İyi okumalar ♥️
Yan taraftaki boş sıraya baktı. Nereye gitmişti? 'Umarım Murat ile kavga etmiyorlardır' diye geçirdi içinden. Derince bir nefes bıraktı.
Önünde oturan bedeni dürttü. "He" arkasını dönmeden cevap vermişti Süleyman. "Zil'e ne kadar var?" öndeki beden saatine baktı sonra bir şeyler düşünüyor gibi yaptı. "Şimdi çalar."
Önüne yeniden döndüğünde zil sesi kulaklarına doldu. Hoca eşyalarını toplarken dışarı çıktı. Elini yüzünü yıkamaya ihtiyacı vardı. Sonra Murat'ı bulacaktı.
Tuvalet kapısını iterek açtığında siyah gözler onu karşıladı. Bunca zaman buradaydı demek. Onlardan başka kimse yoktu. Yavaşça İsmail'in yanına ilerledi.
"Niye gelmedin derse?" karşısındaki beden gözlerini kaçırdı.
"Sinirliydim bi de hocayı çekemezdim deye gelmedim." dudaklarını birbirine bastırdı.
"Sırf beni sevmiyorsun diye Murat'a sataşma." kaşları çatık ona baktığında aniden bakışları onu buldu.
"Sen sevmeyon deye deyil. Sen dua et senin arkadaşın deye daha kötü etmeyyom." Nart hafif dudaklarını araladı. Bir süre ne demesi gerektiğini düşündü.
"Sen beni sevmiyorsun ki?" sorar gibi sorduğu soruyla esmer bedenin yutkunduğunu duydu.
"Sen benim arkadaşımsın neci sevmicimişim." dediğinde bu sefer hayretle kaşları çatıldı. "Arkadaşın mıyım?" diye sordu.
"Değil misin at hırkızı?" alayla çıkmıştı sesi ama bunu takmadı. "İyi mutlu oldum." dedi Nart. "Ama uğraşma Murat'la. Ne alıp veremediğin var?"
"Heç öyle. Gıcıklanıyom." saçlarını karıştırdı.
"Yine de sakin ol biraz. Ben olmasam kavga edicektiniz."
"Sen olmasan... Çoktan kavga etmiştik." tekrar yutkundu İsmail. Sanki başka birşey söylemek istiyor ama cesaret edemiyordu. "Neyse ben Murat'ı bulmaya gidiyorum onunla da konuşacağım."
Esmer beden sinirle gerildi. Nart'ın kolundan tutarak durdurdu. "Şimdi zil çalacak. Diğer tenefüs konuşun hade yürü sınıfa gedek." dudaklarını dişledi. Kendini yönlendiren esmer bedeni takip ederek sınıfa gitti.
Kalorifer peteğinin yanında gariban gibi dikilen arkadaşlarının yanına gittiler. "Ooooo İsocum siz gelir miydiniz?" alayla soran Süleymana ters bir bakış attı.
"Bir gereksize sinirlendim yaw." diyerek öğretmen masasına kalçasını dayadı.
Nart cık cıklayarak onu tersledi. "Oğlum mal yok yazılmışken siktir gitsene!" dedi Ahmet. "Evet lan." diyerek onu onalyadı Efe. İsmail onların dediklerini biraz düşündü. Kafasında tarttı. "Yok sınava girciz ben ne yapim derse girmeyip." onaları reddedince 'Çok ilgili derse bir hayali var demek.' diye düşündü Nart. Sarı saçlarının yüzüne düşen tutamlarını geri itti. Ders zili çalınca yerlerine oturdular.
Yan tarafında oturan esmer bedenin varlığı ile rahatladı. En azından Murat iyiydi.
'Ama arkadaşız dedi. Çerkesleri sevmiyor sanıyordum. Belki hala öyledir.'
"Pşşt." esmeri dürttü. "Söyle." komutunu alınca esmere doğru eğildi. "Sen Çerkesleri seviyor musun?" soru ile rahatsızca kıpırdandı. "Yok tek sen." dedi kısık bir ses ile. Önüne bakıyordu ona bakmaya çekiniyordu. Yanaklarını şişirerek önüne döndü. Bazı şeyler değişmezdi.
***
Murat ile beraber koridorun sonunda dikiliyorlardı. Etrafı ve gelip geçenleri izlediler. Sessizliği bozan Murat oldu.
"Şu kara böcek benden ne istiyor?" alayla söylediği şeyde biraz sinir vardı."Gıcık oldum dedi. Tipini sevmedi havuç kafa." kendi de alayla konuştu. "Ya sen yapma bari civciv." Nart kıkırdadı. "Tamam tamam."
Tekrar koridoru izlemeye döndüler. O kadar insan hergün yüz yüze bakıyor beraber bir yıl geciriyor ama konuşmuyordu. Kalabalığa rağmen fazla sessizdi ortam. Fazla yanlızdı insanlar. Bazıları neler çekiyordu kim bilir.
"Oy oy!" bıkkınca iç çeken kızıl oğlana baktı. "Ne oldu?" Kızıl çocuk ona döndü dudaklarını büzmüş şekilde. "Benim de bir sevgilim yok." söylediği şeye kahkaha attı Nart. Bazılarının da derdi buydu.
***
İsmail kurt bakışlım ♥️
Bu ikisi çok üzülecekler bir tek ona yanıyorum... :(✨Oy ve Yorum bırakmayı unutmayın✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manolya'm (BxB)
Teen Fiction{ TAMAMLANDI } Yavaşça ayrıldı bedenleri ikisininde gözleri dolmuştu. Kırmızı dudaklarını araladı İsmail. Şivesini bir kenara atarak konuştu. "Sana gitme demeyeceğim" Nart yutkundu. "Ama gitme manolya'm" Böyle derse nasıl kopardı ondan? "İsmini gi...