Favori

123 14 0
                                    

Selam! Bugün nasılsınız?

İyi okumalar💕

***
Kütüphane düzenleme işlerine bugün devam edeceklerdi. Her ne kadar bunu yapmak istemiyor olsa bile. Alt dudağını ağzına aldı ve öyle bekledi bir süre. En son kütüphanede İsmail onu öpmüştü. Aslında 'uyuyan güzel gibi' derken gel beni öp demek istememişti dalga geçiyordu sadece. Yinede hoşuna gitmişti.

Farkındaydı İsmail ona karşı boş değildi. Bir anda yumuşamasının sebebinin bu olduğunuda biliyordu. Bunu tahmin ettiğinden daha çabuk kabullenmişti. İsmail'in bu tavırları onun deli gibi hoşuna gidiyordu. Elinden geldiği kadar kendini belli de ediyordu. Belki o da İsmail'den hoşlanıyordu ama emin de değildi. İlk defa bir erkek ondan hoşlanıyordu ve kendinin de boş olduğunu düşünmüyordu. Yine de emin değildi. Bu hisler sadece ilgi sebebiyle yada tamamen arkadaşçada olabilirdi. Sesli bir şekilde ofladı. Yanındaki beden saniyesinde ona döndü ve sorar gözlerle baktı.

"Bugün kütüphane işi var ya.." dedi şikayet eden bir ses tonuyla. Kızıl oğlan gözündeki ağlıyormuş gibi yaparak gözünün altını parmağıyla sildi. Onun bu haline kıkırdadı Nart. "Bide seninki var." dedi Murat dudak büzerek. "Benimki?" diye sordu tekrar önüne dönerek. Murat da onun yaptığı gibi önüne döndü. "İsmail."

Nart tekrar kıkırdadı. İsmail kıskanıyordu Murat'ı bu yüzden öyle davranıyordu. Murat iç çekti. "Manyak yemin ederim ya bi iyi bi kötü anlamıyorum." dedi. Sahte bir sinirle Nart'a döndü. "En iyi tarafınıda sana gösteriyor zaten." Nart şaşkınca ona baktı. Sonra Murat'ın bu haline kahkaha attı. "Kıskanma yavrum." dedi. Kızıl oğlan tiksinir bir yüz ifadesiyle 'ıy' diye bir ses çıkardı. Onada kızamıyordu çünkü haklıydı. İsmail fazla kıskanç davranıyordu ve tüm sinirini ondan çıkarıyordu. İlk geldiği zamanlar Nart'da böyleydi.

Merdivenlerden inen beden ile bakışları o tarafa döndü ikisininde. Esmer oğlan hızlı hızlı indi merdivenlerden ve onların yanına geldi. "Selamünaleyküm."

"Aleykümselam." dedi Nart. Murat da selamını alınca esmer oğlan ellerini beline koydu. "Nördünüz?"

"Nörek hacı." dedi Murat onu taklit ederek. İsmail gözlerini kısarak baktı ona. "Haydin dalga geçmade yörü. İşimiz çok." Oturdukları yerden kalkarak yürümeye başladılar. Yurt okula çok uzak değildi yürüyerek beş on dakikada varıyorlardı.

Okula geldiklerinde ilk önce soluklandılar daha sonra İsmail tekrar onların karşısında dikilmeye başladı. Etrafına göz gezdirdi. Sonra siyah gözleri yeşil gözlerle buluştu. Utanarak gözlerini çekince Nart gülmemek için dudağını dişledi. "Şimdik. Önce geçen bıraktığımız işi bitirek. Ondan sonracığıma kayıtlı olmayan kitapların isimlerini felan alıcık onu yaparken düzerik iki işi de bitirmiş oluruk." dedi ve derin bir nefes aldı. "Yarın ben onları müdüre götürüm zaar. Hem de şo bağış işini de derim."

"Onu da yarın hallederiz bence ya." dedi Murat. İsmail başıyla onayladı onu. "Bakarık." 

Daha belli değildi Müdür'den eski kullanılmaz hale gelen kitaplar yerine yeni kitaplar getirmek için izin alacaktık. Bununla beraber işler ikiye katlanacaktı aslında o yüzden artık kaydedilmemiş kitapları bitirmemiz gerekiyordu. "Hadi." dedi yerimden doğrulurken "Başlayalım bitirelim." dedim. Bu sözümle herkes işine koyulmuştu

***

İşi bitince geriye yaslanarak esnedi. Son iki saattir kitap diziyor her dizdiği kitabın ismini, yazarını ve sayfa sayısını kaydediyordu. Arkasını dönüp masanın üstüne baktı. Kitap kalmamıştı. Yanında daha işini bitirmemiş olan ikiliye baktı bu sefer. Murat neredeyse bitirmişti ama esmer'in kaydetmesi gereken daha çok kitap vardı. Sandalyesini onun olduğu tarafa çekince dikkatini ona verdi. Boş bir kağıt alarak eline bir kitap aldı. O da bakışlarını sarı oğlandan çekerek işine döndü. Yüzünde belli belirsiz bir gülümseme vardı. Bu onunda gülümsemesine neden olurken tüm dikkatini elindeki kitaba verdi.

Dokuzuncu Hariciye Koğuşu

Lisenin ilk dönemlerinde okuyup çok beğendiği bir kitaptı bu. Sen çok yaşa Peyami Safa. En güzel yazısıyla kağıda önce kitabın ismini daha sonra yazarını yazdı. En son da sayfa sayısını.

Kısa sürede tüm kitapları bitirdiklerinde derin bir nefes verdi. Uykusu gelmişti. "Sonunda." diyerek iki elini mutlulukla havaya kaldıran kızıl oğlana sırıtarak baktı. yanında oturan beden sandalyesini sesli bir şekilde iterek kalktı. Şaşkınca ona baktı Nart. "Gelin haydi size yemek ısmarlıyayım." dediğinde ilk önce Murat ile bakıştı. Daha sonra üstünden attı tüm şaşkınlığını. "Of kral!" diyerek kolunu esmerin omzuna attı Murat. Ama ondan sinirli bakışlar alınca tedirgin şekilde sırıtıp kolunu çekti.

Okuldan çıkarken iyiden iyiye soğumaya başlayan hava ile titredi Nart. "Soğuk ya." diye fısıldayınca esmer giymediği ceketini ona uzattı. Nart tebessüm ederek reddetti onu başıyla. "Olmaz sen üşürsün." dedi. İsmail kaşlarını çatıp ceketi oğlanın üzerine fırlattı. "Çok konuşma da giy. Ben üşümüyom." Sarı oğlan gülümsedi ona. Elindeki ceketi giyindi hemen. Yürümeye başladıklarında ortamda gerginlik yaratan hiçte hoş olmayan bir sessizlik vardı. Kızıl oğlan boğazını temizledi. "İsocum ya konuşmak istiyorum ama döversin diye korkuyorum." dedi açıkça. İsmail bir an duraksadı. Ardından dudağının bir kenarı kıvrıldı. "Dövmem zaar korkma." dedi alay eder gibi. Murat kendini bozmadan kıkırdadı. "Canımın içi ne çok seviyorsun sen öyle beni!" arkadan yaklaşıp İsmail'in boynuna sarıldı. Esmer kaşlarını çattı anında. "Valla sen şo çocun arkadaşı olmayıkdın  ben seni çoktan dövmüştüm." diyince kızıl oğlan Nart'a minnetle baktı.

Nart onların bu hallerine kıkırdadı. "Benden daha iyi anlaşıyorsunuz." dedi alayla. Murat, İsmail'i bırakıp bu sefer sarı oğlanın omuzlarına sarıldı. "Öyle söyleme aşkım favorim sensin."

Esmer cıklayarak sinirle onlara baktı. Bir süre daha öyle yürüdüler. Otobüs durağına geldiklerinde Murat kartına para yüklemek için onların yanından ayrıldı. Nart bu fırsatı değerlendirecekti tabi ki. Ayakta bekleyen esmerin arkasından yaklaşarak ellerini oğlanın karnında birleştirdi ve onu sıkıca sardı. Esmer sesli bir şekilde yutkundu. Nart'ın nefesi boynuna değiyordu. Nart onun kulağına doğru uzandı ve iyice sokuldu ona. Her hareketinde daha çok geriliyordu kollarının arasındaki beden. Sinsice gülümsedi. "Merak etme." dedi rahatlatma ister gibi. "Benim favorim sensin."

***

Biraz hızlı mı ilerliyorum?

Aslında kitap'ı biran önce bitirmek istiyorum. Belki aynı anda beş altı kurgu yetiştirdiğim içindir. Özellikle bir kaç kitaba haftalardır bölüm yazmadım. :')

Neyse
Bu kitaba yoğunluk vermeyi düşünüyorum. Aynı zamanda yazmak için geberdiğim kurgular var aklımda.

Oy ve yorum bırakmayı unutmayın 💕💗💞

Diğer kurgularıma da bakabilirsiniz 💕💗💞 

Manolya'm (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin