Özel yapım ergen.

1K 85 13
                                    

- tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok.

Sonunda ders bitmişti ve kantine doğru yürüyordum, kantinden kahve alıp bi masaya oturdum ve anonimin mesajına girdim.

kedilerveşarkılar; cok mutsuzum

kedilerveşarkılar; hayat cok zor

kedilerveşarkılar; ULAA HAYAAAAAT

deren_7; noluyo be sabah sabah?

kedilerveşarkılar; bazen beni çok kırıyorsun🥲

Mesajına görüldü atıp kahvemi yudumlamaya devam ettim. Ve ardından gözümü kütüphanede Metin abinin tanıştırdığı Arda gözüme çarptı. Sanki oda benim ona baktığımı anlamış gibi, bana gözlerini kenetledi ardından ayağa kalktı ve kantinden çıktı. Kahvemi bitirip bende derse doğru yol aldım.

Sonunda okul bitmişti, eve doğru yürümeye başladım peki ya kedilerveşarkılar kimdi? neden ben tanımadığım biriyle sohbet ediyordum? ve neden bana bu kadar yakındı?
sorularımın hepsi kafamda oturunca anonime mesaj atmaya karar verdim.

deren_7; sen kimsin?

deren_7; ve bana neden bu kadar yakınsın?

deren_7; kim olduğunu söyleme vakti.

Kim olduğunu bile bilmiyordum bilmediğim biriyle sohbet ediyordum. Eve girdim annem koltukta oturmuş biriyle telefonda kahkahalarla sohbet ediyordu. Yukarı çıkıp üstümü değiştirip, geri aşağıya indim. Bardağa su doldururken annemde konuşmasını bitirmişti. Yada ben olduğum için telefonu kapatmıştı. "konuştuğun kişi kim?"  diye sordum. Yüzüme baktı ve sen tanımazsın"  diyip kestirip attı. "Ben dışarı çıkıyorum haberin olsun" diyip ayakkabılarımı giymeye başladım. Dışarı çıktım ve rahat bi nefes aldım. Ev ve okul beni boğuyordu kütüphaneye doğru yürümeye başladım. Ardından anonimin mesajına girdim.

kedilerveşarkılar; şuanda kim olduğumu söyleyemem.

kedilerveşarkılar; gizli hayranının olabilirim belkide?

kedilerveşarkılar; beni çok merak ediyorsan kendin bul.

deren_7; bulacağım en kısa sürede.

Mesajı attıktan sonra kendime emin bi şekilde yürümeye başladım. Kütüphaneye girip Metin abiye selam verdim "naber"  dedi metin abiye "mutsuzum nedense"  dedim ve önüme dönüp kitapları incelemeye başladım.  Metin abi gülerek bana dönüp "klasik ergenler mi demeliyim?diyip gülmeye başladı "yok sanmıyorum Metin abi aile durumumu biliyorsun zatendiyip konuyu kapatmaya çalıştım ama metin abi bana dönüp "biliyorum biliyorum o zaman sen özel yapım ergen bölümüne giriyorsun" diyip gülmeye başladı. Tam birşey söyleyecekken Arda girdi içeri ve "bende özel yapım ergen olmak istiyorum" dedi kahkahalarla gülüşmeye başladılar. Metin abi hemen geliyorum diyerek yanımızdan ayrıldı. Arda bana dönüp "ee Deren naber? " dedi ve tam cevap vericekken aklıma birşey geldi bu çocuk benim adımı nerden biliyordu? aynı sınıfta bile değildik.  Ardaya dönüp adımı nereden biliyorsun?  diye sordum. Ufak bi şok yaşadı ve ardından,  "Metin abi söylerken duydum" dedi. Ve arkasını dönüp rafların arasında kayboldu.

Ama tek bi sorun vardı. Metin abi bana kızım diye seslenirdi. Deren diye seslenmezdi ki?

Kediler ve Şarkılar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin