeđe oči.Osmjehnula sam se malo te moja glava je bila sada na njegovom ramenu.Svoje ruke je omotao oko mog tijela te je dlanove spustio na moja leđa,prstima sve više stiskajući tkaninu moje poderane majice.Osmjehnula sam te ruke podigla i spustila ih na njegova leđa lagano praveći malene krugove.-„Šta ti se desilo?"
„Nije važno."-odgovorila sam mu tiho,na šta je on brecnuo svoje tijelo ,lagano se uspravljajući kako bi dobio što bolji pogled na mene.Zašto me ovako gleda?Klimnuo mi je glavom ,ruke spuštajući niz moje tijelo tako da je njegov dlan sada bio u mom.I dalje je imao onaj zabrinuti pogled dok sam ja gutala pljuvačku na umu imajući Maxa.Zašto je njega napala?Zašto je uopšte pokušala da naudi nekome iz mog starog čopora?
„Mislim da neću doživjeti dan kada nećeš biti zamišljena."-usne je spustio na moje,dlanovima prekrivajući moje obraze kao i dio vrata tako me približavajući sebi.Kada bi samo znao koliko u mom životu ima sranja ne bi vjerovao.Ruke sam lagano podigla u visini njegove glave nastavljajući poljubac.Omotala am ruke oko njegovog vrata dok je on svoje usne sve više spuštao na moje i dozvojavao mi da osjetim njihovu mehkoću kao i toplinu.Malo smo se odmakli jedno od drugog te smo uzimali zraka kako bi bar vratili normalan rad pluća.Volim ga puno i mislim da je čak i ona primjetila da ona moja hladnoća je nestala.Zato me i pitala jer je vidjela kao što je osjetila uz pomoć čula.Izdahnula sam malo okretajući tijelo prema bratu koji je odjednom pojavio iza nas.
„Žao mi je što prekidam ovaj romantičan trenutak između vas,ali Megan moraš krenuti kući.Max samo želi da priča sa tobom i Theom."-rekao mi je uz onaj nejgov osmijeh te mi je glavom pokazao da konačno krenem.Prevrnula sam očima te stala pored njega kretajući se prema njegovom autu.
YOU ARE READING
•|Mystery Girl|•
Mystery / ThrillerSezona 1. Znaš kako kažu da se različitosti nađu i kako su to srodne duše?Šta se desi ako i ti počneš vjerovati u to kad ga vidiš?Šta se desi kad dođeš u novi grad ponovo tražeći novu žrtvu?Šta se desi kada konačno desi ono što oduvijek tražiš?Megan...