- Beklemek neye yarar? gelmeyeceksen.
Ardayla Gökdeniz, futbol oynuyorlardı. Bende Akınla birlikte dedikodu yapıyordum. Bakışlarımı Ardaya çevirdim Arda yorgunlukla sahaya oturdu ve bakışlarını bana çevirdi. Ardından göz kırptı, göz kırpmasıyla gülümsedim ve bakışlarımı geri Akına çevirdim. Akında ben gibi bakışlarını sahadan çevirdi ve bana döndü "şimdi sen Ardanın annesinin çok tatlı bir kadın olduğunu mu söylüyorsun?" diye sormasıyla kahkahalarla güldüm ve "evet Ebru abla çok şirin bi kadın, aşırı sevdim" dedim. Akın gülümsedi ve "ben ne zaman Göldenizin ailesiyle tanışıcam acaba?" diye sordu. gülümsedim ve "bi gün o da olur minik aşık" diye cevapladım. Akın sırıttı ve "manitanın yanına gitsene" demesiyle ayağa kalkıp yürümeye başlamıştım. Özlemiştim zaten, Arda'nın yanıma gelmesini beklerken Arda kaleye gol attığı gibi koşarak yanımda geldi ve bana sarıldı. Boynuma, dudağıma öpücükler bıraktı ve "çok güzelsin" demesiyle gülümsedim ve kocaman sarıldım. Arda zor da olsa beni bıraktı ve futbol oynamaya geri döndü. Akının yanına doğru yürüdüm ve sıkıntıyla nefes verdim. Bir şeyler olacaktı, hissediyordum. Akının yanına oturdum ve "ne Ali ne de Can ortalıkta yok neden?" diye sordum. Akın sıkıntıyla nefes verdi ve, " bir şeyler çeviriyorlardır gene" diye cevapladı. Gözlerimi devirdim ve, "Ali çok beter bi çocuk, her an her şeyi yapabilir" dedim. Bakışlarımı geri sahaya çevirdiğimde, maç bitmişti. Ardayla Gökdeniz yanımıza gelip oturdular ve "ne konuşuyorsunuz?" diye sordular. Sıkıntıyla nefes verdim ve "Ali'yle Can hiç ortalıkta yoklar bunu konuşuyorduk." diye cevapladım. Arda güldü ve "nerdeler acaba" dedi. Gökdeniz gülmemek için kendini sıkmasıyla bu işin Arda'nın başından çıktığını anlamak zor olmadı..
***
Akın Gökdenize döndü ve "korku evine mi gitsek hep birlikte?" diye sormasıyla kahkahalarla güldüm ve "bilmiyorum aslında olabilir" diyip Ardaya döndüm. Arda gülümsedi ve "neden olmasın?" diye cevaplaması hoşuma gitti ve gülümsedim. Sarı saçlı bi kız bize bakıp, yanımıza doğru yürümeye başlamasıyla şaşırdım. Kimdi bu kız? kız yanımıza gelip oturdu ve Ardaya dönüp "naber Arda?" diye sordu. Kıskançlık duygularımın hepsi ortaya çıkmaması için içimde savaş veriyorken, Arda kıza bakmadan "iyi" diye cevapladı. Kız gözlerini devirdi ve "adımı bile hatırlamıyorsundur kesin. Bu kız gelince ortamlardan falan uzaklaştın" diye cevaplamasıyla, tüm kıskançlık duygularımın ortaya çıkması bir oldu. "Keyfim göndermedi ortamlara falan" diye cevapladım. Kız gözlerini devirdi ve "ben istersem gelir canım" diye cevaplamasıyla, adeta sinirden gözüm dönmüştü. Arda sinirle "senin istediğin bir yere ne zaman gelmişim ki?" diye cevapladı. Kızın yüzü renkten renge girince zaferle gülümsedim. Kız ayağa kalkıp gittiğinde, Akın bana döndü ve "helal benim kuzenime" demesiyle kahkahalarla güldüm ve bakışlarımı Ardaya çevirdim. Arda gülerek dudağıma öpücük bıraktı ve "kıskançlık mı sezdim ben?" demesiyle kahkahalar güldüm ve "hiçte bile" diye cevapladım. Arda inanmayan bi bakış atıp, "kıskanç boncuk" demesiyle kahkahalarla gülmeye başladım.
***
Evde Akınla birlikte otururken, kapının çalmasıyla sıkıntıyla nefes verdim ve ayağa kalkıp kapıyı açtım. Karşımda Gökdenizle Akını görmeyi zannederken, karşıma çıkan Canla şaşırdım. Tam kapıyı yüzüne kapatıcakken içeri girmesiyle sinirimin tüm vücuduma yayılması bir oldu. İçeri girdim ve Cana ne var? bakışı atmayı ihmal etmedim. Can gözlerini devirdi ve "konuşucam sonra da gidicem merak etme" diye cevaplamasıyla, Akınla bakışmamız bir oldu. Akına dönüp "sen çık evden" dememle Akın yerinden kalkıp ayakkabılarını giydi ve evden çıktı. Can tekrar bakışlarını bana çevirip, "Ardayla sevgilisiniz değil mi?" diye sormasıyla sinir bozucu bir şekilde güldüm ve "nereden bildin ya?" diye sormamla Can tekrar gözlerini devirdi. Sıkıntıyla nefes verdim ve, "artık gidecek misin?" diye sordum. Can güldü ve "belkide sevgilin zannettiğin kadar masum değildir?" diye cevaplamasıyla gözlerimi devirdim. "Bıktık artık yalanlarından ama" dedim. Can güldü ve Telefonundan bi fotoğraf gösterdi. Arda, Gökdeniz ve Akın bi masadalardı. Bunda hiçbir problem yoktu ancak Arda'nın yanında oturan kızla şaşırmıştım. Can şaşırmama güldü ve "bir sürü fotoğraf var hepsine bak" demesiyle diğer fotoğraflara bakmaya başladım. Ardayla kızın sarıldığı fotoğrafı görünce gözlerim doldu. Ellerim titriyordu dünyam başıma yıkılmıştı resmen. Can ayağa kalkıp kendine iyi bak" dedi ve gitti. Dolu gözlerle arkasından baktım sadece. Kalbim çok hızlı atıyordu, şimdi ne düşünmem gerekiyordu? Akın, kuzenim bile bana yalan mı söylemişti? düşüncelerim her saniye birikiyordu. Şimdi ne yapmam gerekiyordu? Arda'nın yanına gidip her şeyi sorgulamam mı gerekiyordu? gözlerimde ki yaşlarımı sildim ve sıkıntıyla nefes verdim. Aldatılmış mıydım? düşüncelerimin hepsi birbirine girmişti. Kalbimin sıkışmasıyla ayağa kalkıp bi bardağa su koydum ve ilacımdan bi hap alıp suyla birlikte içtim. Kapı açıldı ve içeri Akın girdi. Akını görmemle tekrar gözlerim doldu ve Akın "her şeyi anlayacağım hiçbir şey düşündüğün gibi değil" demesiyle gözlerimden akan yaş bir oldu..
Merhaba sevgili okuyucularım, sizleri beklettim biliyorum. Bu yüzden sizlerden özür diliyorum. Vote atmayı ve düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın sizleri çok seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kediler ve Şarkılar.
ChickLit•Yalnızlık bi insanı nereye sürükleyebilirdi? •Alıntı; Kedilerveşarkılar; Saçların kıvırcık. Kedilerveşarkılar; Yada dalgalı. Kedilerveşarkılar; Öyle hissediyorum. kedilerveşarkılar; Çevrimiçisin ama mesajıma bakmıyorsun.. Kedilerveşarkılar; Kendimi...