Selamünaleyküm
Umarım iyisinizdir
İyi okumalar ♥️
***
Ağzındaki kötü tat ile yutkundu sarı oğlan. Dün geç saate kadar ayakta kalmıştı ve şimdi uyuya kalmamak için hayatı boyunca sarf etmediği kadar çaba sarf ediyordu. Bunun yanı sıra ilk ders tarih dersi olunca exstra çaba sarf ediyordu. Yorgun bir şekilde homurdandı. Kollarını sıranın üzerinde birleştirdi ve kafasını kollarına gömdü.
Zil sesi ile kafasını kaldırdı. Yeni uyandığı için etrafında olanları idrak edemiyordu. Kendini toparlamak için biraz bekledi ve artık uykusundan tam olarak uyandığını anladığında kalktı yerinden. Önce peteğin orada sohbet eden arkadaşlarına bir baktı. Ahmet hariç hepsi oradaydı. Gözlerini sınıfta gezdirdi daha sonra. Bir köşede sevgilisiyle sohbet eden Ahmet ile göz göze geldiler. Muzipçe gülümseyerek göz kırptı Ahmet'e. Sonra arkadaşlarının yanına gitmek için adımladı. Yolunu kesen kız ile duraksadı. Bir iki saniye öylece durdu, kendiside beklemiyordu böyle bir şeyi. Siyah omzundan biraz uzun olan saçları ve saçlarıyla uyum sağlamış koyu mavi gözleri, gözlerinin üstüne gölge bırakan uzun kirpikleri vardı. Yüzünde hafif çilleri ve rastgele yerlerde benleri vardı. Kısa kollu gömleğin altına boyunlu bir kazak giymiş gömleği giydiği siyah, bol, kumaş pantolona depmişti. Yüzünde sıcak bir gülümseme vardı. Nart inkar edemezdi bu kız güzeldi.
Kız sarı oğlanın önünde durmuş iki elini arkasında birleştirmiş sevimli bir şekilde sırıtıyordu. Nart karşısında ona gülümseyen kıza gülümseyerek karşılık verdi. Kız kırmızı dudaklarını birbirine bastırdıktan sonra hafifçe araladı. Biraz bekledikten sonra kafasında tartmış olduğu kelimelerden emin bir şekilde "Selam! Yeter ben yan sınıftayım." dedi kız. Siyah saçlarını kulağının gerisine attı. "Nart bende memnun oldum." dedi sarı oğlan. Sonra istemsizce kaşları çatıldı. Üzerinde gezinen gözleri hissetmiş gibi karşısına baktı. Ona kaşları çatık şekilde öldürücü bakışlar atan esmer ile çatılmış kaşları saniyelik şaşkınca havalansa bile kendinden ödün vermeyerek kıza döndü. "Yan sınıf demiştin değil mi B yani?"
Kız kafasını onaylar anlamda salladı. Arkada birleştirdiği ellerini çözerek. Eli saçlarına gitti ve siyah saçlarını kulağının arkasına attı. "Sen hangi kulüptesin?" diye sordu kız topuğu üzerinde bir ileri bir geri gidiyordu. Utandığı belliydi ve Nart farkındaydı. Kızı harcamak ve ona umut vermek istemiyordu. "Kütüphane." dedi sadece. Kız bakışlarını kaçırarak hmm'ladı. Nart'ın soğuk sesi onu kırmış gibiydi ama ona umut vermekten iyidir diye düşündü sarı oğlan. "Müsadenle arkadaşlarımın yanına gidiyorum." dedi Nart hemen ardından istemsiz bir gülümseme kondurdu yüzüne. Kız dudaklarını dişledi ve olduğu yerden bir iki adım yana kaydı.
"Oooo~" dedi sinirle İsmail "Maşallah dönemin başındayık ama sen hemencicik kızların gözdesi olmuşun." sinirle gülümseyen esmer'e alayla baktı. "Sadece kızlar mı?" dedi fısıldar gibi. İsmail ağzını araladı ama söyleyecek birşey bulamayarak geri kapattı. Boşta olan elini yüzüne götürerek elmacık kemiğini kaşıdı. Nart'ın morali daha çok yerine gelirken hemen İsmail'in yanına yerleşti. Kalçasını öğretmen masasına yasladı ve bir eli ile destek verirken diğer elini de İsmail'in omzuna koydu. Esmer yerinde rahatsızca kıpırdandı. Bunun üzerine gülmemek için iki dudağını birbirine bastırdı Nart.
"Ya mal mısın oğlum!?" diye bağıran Efe'ye döndü tüm bakışlar. "Ben kabul etmiyorum amına koyayım." dedi bu sefer Süleyman. "Neyi?" diye girdi araya. Artık tüm dikkati tartışan ikilideydi. "Beyefendi tutturdu tantuni dönerden daha iyi diye." dedi Süleyman. Esmer onun ensesine hafifçe vurdu. "E haklı amına koyim." dedi. Gözleri kocaman olarak baktı Nart ona. Aslında fark etmezdi ama şuan İsmail ile uğraşası vardı.
"Ne demek haklı?" esmer ona kaşlarını çatarak baktı. "Değil mi?"
"Döner bin basar."
"Po! Bu neci bu? Ne dici bin basar? Ulan senin yemek zevkine sokim."
"Ben seninkine koyayım asıl!"
"Ben senin ceddine koyim!"
"Hi!!" dedi Nart yapmacık bir şekilde. "Terbiyesiz." kafasını iki yana sallayarak cıkladı. Esmer ona yüzünü ekşiterek baktı daha sonra başka bir konu tartışan arkadaşlarına döndü. Nart onun bu haline sırıttı. Daha sonra o da arkadaşlarına döndü.
***
Aradan bir hafta geçmişti fakat Ahmet muhabbeti öğrendiğinden beri bu konu hakkında dalga geçip durmuştu. Bu durum Nart kadar İsmail'i de sıkmış olsa gerek bir daha bu şakayı yaparsa onun götüne düdük koyup öttüre öttüre sikmekle tehdit etmişti. Bunu üzerine Nart dakikalarca değil saatlerce gülmüştü.
Matematik dersinde boş bir anında denk geliyor ve yine gülüyordu. Esmer artık bıkkınca ona döndü. "Iccık üs Allah aşkına." dedi. Nart bunada gülünce ellerini havaya doğru kaldırarak dua etmeye ve sabır dilemeye başlayınca Nart kendini zor da olsa gülmesini durdurmuştu. "Şükür!" dedi esmer. Önüne dönünce dersin yarısında gülmüş bulunan ve konuyu takip etmeyen Nart defterine rastgele karalamalar yapmaya başladı. Sonra aklına gelen şey ile önce yutkundu daha sonra dudakları kıvrıldı. İsmail'e biraz sokuldu. Esmer oğlan ona yandan bir bakış attı kaşlarını çatarak. Nart İsmail'in defterine uzandı ve kocaman 'İ' yazarak kalp içine aldı. İsmail bir an duraksasada hemen ardından sarı oğlanı iteklemişti.
Zil çalınca önce İsmail'in kalkmasını bekledi. Kendiside sıradan kalktığı sırada kapının önünde dikilen siyah saçlı kız ona seslendi. "Nart!" tek elini havaya kaldırmış gülümsüyordu. Derin bir nefes aldı ve yanına ilerledi. "Seninle konuşabilir miyiz?" diye sordu tebessüm ederek. Nart yanaklarını şişirdi ve bıkkınca nefes verdi. Kafasıyla onayladı onu. Koridorun sonuna doğru sessizce yürüdüler. Kız tedirgince etrafına bakındı daha sonra tekrar yeşil gözlere odaklandı. Derince bir nefes aldı kendini hazırlamak ister bir tavırda. "Senden hoşlanıyorum. Zaten sende anlamışsındır." dedi fısıldar gibi. Bakışlarını hiç kaçırmadı. "Anladım." dedi Nart ellerini ceketinin cebine soktu. "Üzgünüm ilişki istemiyorum." dedi sadece ve kızın onu onaylamasını bekledi. Kız burkukça gülümsedi ve başı ile onayladı.
Nart arkasını döndüğünde koridorda ona bakan ve bir iki alt sınıfla sohbet eden - en azından öyle görünen - koyu gözlerle karşılaşınca şaşırdı. Bir anda tedirginleşti. Onu duymuş olmasını istemiyordu sadece. Kafasıyla selam verdi. Esmer onun selamını alarak önünde ona birşeyler anlatan kıza döndü. Nart sınıfa doğru ilerlerken arkasından ona seslendi tanıdık tok ses. "Nart." sarı oğlan arkasına döndü. "Bekle ben de gelicim. Beraber giderik zaar." diye konuşarak yanına gelen İsmail ile içi ferahladı.
Kolunu yanında duran esmerin omzuna attı ve sınıfa kadar ona eşlik eden koyu gözleri izledi.
***
Çok uzun olmasada uzun bir bölüm oldu.
İyi günler dilerim hepinize♥️
Oy ve yorum bırakmayı unutmayın 💕
Diğer kurgularıma da bakabilirsiniz 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manolya'm (BxB)
Teen Fiction{ TAMAMLANDI } Yavaşça ayrıldı bedenleri ikisininde gözleri dolmuştu. Kırmızı dudaklarını araladı İsmail. Şivesini bir kenara atarak konuştu. "Sana gitme demeyeceğim" Nart yutkundu. "Ama gitme manolya'm" Böyle derse nasıl kopardı ondan? "İsmini gi...