Reşit Kemal & Lust - İhanetini doldurdum Kozan'ın Berfin'e sesi gibi bir şarkı (;
Ben gökyüzünü bilmem ama bilirim ki sen de kanat çarpılmaz...gönlünde bir sızı yoksa geceleri anma beni.
HEV - 14. Bölüm
Bedenimin silkenmesiyle uyanamamak diye bir dünyada kalakaldım.Hissettim bir çınar gibi silkenişimi fakat açamadım gözlerimi. Bir ağırlık ki ellerimi uzatsam nafileydi o perdeler bir kere kapanmıştı.
Gözlerimi Ece'nin bağırtısına açarken
" Ay uyansana kızım ya! Ne oluyor sana! Seni ben uyandırıyorum şaka gibi!"Yatakta hareketlenirken ona döndüm " Ne var sabah sabah! " Dedim gözlerim yarı aralık ona bakarken.
" Ne mi var uçak var ne olacak! Uçağa geç kalacaksın! "Sarkan bacaklarım ve yana doğru savrulan kolumla hissettiğim tek şey tenime değen sıcak kızgın bir ağrıydı.
Aradan ne kadar vakit geçti bilinmez ben gözlerimi bir dört duvarın kucağında açtım. Yatağı diken yastığı taş yorganı buz daracık gelen bir dört duvar.Kendime gelmem saatlerimi aldı.
Yanıma oturan Ece elini elime koydu
" Berfin noluyor kızım sana! Ne olur anlatsan bak aklımdan türlü türlü şeyler geçiyor çıkar beni şu bilinmezlikten hem sana da iyi gelir belki...bak kimseye anlatmıyorsun psikolok arkadaşım var git dedim ona da bir şey söylemedin kaynadı gitti..."Sen de bilme deyip terketti gitti diyemedim.Neyi bilmiyecektim bilmeyişime mi sığınmıştı.Boynumda ki kolyeyi tutup kopardım ölü gibiydim adeta avucumda ki yüzüğe bakarken konuştum, " Hani demiştim ya biri var diye...Halis Amca biliyormuş.."
" Ne! Bu- Bu iyi bir şey mi? "
" Sözlendik size söylemeye vakit olmadı...Zaten sadece iki gün sözlü kaldık..."
" Sözlendiniz sen seviyordun zaten adı ne söyle bari artık..."
" Artık hiç!...Ben onun kadar kimseyi sevmedim! Kimseyi! Ama onun kadar da kimse canımı yakmadı! Cennette olsan girmem diyen bendim doğru seni kendimden o kadar uzak gördüm dedi bana o da beni sevmiş....hepsi yalan! "
" Niye öyle düşünüyorsun? Belki de senden ayrılmasının başka bir nedeni vardır!"
" Baksana aramıyor bile unutmuş işte beni! Belki de hatırlanacak kadar değerim yoktu yokmuş yokmuş işte.. "
" Sen nerden öğrendin bunu..belki dw başka bir nedeni hem-"
" Ne önemi var ki! " Deyip ona döndüm " Ne önemi var? Kalbinde şu kadarcık yerim yokmuş işte! Hiç sevmemiş..."
" Diyorsun...ne desem bilemedim şimdi...
...
" Ece sen sahiden emin misin benimle gelmek istediğine? Yüsra, Ethem Zeynepi de çarırmışsınız kız daha dün döndü..illa totem-"
" Ne illa Totem! Sen bize söz verdin bize urfayı gezdireceksin kaytarmak yok! "
" Ya kaytarmak değil yani sizi de aileniz özlemiştir gidin evinize.." Dedim fakat böyle deyince de istemiyormuş gibi oldu.
Zeynep yanıma yaklaşıp " Evimize gidelim! Yani gelmemizi istemiyorsan.."
" Ya hayır öyle değil ben.."
Ethem son bavulu da arabaya yerleştirip direkt bana döndü.
" Hadi berfin hadi bak önü de sana ağırdık hadi.. "Ben ön koltuğa oturmaktan nefret ederdim o yüzden öne Zeynep oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEV( ASKIDA)
General Fiction♑ Birsen Tezer - Hercai♑ Karşıma çıkışında zahirdi, ömrümce sevdalım kalacağı...Fakat o intihardı, ben ise mektubu... ❩......................∮ Ɑ ੭ ੩ ੭ Ɑ ∮......................❩ ............- Cumartesi /Pazar-.......... ❩...