7.dana poslije
„Zaista si to pokušala?"-podignutih obrva sam je upitala na šta je ona ljutito okrenula glavu prema meni,ispred lica mi mahajući sa svilenom maramom.Dlanovima sam mlatila ispred sebe samo kako bi prestala da me udara.Luke je upravu,stvarno ove vile ponekad znaju biti lude.Nasmijala sam se od srca kada se okrenula prema kuhinji i dalje imajući onaj njezin osmijeh.Pogled mi je cijelo vrijeme lutato po sobi te sam svake minute dlanove trljala od butine,ignorisajući njen pogled na meni.-„Šta sad?"
„Da li si to nervorzna?"-upitno je to rekla,naginjajući se prema stolu usput spuštajući tanjir sa mojom hranom.
„Pa moram biti malo.Mislim jedva smo pobjegli lovcima."-iskreno sam joj rekla,lijeno naslanjajući tijelo kao i glavu na štok od vrata,osjetivši u nosnicama čudan miris.Ponovo sam uzdahnula te oči širom otvorila kada sam vidjela Julie ispred sebe.Da li je zaboga ona normalna?-„Šta si to uradila od svoje glave Julie?"
„Pa obrijala sam jednu stranu i nikada nećeš pogoditi,stavila sam novi pirsing na uhu."-kako je sve više govorila tako sam ja sve više dizala obrve,ignorisajući njezin pomalo ljutit pogled.Usne sam brzo skupila,ruke skupljajući pokušavajući da nađem odgovarajuće riječi za ovo njezino ponašanje.Pa da li je ona normalna?Stvarno se ponekad pitam da li ona uopšte ikada u svom životu koristi taj mozak,ali svojim postupcima mi govori sve suprotno.Kažiprst i palac sam imala između očiju,a ona je svoje dlanove stiskala gužvajući kožnu jaknu.
„Da li si ti skrenula sa misli Julie?Kako zaboga da objasnim mami da si to uradila?!"-ponovo sam imala onaj oštar ton u glasu što je nju natjeralo da okrene glavu u drugu stranu ,te da se nasmije sarkastično ignorisajući moje režanje.-„Ne radi to Julie,ne ljuti me."
„Zašto se ponašaš kao mama?Želim samo prokleto da uživam u ovom životu."-pravdala mi se ,spuštajući tijelo na jednu od stolica lagano pogledom prateći Jasmin koja je radila po kuhinji.Ona bi znala ponekad uzdahnuti kao uvijek radeći u kuhinji u svojoj tišini.Kunem se da me svakim danom tjera da se ponašam kao da sam ja majka,tjera me do samog ludila i pravi se da je nevinašce.Zar bar jedno od nas nije moglo biti dobro dijete?Odmahivala sam sebi glavom,pogled imajući fiksiran na njoj dok ona zadovoljno gleda prema meni,pokazivajući mi prstom na njezin novi pirsing.Nemoj je još ubiti,nemoj još učiniti to Megan.
„Da li je ovo Megan konačno odlučila da uradi nešto dobro?"-u ruke mi je bacio ključeve njegovog novog motora,dok sam ja zadovljno klimnula glavom sada mu pokazivajući na našu mlađu sestru.Pogled je iste sekunde usmjerio prema njoj,obrve ljutito skupljajući i dalje dlanovima kuckajući drveni sto.-„Šta si to od sebe uradila?I da li to imaš novi pirsing?"
Klimnula mu je glavom te svojim vukodlačkim očnjacima zagrizla ogromni komad mesa kao uvijek se sada isključivajući iz razgovora.Ovo mi stvarno ne treba,svo ovo nerviranje radi glupače.Izdahnula sam duboko te oči širom otvorila kada su se nečiji dlanovi našli na mom stomaku ,a poznata glava se našla pored moje.Smeđe oči je imao uperene u moje,vrhovima usana dirajući kožu mog vrata.Usne sam razvukla u ogoroman osmijeh,dlan sada imajući na njegovom i dalje pokušavajući da sakrijem maleno crvenilo u licu.
„Da li si se to zacrvenila?"-tiho mi je govorio na uho,prstom vračajući moju kosu i dalje vrhove usana imajući blizu moje kože.Zašto mi ovo radi i zašto mi tijelo ovako reguje?Odmahivala sam mu glavom i dalje ignorisajući bratov pogled na nama.Odmakla sam se malo od njega te na tijelo spustila na jednu od stolica,pogled imajući prema ukusnoj hrani.Ponovo je došao onaj dio mjeseca gdje jedem „posebnu hranu".
„Ne mogu i dalje da vjerujem da si stavila još jedan pirsing,Zar 3 nisu bila dovoljna?"-i on umoran od iste priče svaki put je nastavljao dalji razgovor sa Julie,ali njezin pogled mu je govorio da nju jednostavno nije briga.Pogledala bi u njega te bi pogled vratila na tanjir,lagano viljuškom prelazeći preko hrane.Uzdahnula sam duboko pogled sam imajući na Thomasu koji je tijelo spustio pored mog i dalje šuteći.Jasmin je sijela preko puta mene ne skidajući onaj pogled koji mi govori više nego riječi.Mrzim taj njen pogled,jer uvijek znam šta poslije slijedi ,a to je njeno deranje.Super ali stvarno.
YOU ARE READING
•|Mystery Girl|•
Mystery / ThrillerSezona 1. Znaš kako kažu da se različitosti nađu i kako su to srodne duše?Šta se desi ako i ti počneš vjerovati u to kad ga vidiš?Šta se desi kad dođeš u novi grad ponovo tražeći novu žrtvu?Šta se desi kada konačno desi ono što oduvijek tražiš?Megan...