Bu bölümü oylarını eksik etmeyen Mademosiellee 'e ithaf ediyorum.
***
Heycandan yerinde duramıyor, bir o yana bir bu yana kendini savurup duruyordu. İlk defa İsmail ile beraber dışarı çıkıyorlardı. Yani ilk defa ikisi baş başa...
İsmail'in kırmızı suratı aklına gelince istemeden gülümsedi. Daha bir mutluydu çünkü bunu İsmail istemişti. Çok utanıyor fakat ilişkileri için birşeyler yapmaya çalışıyordu. Dün okul çıkışı Nart'a konuşmak istediğini söylemiş daha sonra utana sıkıla beraber dışarı çıkmayı teklif etmişti. Hemen sonra Nart onun üzerine saldırır gibi atlayıp öpmeye başlayınca koşarak kaçmıştı. Şimdi beraber kütüphane için kitap bakma bahanesi ile dışarı çıkacaklardı.
Yurt kapısından çıkan beden ile hareketleri durdu sarı oğlanın. Esmer yavaş adımlarla yanına geldi ve tam önünde durdu. "Gidek." dedi gözlerini kaçırarak. Nart sırıttı. "Gidelim." biraz ona eğildi ve fısıldadı "Sevgilim."
İsmail boğazını temizledi ve ona kaçak bakışlar attı. "Haydin."
İkiside konuşmadan yurt bahçesinden çıktılar. Nart dümdüz önüne bakıyor ve sırıtıyordu. Esmer ise tedirgin duruyor arada yanındaki oğlanı kontrol ediyordu. Yeşiller ile kesişti bakışları. Sarı oğlan kurumuş dudaklarını yaladı. "Birşey mi söyleyeceksin?" İsmail onu taklit ederek yaladı dudaklarını. "Sen şeysin..." sesi sona doğru kısılmıştı. Bakışlarını çekip kafasını eğdi.
Nart ona anlamaz gözlerle baktı. Bazen onu gerçekten anlayamıyordu. "Neyim?" diye sordu. Dudaklarını birbirlerine bastırdı İsmail. Bunu söylemek bu kadar zor olmamalıydı. "Şey işte!" dedi aniden. Boğazını temizledi "Benim ilk şeyim..." yükselen sesini alçattı. "Sevgilim."
Nart'ın adımları durdu. Dediği şeyi anlayamamış gibi tek kaşını havaya kaldırdı. Daha sonra yüzünde büyük bir gülümseme oldu. Koşar adım kendisini beklemeden yürümeye devam eden esmerin yanına gitti.
"Çok tatlısın." dedi tek kolunu onun omuzuna atarken. Dışarıdan arkadaş gibi görünüyorlardı. "Yiyesim geliyor ya aşkım benim." her kelimesinde kolunun altındaki beden daha çok kızarırken hayran gözlerle izledi onu.
"Dürüm yicik." kahve gözleri Nart'ı buldu. "Doyarsan gelmez." dikleşti biraz daha. Sarı oğlan dudaklarını büzdü. "Ne gelmez?" diye sordu.
'Buda ne disem anlamık.' diye geçirdi içinden İsmail. Omuzundaki koldan kurtuldu ve Nart'ın karşısına geçti. Ters ters yürümeye başladı. "Beni yiyesin gelmik diyom dangalak."
"Ya İso dangalak ne Allah aşkına ya! Ben sana aşkım cicim diyorum sen bana ne diyorsun." trip atar tavırlar ile konuşunca İsmail sırıttı. "Ne dicim ya?" sarı oğlana arkasını döndü ve önünde yürümeye başladı.
"Meselaaa..." bir an durdu. "Sevgilim, erkeğim, kocacım, beyim, haşmetli efendim." dedi dalga geçtiğini belli ederek.
İsmail sinirle arkasını döndü. "Bak at hırkızı senin avradını sikerim beni dellendirme! İki dakka cıvıma. Beraber zaman geçirek diyom beni pişman ediyon..."
Taramalı tüfek gibi konuşan İsmail'in ağzına avcunun içini bastırarak susturdu. "Avradımı tek ben sikebilirim." dedi gülümsemesini silmeden. İsmail ağzının üzerine baskı yapan eli ittirdi ve yanından uzaklaşmak için hızlı hızlı yürümeye başladı.
Her zaman olduğu gibi Nart ona yetişti. "Kabul çok saçma konuştum ama küsme aşkımm." dedi İsmail'e bakarak. Kan esmerin yanaklarına hücum etti ve esmer teni yeniden kıpkırmızı oldu. "Pis Sapık! Öte get!!!"
"Tamam tamam kızma sustum bak."
"Hıh."
Beraber yürümeye devam ettiler. Nart bazen temas olsun diye İsmail'e çarpıyordu. İsmail her defasında onu azarlıyor ve düzgün yürümesini söylüyordu. Son kez şansını denemek istedi çerkes. Yere düşüyormuş gibi yapmak istemişti fakat gerçekçi oynayayım derken gerçekten yere kapaklandı.
"Ah!" eli anında yere sürtünen yanağını buldu. "Nart!" sevgilisi hızla yanına geldi ve yere çömeldi. "Nidiyon Allah aşkına!" dudaklarını ısırdı. Çok kötü görünüyordu Nart. Esmerin eli tedirgince yanağını buldu. "Ah!" Nart tekrar acıyla inledi. "Tamam çok da kötü değik." dudaklarını büzdü."Niye dikkat etmiyon. Çok mu acıyo?"
Kafasını onaylar gibi salladı sarı oğlan "Öp geçsin." dedi çocuklar gibi. Derin bir nefes aldı avşar. Etrafa bakındı. Kimse yoktu etrafta, haftasonu buralar boş olurdu. Tekrar sarı oğlana döndü. Beklentiyle kendisine bakıyordu. Yaralı olmayan yanağına eğilip kuş kadar hafif bir öpücük kondurdu. "Geçti!" dedi Nart anında. Yerden kalkarken esmeride kaldırdı.
"Hadi gidelim yavrum."
"Gidek..." yeşillere baktı. Dudakları yukarı kıvrıldı. "Sevgilim."
***
Bu ikisi beni öldürüyor...
Yorum ve oy bırakmayı unutmayın rica ediyorum ❤️
Diğer kurgularıma da bakabilirsiniz ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manolya'm (BxB)
Teen Fiction{ TAMAMLANDI } Yavaşça ayrıldı bedenleri ikisininde gözleri dolmuştu. Kırmızı dudaklarını araladı İsmail. Şivesini bir kenara atarak konuştu. "Sana gitme demeyeceğim" Nart yutkundu. "Ama gitme manolya'm" Böyle derse nasıl kopardı ondan? "İsmini gi...