Sınıfta oturmuş, Canı bekliyordum. Kantine gidicem diyerekten sınıftan çıkmıştı, ve hala gelmemişti. Sıkıntıyla nefes verdiğim sırada, Can ve birkaç arkadaşı sınıfa girdiler. Bana doğru yaklaştılar, ve sandalye çekip oturdular. Can bana dönüp "seninkiyle karşılaştık, delirmiş gene" dedi. "Benimki mi?" diye sormamla, güldü. "Ardadan bahsediyorum, çok sinirliydi" dedi. Hiçbir şey söylemeyip, camdan dışarıyı izlemeye başladım o sırada sarışın çocuk Can'a dönüp "Arda her zaman sinirli zaten" demesiyle sarışın çocuğa cevap vermeyip, Can'a "kafeye çağırıyorsun gelmiyorsun ne iş?" dedim. Canla sarışın çocuk bakıştılar ve Can "işim vardı gelemedim, zaten önemli bir şey söylemeyecektim. Boşver" demesiyle şaşırdım. Bu çocuk günlerdir önemli bir şey söyleyeceğim demiyor muydu? şimdi neden Vazgeçmişti? "önemli bir şey söyleyeceğim diyordun günlerdir. Şimdi söyler misin hazır vakit kaybetmeden?" dedim. "Önemli bir şey söylemeyecektim. Daha fazla sorma" diyip masadan kalktı..***
Son dersti, okuldan sonra Metin abinin yanına gidicektim. Metin abiyi çok özlemiştim. Can'a döndüğüm sırada, Can da bakışlarını bana çevirdi. Bakışmamızın ardından, telefonuma bildirim geldi.
annem; okuldan sonra eve gel.
Annemin yazdığı mesajla şok geçirdim. Annem eve geri mi dönmüştü? içim kıpır kıpır olmuştu. Zil çaldığı gibi ayağa kalkıp, çantamı sırtıma taktım. Hızlı bir şekilde yürümeye başladım. Okuldan çıktığım gibi kulaklıklarımı taktım. Hızlı bir şekilde yürümeye başladım. Bir yandan annemin geri dönmüş olup olamayacağını düşünüyordum. Evin önüne geldiğim sırada, hızlı bir şekilde kapıyı açıp içeri girdim. Annem ve yanında bi adam vardı. Annem eve geri dönmemişti. Peki neden burdalardı? annem bakışlarını bana çevirip "hoşgeldin, otur hadi" dedi. Sıkıntıyla nefes verip oturdum. Annem bakışlarını bana çevirdi ve "Deren nasılsın?" dedi. "Sensiz pek iyi değilim, iyi olmaya çalışıyorum." diye cevap verdim. Annem gülümsedi, "kızım ben seni Adem abinle tanıştırmak istedim" dedi. Bu adam benim çizimlerim sayesinde para kazanmak isteyen adamdı. Sıkıntıyla nefes verip, annemi dinlemeye devam ettim. "Biz evlendik yani adem artık baban. " demesiyle, Adem denen adama dönüp. " Kaç kere daha şiddet uyguladın anneme?" dedim. Adem denen adam, "hiç şiddet uygulamadım o nerden çıktı?" dedi. "Annem zamanında ağzı yüzü kan içerisinde geldi. Ben yapmadığıma göre?" dedim ve tekrar anneme döndüm. "Ayrıca o benim babam falan değil. Benim tek bi babam var anladın mı?" dedim. Ayağa kalkıp "başka bir şey var mıydı?" diye sordum. Ne annemden ne Ademden ses gelmeyince, odama çıktım. Tam o sıra aşağıdan kapı kapatma sesi geldi. Annemle Adem evden çıkmışlardı..
***
Bugün haftasonuydu bu yüzden evde oturmak yerine, Metin abinin kütüphanesine gelmiştim. Metin abiye dönüp "Arda bugün gelmeyecek miydi? neden gelmedi?" diye sordum. Metin abi sandalye çekip oturdu ve "Arda yetimhaneye gitmiştir gelir yarın" dedi. "Ne yetimhanesi?" diye sordum. "Senin haberin yok mu? Arda yetimhane çocukları için bağış yapıyor. Oraya gidiyor ara sıra" diye cevapladı Ardadan hiç beklemediğim için şaşırdım. "Neden sordun ki" dedi, sıkıntıyla nefes verdim. "Hiç öylesine tamamen merakımdan" diyip önüme döndüm. "Aşk merakı mı acaba?" diyip, kahkahalarla gülmeye başladı. Önüme dönüp hiçbir şey söylemedim. Metin abi kahvesinden bi yudum aldı, ve tekrar kahvesini yerine koydu ardından, "öyle şeyler normaldir, aşk olmazsa hayat olabileceğini zannetmiyorum." Dedi "haklısın" dedim Metin abi birden "Arda geçenlerde bi kitap aldı ama ismini hatırlamıyorum, haylaz çocuk hala getirmedi " dedi ve ayağa kalkıp rafların arasında kayboldu..
***
Okul da son tenefüsteydim. Ve artık herkesin benden bir şeyler sakladığını düşünüyordum. Can geçenlerde çok önemli bir şey söyleyecekti ama bi anda hiçbir şey söylemedi. Hatta önemli bir şey olmadığını söyledi. Söylediklerine inanmıyordum, kesinlikle bir şey vardı ve asla bana söylemiyordu. Ayağa kalkıp Canı bulmaya karar verdim. Artık herkes her şeyi anlatmak zorundaydı. Bizim sınıfa doğru yürümeye başladım, tam sınıfa girecekken Ardayla Canın konuşmasını duydum. Arda sinirle "git söyle o zaman Derene her şeyi" dedi Can sinirle "Öğrenecek zaten bunu sende biliyorsun" dedi. Arda sinir bozucu bi şekilde "sen ona gerçekleri söylemedin diye sana kızmayacak mı zannediyorsun? demesiyle, sınıfa hızlıca girdim. Canla Ardanın bakışları beni bulmuştu..
Merhabaa sevgili okuyucularımm nasılsınızz?? düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayııııınnn, ayrıca vote atmayı da unutmayın sizleri seviyorumm kendinize iyi bakıııın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kediler ve Şarkılar.
ChickLit•Yalnızlık bi insanı nereye sürükleyebilirdi? •Alıntı; Kedilerveşarkılar; Saçların kıvırcık. Kedilerveşarkılar; Yada dalgalı. Kedilerveşarkılar; Öyle hissediyorum. kedilerveşarkılar; Çevrimiçisin ama mesajıma bakmıyorsun.. Kedilerveşarkılar; Kendimi...