- senden tek isteğim geçmişin geleceğin benim olsun..
3. Dersteydim ve aşırı sıkılıyordum, okul beni boğuyordu resmen. Telefonu açıp anonimin mesajına girdim.
kedilerveşarkılar; naberr
deren_7; sıkıcı bi dersteyim nası olsun?
kedilerveşarkılar; ay geçmiş olsun hangi ders?
deren_7; matematik.
Kütüphaneye girdiğim de Metin abiyle karşılaştım ve gülümsedim. "Naber Metin abi nasılsın?" Beni gördüğü an gülümsemişti." Ah kızım, hoşgeldin uğramıyordun günlerdir? " sorusuyla birlikte, "okuldayım tüm gün metin abi " diyip gülümsedim. Rafların arasında dolaşmaya başladım. Aradığım Bir idam gününün son günü Kitabını bulduktan sonra, gülümsedim. Arkamı döndüğümde, Metin abiyle uzun boylu bir çocuk, sohbet ediyorlardı. Metin abiye dönüp hayırdır? bakışı attığımda, Metin abi gülerek. "Bu arda oda senin gibi sürekli buraya gelir sizi tanıştırmak istiyordum nasip bu günmüş." Arda bana dönüp gülümseyerek "selam" diye fısıldadı. Zoraki olsa bile gülümseyerek, "selam" dedim. Metin abiye dönüp, "Benim artık gitmem lazım görüşürüz Metin abi " diyerek kütüphaneden çıktım.
Eve doğru yürürken gelen bildirime bastım. Bildirimin geldiği kişi anonim zannederken annem mesaj atmıştı.
annem; Nerdesin?
dışardayım.
annem; çabuk eve gel.
tamam.
Neler olduğunu bilmiyordum ama içimden bi his kötü şeyler olduğunu düşünüyordum.. Hızlı bi şekilde eve koşmaya başladım. Kapıyı çaldığım zaman, Annem kapıyı açtı "neler oluyor" diye fısıldadım. Nefes nefese, annemin bakışları çok gergindi. "Sakin ol içeri gel" demesiyle, ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim. Ve yemek masasında oturan bi adam vardı. Şok içerisinde anneme geri döndüm neler oluyor burda? sorduğum soruya karşılık annem önce otur, anlatıcam dedi. Yerime oturup yüzlerine baktım. Adam bana döndü ve, " merhaba genç hanım, ben seninle görüşmeye geldim. Annenin eski iş yerinde çalışıyorum. Buraya misafirliğe gelmiştim. Daha önce, çizimlerini gördüm ve çizimlerin, çok hoşuma gitti. Konuya hızlıca girmek istiyorum. Bana çizmemi istediğim şeyleri çizersen eğer, para kazanabilirsin. Ve inan bana bu işten ikimizde memnun kalırız." Lafını bitirdiği an, "olmaz" dedim. Annem hemen bana bakıp, "hemen kestirip atma, belki yüksek mevlalarda para kazanmaya başlarsın?" dedi. "Okula gidiyorum, çizimle uğraşamam. Zamanında görsel sanatlar okuluna gitmek istediğimde, kabul etmemiştin." Dedim ve masadan kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kediler ve Şarkılar.
ChickLit•Yalnızlık bi insanı nereye sürükleyebilirdi? •Alıntı; Kedilerveşarkılar; Saçların kıvırcık. Kedilerveşarkılar; Yada dalgalı. Kedilerveşarkılar; Öyle hissediyorum. kedilerveşarkılar; Çevrimiçisin ama mesajıma bakmıyorsun.. Kedilerveşarkılar; Kendimi...