Normalde bir kaç güne yeni bölüm gelmezdi ama ilk yorumu alınca mutluluktan yazasım geldi.
✨Güzel yorumlarınızı paylaşıp oy verin ki yeni bölümler daha hızlı gelsin✨
***
Nart esneyerek kalktı yerinden. Uykusuz ve açtı. Matematik ödevi onu biraz zorlamıştı.
"Nart gelsene nereye daldın?" diyen Efe'ye baktı. "Gidin siz ben tuvalete gider sonra gelirim." dedi Nart ve Efe onaylar şekilde başını sallayınca sınıftan çıktı.
Tuvalete girdi ve ellerini yıkamaya başladı. "Uykum var ya of!" söylendi kendi kendine.
"Ellerini kaç kez daha yıkayacaksın?" Arkasını dönerek sesin sahibine baktı. Onların sınıfından değildi ama aynı yaşta olduklarına emindi. "Dalmışım ya." dedi ensesini ovarak utangaç denebilecek bir gülümsemeyle. Kızıl genç güldü "Ben Murat bu arada." Elini uzattı. Nart uzatılan eli sıktı. O da gülümseyerek "Ben de Nart." dedi.
Gözleri bir an tuvaletin kapısının önünde duran Esmere değdi. "Esmer gelsene ne dikiliyorsun orada?" dedi hiç beklemeden. İsmail ise kaşlarını çattı. "Bi çekilsâniz giricim zati at hırkızı." Nart ağzı açık ona bakarken Murat bakışlarını İsmail'e kilitlemişti.
"Ne bakıyon havuç kafa!" sesi biraz yüksek çıkmıştı. Murat bir iki adım geri atınca sırtı Nart'ın göğsüne değdi.
İsmail onaların bu görüntüsüne kısık gözlerle baktı. Sonra hızla kapısı açık olan kabine girdi.
"Bu niye bu kadar sinirlendi?" dedi Nart. Kendi kendine söylemişti. "Bence doğuştan sinirli." diyen Murat'a güldü.
***
Süleyman'ın anlattığı şeyi pek de meraklı olmayacak şekilde dinliyordu Nart. "Uydurma!" diye bağırdı Süleyman'ın ensesine vurarak Ahmet. Süleyman ensesini ovuşturdu "Ne vuruyon yarram!" İkisine gülen Efe ile Nart da güldü.
Zil sesiyle yerlerine geçerken Ahmet'in yanına oturan kıza "Hoşgeldin gülüm." dediğini duydu. Bu kız Ahmet'e nasıl bakmıştı. Yanına oturan kişiyle ürktü Nart. Kafasını kaldırıp gözlerini tahtaya kilitlemiş esmer gence baktı. O olduğunu görünce önüne döndü.
***
Edebiyat dersi hızlı geçsin istemişti. Onun aksine oldukça yavaş ilerliyordu. Yeni konu fazla sıkıcıydı. Edebiyat dersini de sevmezdi zaten. Yanında oturan bedene kaydı gözleri. Sıranın altında telefonla oynuyordu.
"Hoca sana bakıyor kaldır telefonu." dedi onu dirseği ile dürterek. "Hımm." Diye belli belirsiz bir ses çıktı ağzından ve sıranın altından telefonu ona uzattı. El çabukluğu ile telefonu aldı ve cebine koydu.
"İsmail telefonla mı oynuyorsun?" dedi hoca sinirle. "Yok hocam ne telefonu." İsmail kollarını göğsünde birleştirdi ve geriye yaslandı. "Görmeyeyim." dedi hoca biraz bozulmuş sesi ile.
Telefonu ona tekrar uzattığında hızla alarak cebine soktu. "Eyvallah." dedi fısıltı ile. Nart ise gülümseyerek karşılık verdi.
***
Nart sadece kibar davranıyor bu arada en azında şuan için İsmail'e aşık değil. Ama İsmail'in bölümdeki tavırlarından yola çıkarak hafiften birşeyler hissediyor diyebiliriz.
✨Oy ve yorumlarınızı bekliyorum✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manolya'm (BxB)
Genç Kurgu{ TAMAMLANDI } Yavaşça ayrıldı bedenleri ikisininde gözleri dolmuştu. Kırmızı dudaklarını araladı İsmail. Şivesini bir kenara atarak konuştu. "Sana gitme demeyeceğim" Nart yutkundu. "Ama gitme manolya'm" Böyle derse nasıl kopardı ondan? "İsmini gi...