Can mı? Arda mı?

799 66 12
                                    

-Acı çekerek ölmek için doğmuşum.

Canla birlikte okulun kantininde oturuyorduk. "Ardayı neden takip ediyordun?"  diyen Cana hiçbir şey söylemedim. " Deren, Ardayı takip ettiğini biliyorum artık söylesen mi?  dedi. Hala kedilerveşarkıların kim olduğunu bilmiyordum belkide Candı, belkide Ardaydı. Herkesten şüpheleniyordum, Cana gerçekleri söylemeyecektim. " Ardayı takip etmiyordum. Birlikte kütüphaneye gidicektik o kadar. Dedim ve, kendime emin şekilde bakmaya çalıştım. Can "peki"  dedi ve ayağa kalktı, kantine yürüdü. Bende ayağa kalkıp sınıfa doğru yürümeye başladım. Ardından kedilerveşarkılardan mesaj geldi.

kedilerveşarkılar; nabeeeeerrr

kedilerveşarkılar; özledim.

kedilerveşarkılar; kedilerveşarkılar bize yeterli değil, sana ben gerek.

deren_7; iyiyim sen nasılsın?

Ders başladığı an telefonu cebime koyup, dersi dinlemeye çalışıyordum. Ama aklımda ki düşünceler asla susmuyordu. kedilerveşarkılar kimdi?  Aklımdaki iki isimi düşünüyordum. kedilerveşarkılar ardaysa neden okul çıkışı kütüphaneye girmemişti?  peki ya kedilerveşarkılar can olabilir miydi? belki de Can kütüphaneye giderken beni görünce oyunumu anlamış mıydı? yani kedilerveşarkılar can mıydı?  düşüncelerimi susturup telefonumu cebimden çıkardım ve kedilerveşarkılara mesaj attım.

Deren_7;  bi tane kütüphane ismi vereceğim sana, sende ordan en sevdiğin  bi kitap ayırt. Bende yarın sabah kitabı almaya gideceğimm nası fikirr??

Telefonu cebime koyup kedilerveşarkılardan gelicek mesajı bekledim.

kedilerveşarkılar; yarın saat 3 de orda olacağım ama asla gelmeyeceksin tamam mı? bana söz vermeni istiyorum.

deren_7; tamam.

Ders bittiği an ayağa kalkıp, yürümeye başladım. okuldan çıkmıştım sonunda eve doğru yürümeye başladım sıkıntıyla nefes verdim. Düşüncelerim bi türlü susmuyordu düşündükçe düşünüyordum, kedilerveşarkıların kim olduğunu merak ediyordum. Ve yarın her şey bitecekti kim olduğunu öğrenicektim. Peki ya öğrenince ne olacaktı?  bunu hiç düşünmemiştim. Evin önüne geldiğim sırada tatlı bi kedi gördüm ve eğilip sevmeye başladım. aklıma birden kedilerveşarkılar geldi. Eve geri girip yukarı çıkarken, annemin film izlediğini gördüm. Yanına oturup, "artık her şeyi anlatıcak mısın?"  diye sordum. Şişmiş gözleri ve simsiyah göz altlarıyla "neyi merak ediyorsun?"  dedi. Sıkıntıyla nefes verdim, Gözlerimi gözlerine kenetledim. "gittiğinden beri neler yaşadın?"  diye sordum. "Deren ben evlendim. Eski iş arkadaşımla, her şey çok güzel ilerliyordu ama beni dövmeye başladı bende her şeyimi aldım, ve geri geldim". Dedi gözlerim doldu sinirle söylenmeye başladım.  "Her şey bensiz çok güzel ilerliyordu öyle mi?" dedim. " evet, ilerliyordu deren"  demesiyle gözlerimden yaşlar döküldü arkamı dönüp, merdivenlerden çıkarken "o adamı şikayet et ve boşan"  dedim ve yukarı çıktım ağlamamaya çalışıyordum. Göz yaşımı silip çalışma masama oturdum, ders çalışmaya başladım.

***

Son dersti ve son 10 dakika kalmıştı. Okuldan çıktığım gibi eve gidip üstümü değiştiricektim ardından, kütüphaneye gidicektim. Heyecanla dersin bitmesini bekledim. Son 3 dakika kalmıştı Peki ya kedilerveşarkılar gelmezse? Yada kedilerveşarkıların kim olduğunu nerden anlayacaktım? Yada aynı şekilde kedilerveşarkılarda bana tuzak kuruyorsa?  Düşüncelerimi bi kenara bırakıp, zilin çalmasıyla ayağa kalktım. Ve hızlı bi şekilde eve yürümeye başladım, Düşüncelerim hiç susmuyordu, elim titriyordu. Evin önüne geldim ve hızlıca içeri girdim yukarı çıkıp odama girdim, ve hızlıca üstümü değiştirdim. Son bi kez aynadan kendime baktım ve Gözümde ki korkuyu, endişeyi aynı zamanda heyecanı gördüm. Peki bu hırs neydi? kedilerveşarkıları neden bu kadar önemsiyordum? kim olduğunu neden bu kadar merak ediyordum?  merdivenlerden inip ayakkabılarımı giydim. Ve hızlı bir şekilde dışarı çıktım. Hızlı adımlarla kütüphaneye doğru yürümeye başladım. Sıkıntıyla nefes verdim, kütüphanenin önüne gelmiştim sonunda hızlı bi şekilde girdim. Metin abiye selam verip hızlı bi şekilde etrafı gözlemeye başladım. Peki ben kimi arıyordum?  Kendi kendime sorduğum sorunun cevabını ararken birden karşıma Arda ve arkadaş grubu çıktı. Şok içerisinde onlara bakarken yan raraftan, Can ve birkaç arkadaşı çıkmıştı..

Merhaba sevgili okuyucularımm nasılsınızz??   bölüm hakkında düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın birde bahsetmek istediğim bi konu var. Yeterince okuma, yorum, vote gelmezse yeni bölümü yazmayacağım. Kendinize iyi bakııın<3

Kediler ve Şarkılar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin