Dikkat!
Kalp krizi gecirebilirsiniz ;) eheheh
İyi okumalar ❤️
***
"Ben bir duşa giriyorum."
Dolabına ilerledi ve eşyalarını aldı. Tekrar arkadaşlarına döndü. Hepsi kendi halinde takılıyorlardı. Süleyman ve Efe telefon ile oynuyor arada birbirlerine sövüyorlar bu sırada Ahmet ve İsmail'de sohbet ediyorlardı. Adımlarını esmer oğlana doğru çevirdi. Yanına gittiğinde ikisininde bakışları ona dönmüştü. Ahmet'i takmadan esmer'e doğru eğildi. İsmail bu hareketi ile gerilirken kaşları da çatıldı. Önce derin bir nefes alarak esmer tenin kokusunu içine çekti. Nefes dudaklarından çıkarken fısıldadı "Sen de gelsene benimle." dedi ve "Duşa." diye ekledi. Kulaklarına bir yutkunma sesi doldu. Eğildiği beden telaşla yerinden kalkmak için hafifçe Nart'ın omuzunu ittirdi. Titrek bir nefes aldı ve sesini normal tutmaya çalışarak "He var. Gel verim." hızla dolapların olduğu tarafa ilerlerken sarı oğlan ona bıyık altından güldü.
İsmail'in peşinden gitti ve hemen arkasında durdu. İsmail kendi dolabından şampuanını çıkardı ve hızlıca Nart'ın eline tutuşturdu. Her ne kadar Nart onun gözlerine bakıyor olsa da çok utanıyor ve onunkilere bakamıyordu esmer. Nart'da daha fazla uzatma gereği duymadan kırmızı kapıya ilerledi. Son bir kez İsmail'e baktı ve çıktı odadan.
İsmail ise bir kac saniye orada dikildi. Nart odadan çıkınca üzerinden bir yük kalkmış gibi derin bir nefes aldı. Tekrar Ahmet'in yanına döndüğünde o çoktan telefonu çıkarmış ve oyun oynayan ikiliye katılmıştı. "Bu el bitsin sen de gir İso." dedi Efe. Başıyla onayladı onu.
Nart'ın bu davranışlarına bir türlü anlam yükleyemiyordu. O mu abartıyordu hislerinden dolayı yoksa Nart anlamış mıydı? Ona yaptıklarının farkında olmadan da yapıyor olabilirdi bunları. Sahi bunlar yakın arkadaşlarının konuştukları, yaptıkları şeyler miydi ki? Daha önce ne Süleyman ne Efe ne Ahmet ne de Volkan ile bu şekilde konuşmamış onlarda kendisine böyle yaklaşmamıştı.
Nart'ın öğrenmiş ve yahut anlamış olması fikri onun korkması için yeterliydi. Sonuçta Nart gay olmayabilirdi. Daha kötüsü homofobik olabilirdi. Ama eğer duyguları karşılıklıysa ki böyle bir ihtimal olduğuna inanmıyordu, bu ilişki için hazır mıydı?Etraftakiler ne tepki verirdi az çok tahmin edebiliyordu. Bu durumda ilişkilerinden kimseye de bahsedemezlerdi. Bir sürü sorun ile karşı karşıya kalırlardı kesin. Eşcinsel oldukları için evlenemezlerdi de. Aileleri onları kabul etmezdi de. Hiç bir zaman çocuklarıda olmazdı. Çok zordu.
Kafasını hızla iki yana salladı. Düşünceleri ile dudağını dişledi. Yerinden kalktı ve odadan çıktı. Hemen kapının yanında durdu ve duvara yasladı sırtını. İç çekti "Ula daha heç bişe belli değik ben gedip evlendiriyom kendi kafamda." Eli ensesine gitti ve ovdu. Gözlerini kapadı ve yine fısıldar gibi söylendi. "Yaw hadi onu anladım ne diyi çocuk düşünüyom ola."
Yakından duyduğu kıkırtı sesi ile irkildi. Gözlerini açtı ve sesin geldiği yere baktı. Nart gülümseyerek ona bakıyordu. Yeşil gözleri kısılmıştı. Islak saçlarından su damlaları düşerek beyaz kazağında kendi yerlerini buluyorlardı. Esmerin şu ana kadar gördüğü en iyi manzara olabilirdi belkide. İstemsiz yutkundu. Şuan tek düşünebildiği karşısında ona bakan sarı oğlanın güzelliğiydi.
"İsmail." dedi kendi kadar güzel sesi ile "Beni bekle burada geliyorum hemen." yarı aralık dudaklarını kapattı ve onu başıyla onayladı. Nart hızla içeri girdi ve çok beklemeden yine aynı hızla çıktı. Esmer yeni yeni kendine gelmiş onun söyleyeceği şeyi bekliyordu. "Gel benimle." sanki sözünü dinlememiş gibi bileğinden tutup sürüklemeye başladığında İsmail sadece onun yönledirmesine izin veriyordu. Kat tuvaletine geldiklerinde içeri ilk İsmail'in girmesini bekledi. Esmer onun hareketlerine kaşlarını çatarak baktı ve içeri girdi. Nart'da hemen arkasından girdi ve kapıyı örttü. Hiç kimsenin olmaması iyiydi.
"Sen neci beni buraya getirdin?" tek kaşını kaldırdı. Nart gülümsedi. "Konuşmak için." dedi kabinlerin kapısını tek tek çalarken. Tamamen boş olduğuna emin olduğunda tekrar esmerin bileğini tuttu ve onunla beraber son kabine girdi. Kapıyı arkalarından kilitledikten sonra tamamen İsmail'e dönmüştü. "Napıyon?!" telaşla soran oğlana gülümsedi. Ellerini oğlanın beline götürdü ve kavradı. Onu kendine çekip iyice yakınlaştı. Esmer kocaman olmuş kömür gözleriyle ona şok içinde bakıyordu. Gözlerini gözlerinden ayırarak boynuna dikti. Yavaşça eğdi kafasını. Burnunu sıcak tene sürttü ve derin bir nefes aldı. Sardığı beden gerildi. Bunu fark ederek yavaş hareketlerle belini okşadı. Burnunu çekerek dudaklarını bastırdı boynuna. "Nart." dedi fısıldayarak esmer. Ama öyle bir ses tonu ile söylemişti ki bunu bir an delireceğini düşündü Nart. Boynunu boydan boya öptü. Nefes almadan ve doya doya öptü. Tekrar derin bir nefes aldı daha sonra. Mis koku ciğerlerine dolduğunda çekildi boynundan.
Esmerin yüzünde gezindi gözleri. Yanakları kıpkırmızı olmuştu. Dudaklarını birbirine bastırmış hafif çatık kaşlarla onun yeşillerini izliyordu. "Seni seviyorum." dedi fısıldayarak. Siyah gözler kocaman oldu bir an ve eski halini aldı. Birbirine bastırdığı dudaklarını araladı.
"Bende seni manolya'm."
***
Bundan sonra konuşmaya gerek yok.
Oy ve yorum bırakmayı unutmayın 💕
💞 Diğer kurgularıma da bakabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manolya'm (BxB)
Teen Fiction{ TAMAMLANDI } Yavaşça ayrıldı bedenleri ikisininde gözleri dolmuştu. Kırmızı dudaklarını araladı İsmail. Şivesini bir kenara atarak konuştu. "Sana gitme demeyeceğim" Nart yutkundu. "Ama gitme manolya'm" Böyle derse nasıl kopardı ondan? "İsmini gi...