- bırkama kendini hadi yaslan bana.Kedilerveşarkıları hiçbir şekilde bulamamıştım. Sıkıntıyla nefes verdim ve bakışlarımı Cana çevirdim. Bana "artık anlatıcak mısın?" bakışı atıyordu. "Kütüphanede ne yapıyordun?" diye sordum Cana, "asıl sen ne yapıyordun? Birini gözetliyordun ve bi anda resmen kütüphaneden kaçtın." Demesiyle aklıma o gün geldi. Evet o gün Canla Ardayı görünce âdeta koşarak kaçmıştım. Hala kedilerveşarkıların kim olduğunu bilmediğim için, Cana tekrar yalan söylemeye karar verdim. "Sadece o gün moralim çok bozuktu Metin abiyi tek görmediğim için çıktım abartılacak bir şey yok kimseyi de gözetlemiyordum." Yalanımı ortaya attım, Can Sıkıntıyla nefes verdi "bak Deren Arda zannettiğin gibi birisi değil." Demesiyle gözlerimi devirdim, "kimseyi gözetlemiyordum." Dedim ve, zilin çalmasıyla ayağa kalktım çantamı alıp yürümeye başladım. Kedilerveşarkılar günlerdir yazmıyordu? kalbime birden ok saplanmıştı resmen. Günlerdir neden yazmıyordu? Telefonu cebimden çıkarıp yazmaya karar verdim.
Deren_7; özledim he
deren_7; neden hic yazmadinn?
kedilerveşarkılar; işim var.
deren_7; bana hiç mi vaktin yok?
Cevap verip telefonu geri cebime koydum. Ve bankta oturmaya başladım. Kedilerveşarkılar bana karşı soğuktu, ama neden? kendi kendime düşünmeye devam ediyordum. Ve birden bildirim geldi.
Kedilerveşarkılar; Yok.
Deren_7; peki.
Ağlamamaya çalışıyordum ben zaten neden bağlanmıştım ki? ne ara bağlanmıştım kedilerveşarkılara? tanımadığım birine neden bağlanmıştım? ayağa kalkıp yürümeye başladım nereye gittiğimi bile bilmiyordum. Eve gitmeye karar verdim, bi yandan düşünüyordum. Her şeyi düşünüyordum kedilerveşarkılarla tanışmamızı, ona bağlanmamı Bide tanımadığım birine bağlanmamı.
***
Evde oturuyordum ve bi yandan Canla dedikodu yapıyorduk. "biliyon mu adayla emre ayrılmışlarr" demesiyle "onlar kim?" bakışı attım. "ardanın grubundan bi arkadaşı kızla baya iyi gidiyordu ilişkileri ayrılmışlar" dedi. Arda lafı duyunca dikkatli bi şekilde dinlemiştim ardından, "Arda şu günlerde nası?" diye sordum. "gıcık" diye cevap verdi Sinirle gözlerimi devirdim. "Aslında bu günlerde baya neşeli. En son dün gördüm baya mutluydu neden ki?" dedi. "öylesine sordum" dedim ve, önüme dönüp çizimimi yapmaya devam ettim. Ardından Can işi olduğunu söyledi ve telefonu kapattık. Annem tüm gün gelmemişti? Sıkıntıyla nefes verip odasına doğru çıktım kapıyı açıp, içeri girdim. Dolabını açtım ve hiç kıyafeti yoktu. Dolabının üstüne baktım ve valizi de yoktu. Sinirle gözlerimi devirdim, Tekrar o adamın yanına gitmişti. Odama doğru yürüdüm ve odamdan içeri girdim. Gözüme çarpan çerçeveyi elime aldım. Babam gülümsüyordu ben de yorulmuş gibiydim. Sanırım, Kamp yapıyorduk bu fotoğrafta. Fotoğrafa sarılıp gözlerimi kapattım..
***
Kedilerveşarkılar hiç yazmamıştı yazdığım mesajlarada bakmıyordu. Metin abiye yardım için kütüphanesine gelmiştim. Tozlanmış kitapları siliyordum, ve bi yandan Metin abiye kedilerveşarkılardan bahsediyordum. "İşte öyle Metin abi bi anda soğuk davranmaya başladı ve ben kim olduğunu bile bilmiyorum." dedim ve sıkıntıyla nefes verdim. Metin abi üzüntüyle kafasını salladı "Üzülme kızım, en kısa sürede ortaya çıkar. Hem seni seviyor olsaydı seni üzeceğini bile bile böyle yapmazdı." dedi üzüntüyle kafamı salladım. "Arda da günlerdir kütüphaneye gelmiyor." Dedi sıkıntıyla nefes verdim ve tam o sıra Can içeri girdi "nabeeer metinişko" dedi ve birden Metin abi "iyidir canişkoo" dedi ve bi anda kahkahalarla gülmeye başladım. Can bi anda ciddileşip "ne konuşuyordunuz öyle fısır fısır" dedi ve samimi bir şekilde gülümsedi. Metin abi "hiç öyle dertleşiyorduk" dedi Sanırım Metin abi de ben gibi, candan da şüpheleniyordu. Metin abiyle Can sohbete dalmışlardı ve ben, kitapları siliyordum. Birden kapı hızlı bi şekilde açıldı ve içeri sinirli gözlerle Arda girdi. Ardından "naber Can?" dedi.
Merhaba okuyucularımm nasılsınızzz??? vote atmayı ve düşüncelerinizi yorumlarda paylaşmayı unutmayınn<3 ayrıca size bir sorum olacaktı sizce kedilerveşarkılar kim? yorumlarda düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayınn kendinize iyi bakınnn<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kediler ve Şarkılar.
ChickLit•Yalnızlık bi insanı nereye sürükleyebilirdi? •Alıntı; Kedilerveşarkılar; Saçların kıvırcık. Kedilerveşarkılar; Yada dalgalı. Kedilerveşarkılar; Öyle hissediyorum. kedilerveşarkılar; Çevrimiçisin ama mesajıma bakmıyorsun.. Kedilerveşarkılar; Kendimi...