Kantin.

925 81 8
                                    


- bak bize zaman ilaç.

Evde oturmuş film izlerken birden annem kapıyı açtı ve ağlayarak yukarı çıktı. Neler olduğunu anlamamıştım, geri önüme dönüp filmi izledim annem aşağıya inip hiç umrunda değilim dimi?  dedi gözlerimi devirip, zamanında bende hiç umrunda olmamıştım anne dedim annem sinirle soludu ve yakında beni görmeyeceksin. Dedi ve yukarı çıktı onu umursamayıp geri filmime döndüm ardından bildirim sesi geldi ve bildirime tıkladım.

kedilerveşarkılar; çok sıkıldım.

kedilerveşarkılar; ve sen derdin ki kediler ve şarkılar bize yeterli değil.

kedilerveşarkılar; çok güzelsin ya of

deren_7; beni görmediğini söylüyordun?

deren_7;  seni bulacağım.
deren_7; iyi geceler .

Sabah olduğunda okul çantamı hazırlıyordum bi yandan okula içimden saydırırken bi yandan annemin ne halde olduğunu düşünüyordum. ayağa kalkıp çantamı sırtıma attım ve aşşağıya doğru yürümeye başladım annem gülümseyerek biriyle mesajlaşıyordu annemi umursamamaya çalışarak ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Ve okula doğru yürümeye başladım sıkıntıyla nefes verdim okulun önüne gelmiştim sonunda, içeri girip hızlıca merdivenlerden çıktım ve sınıfa girdim. Ardından hoca girdi ve dersi dinlemeye başladım


Derslerin çoğu bitmişti ve sonunda kantine inip kahve almıştım. Kantinde otururken arkadaşlarıyla sohbet eden Arda dikkatimi çekmişti arkadaşlarına birşeyler söyledi ve birden ona baktığımı anlamış gibi gözleri bana döndü beş saniye bakışmamızın ardından yanıma yürümeye başladı sandalyeyi çekip oturdu ve cebinden telefonu çıkarıp masaya koydu ardından gözlerimin içine bakıp naber?  dedi sorusunu fazla bekletmeden iyidir senden?  diye cevap verdim. Tam birşey söyleyecekken arkadaşlarından biri ardayı çağırdı, Arda bana bakıp Özür dilerim, hemen geleceğim dedi ve gitti. Gözlerim telefonuna kaydı etrafta kimse yoktu telefonunu hemen elime alıp sessizde olup olmadığına baktım ve ardından mesaj attım.

deren_7; yakalandın.

Ardından bildirim gelmesini bekledim, ancak benden bildirim gelmemişti telefonunu geri yerine bırakıp kahvemden yudumladım zilin çalmasıyla ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm. Merdivenlerden hızlıca çıkıp sınıfa girdim ardından Hoca derse girdi ve dersi anlatmaya başladı.

okul sonunda bitmişti,  eve doğru yürümeye başladım bugün yaptığım şeyi sorgulamaya başladım doğru muydu?  peki ya kedilerveşarkılar kimdi? 

1 sene önce;

- Her şeyi tek başına yapamazsın demesiyle gözlerim dolmuştu, gözlerinin içine bakıp yapabilirim diye fısıldadım..

Çok sıkıldığım için Metin abiye yardıma gelmiştim, sıkıntıyla nefes verdim. Metin abi yorgunlukla oturdu Buraya gelen insanlar kitapların yerini değiştirmeyi çok seviyorlar değil mi?  diyip yorgunlukla gülümsedi. Gülümseyip ardayla alakalı bir şeyler sormaya karar verdim Arda nasıl biri sence Metin abi?  Sorduğum soruyla afallamıştı,  Metin abi gülerek kitapları çok sevdiğini biliyorum ha bide düz saçlı kızları çok severmiş diyip gülümsedi.

Merhaba okuyucularım oy atmayı ve bölümle alakalı düşüncelerinizi yorum kısmından belirtmeyi unutmayın lütfen <3

Kediler ve Şarkılar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin