- Buraya şarkı sözü koymadım. Ancak bu bölümü Je te laisserai des mots şarkısıyla okuyun.
Sıkıntıyla nefes verdim, ve bakışlarımı Ardaya çevirdim. Arda, ona baktığımı anlamış gibi ardından bana döndü. "Bana neden mesaj attın?" diye sordum. Arda güldü ve "eski konular mı?" diye sordu. Cevaplaması için bekledim. Arda güldü ve "okula yeni gelmiştin. Bende dalga geçmek için kedilerveşarkılar hesabı açtım. Ardından baktım senle konuşmak hoşuma gidiyor, bende bu yüzden konuşmaya başladım." Demesiyle "bana aşıksın yani?" diye sordum. Arda saçlarını karıştırdı ve bakışlarını cama doğru çevirdi. Birden sınıfa Ardanın arkadaşı girdi ve "Gökdenizle Akın birlik olmuşlar Canın grubuna bulaşıyorlar. Arda gelsen iyi olacak" dedi ve Ardayla birlikte kalkıp yürümeye başladık. Arda sinirle söylenmeye başladı. Bahçeye indik ve kalabalık olan ortama yürümeye başladık. Arda sinirle "dağılın" diye bağırdı. Can güldü ve "vayy kimler gelmiş" dedi. Ardanın boyu Cana göre daha uzun olduğu için Arda Cana yukardan bakıyordu. Arda sinir bozucu bir şekilde güldü ve "ya sen dayak yemekten bıkmadın mı? daha yüzündeki morluklar düzelmemiş." dedi ve güldü. Arda bana döndü, belimden tuttu. Can Ardanın eline baktı, ve sinirle "senin babana nolmuştu ya?" diye sormasıyla aklıma Ardanın "babamı bıçakladığımda bile bu kadar pişman olmamıştım." Demesi aklıma gelmişti. Arda "öldü" diye cevap verdi. Can sinir bozucu bir şekilde güldü ve, "tam olarak nasıl öldü?" diye sordu. "Bu şekilde mi vuracaksın beni?" diyen Ardaya bakıp "gidelim lütfen" dedim. Can bana bakıp "Deren neden oyun bozanlık yapıyorsun? ne güzel konuşuyorduk." Dedi sinirle, "defol git Can" diye bağırdım. Can gülerek "baban sana terbiye vermedi mi yoksa?" dedi ve kahkahalarla güldü. Ardından "pardon ya senin baban kanserden ölmüştü değil mi?" demesiyle gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı. Arda Akına dönüp "Dereni sınıfa çıkar, bu ortamda bulunursa disiplin yer." Dedi ve Akın kolumdan tuttu, "hadi" dedi. Arda Canın suratına yumruğu çaktı. Can yumruğu yediği an yere düştü ve yerinden kalkamadı. Arda Cana üst üste yumruklar atıyordu. Şok içerisinde kavgalarını izlerken, hiçbir tepki veremiyordum. Akın kollarımdan tuttu ve sınıfa doğru yürümeye başladık. Sadece gözlerimden yaşlar dökülüyordu ve Ardanın okuldan atılmasını istemiyordum. Akınla birlikte sınıfa geldiğimiz sırada beni sıraya oturttu ve göz yaşlarımı sildi. Üzüntüyle bana bakıp "iyi misin derenim?" dedi. "Ardayı getir bana" diye fısıldadım. Sesim çıkmıyordu, Ardayı istiyordum. Dudağımın kenarına öpücük bırakmasını istiyordum. Gözlerimden yaşlar dökülüyordu. "Git ve bana Ardayı bul" dedim. Akın bana dönüp, "seni burda yanlız bırakırsam Arda kafama sıkar" dedi. Kafamı sıraya koydum, ve Arda'nın gelmesini bekledim. "lütfen beni bırakma Arda yeni buluşmuşken gitme.." diye fısıldadım. Ne kadar süre boyunca bekledim bilmiyordum. Sadece gözlerimden yaşlar dökülüyordu, ve buna engel olamıyordum. Kapının açılmasıyla kafamı sıradan kaldırıp kapıya döndüm. Arda Gökdeniz ve Arda'nın birkaç arkadaşı içeri girdi. Ardayı görmemle yerimden kalkıp koştum, ve Ardaya sarıldım. Arda gülümsedi ve boynuma öpücük bıraktı. Kokumu içime çekti ve belime sıkınca sarıldı. Gökdeniz Akının yanına oturdu ve "bi biz yalnız kaldık" dedi. Akın güldü ve "kendi adına konuş yavrum" dedi. Akının yavrum demesine şok oldum. Akın gülerek "şaka yaptım abartmayın" demesiyle herkes kahkahalarla gülmeye başladı..
***
Akını dışarı göndermiştim, Ardayla birlikte evde film izliyorduk. Büşra teyze de nöbette olduğu için çok rahattım ancak Akın oflaya puflaya gitmişti ve "eve erkek mi atıyorsun sen?" demeyi de ihmal etmemişti. Ardaya dönüp "bugün okuldan atılacaksın diye o kadar çok korktum ki" dedim. Arda gülümsedi, seni bırakmam" dedi ve dudağımın kenarına buse bıraktı. Gülümsedim ve heyecanla gözlerimi kırpıştırdım. Gözüm Ardanın yaralanmış ellerine kaydı. Sanırım Canı yumrukladığı için kanamıştı. "Ellerin çok acımış mı?" diye sordum. Sorduğum cümleye gülen Ardaya ne gülüyorsun? bakışı attım. Arda gülerek "acımamış elim" dedi. "Acımış işte" dedim. Kapı açıldı ve içeriye Akın girdi. Gözlerini elleriyle kapattı ve "üstünüzü hızlı giyinin bak bekliyorum" demesiyle kahkahalarla güldüm. Arda güldü ve "aç gözlerini ya " dedi. Akın gözlerini açtı ve "çok şükür" demesiyle daha çok gülmeye başladım. Akın koltuğa oturdu ve "napıyonuz?" dedi. "Sohbet ediyorduk öyle" diye cevap verdim. Ardaya dönüp "Cana noldu?" diye sordum. Akın güldü ve "komalık oldu" dedi. Akın ayağa kalktı ve "şarj aletimi alıp geliyorum, sakın bensiz bir şey konuşmayın." Dedi Ardaya dönüp "sen babanı mı bıçakladın?" diye sordum. Arda fısıldayarak, "evet" dedi. "Peki ya neden?" diye sordum. "Elinde bıçakla üstüme yürüdü, ya babam beni bıçaklayacaktı. Ya da ben babamı bıçaklayacaktım." Diye cevapladı. Üzülmüştüm Ardaya bi baba nasıl olur da çocuğunu bıçaklamak isterdi? Akın merdivenlerden inip yanımıza geldi ve koltuğa oturdu. "Canın sevgilisinin kim olduğunu biliyor muydunuz?" diye sormasıyla merakla "kim?" diye cevapladım. Akın eline çekirdeği aldı ve "Gökdenizin eski sevgilisiymiş" dedi. Gülmemek için kendimi sıktığım sırada bakışlarımı Ardaya çevirdim Arda da ben gibi gülmemeye çalışıyordu. Akın bize dönüp "e bir şey demeyecek misiniz?" diye sormasıyla kahkahalarla gülmeye başladım. "Kıskandın mı sen?" diye sorup kahkahalarla gülmeye devam ettim. Akın sinirle "ne kıskanıcam Gökdenizin eski sevgilisini? banane ki?" diye cevapladı. Gülmemek için kendimi sıktığım sırada kapının çalmasıyla kalkıp açtım. Gökdeniz sinir küpüne binmişti resmen. Hızla içeriye girdi ve, "gerizekalı Akın, Canın sevgilisinin, benim eski sevgilim olduğunu nasıl olur da tüm okula yayarsın?" diye bağırdı. Şok içerisinde Akına baktığım sırada, Akın bana dönüp, "şimdi sıçtım" diye cevapladı..
Merhabaa sevgili okuyucularım nasılsınızz?? Vote atmayı ve düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayınn sizleri seviyorum bir daha ki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakııın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kediler ve Şarkılar.
ChickLit•Yalnızlık bi insanı nereye sürükleyebilirdi? •Alıntı; Kedilerveşarkılar; Saçların kıvırcık. Kedilerveşarkılar; Yada dalgalı. Kedilerveşarkılar; Öyle hissediyorum. kedilerveşarkılar; Çevrimiçisin ama mesajıma bakmıyorsun.. Kedilerveşarkılar; Kendimi...