yangın.

807 78 6
                                    

- beraber verdiğimiz sözleri, kim ne bilir?

Canla birlikte deniz kenarında oturuyorduk. Can gözlerini birden bana çevirdi "Ee böyle oturacak mıyız?" dedi. Gülerek ayağa kalktım, "hadi gel seni Metin abiyle tanıştırmak istiyorum"  dedim. "Metin abide kim?"  dedi gidince görürsün, diyip kendime emin bi şekilde yürümeye başladım.

***

Kütüphanenin kapısını açtığım sırada kahve kokusu ve kitap kokusu yüzüme çarptı. Gülerek içeri girdiğim sırada, Metin abinin bi çocukla sohbet ettiğini gördüm çocuğun yüzü gözükmediği için başta Arda sanmıştım ama değildi. Metin abiye seslenip masaya oturdum Canda sandalye çekip yanıma oturdu. Metin abi gülümseyerek yanıma geldi ve sorgulayan bakışlar atmaya başladı. Metin abi bu can arkadaşım, birkaç gün önce tanıştık aynı sınıftayız. Dedim ve gülümsedim Metin abi Cana dönüp "Tanıştığıma çok memnun oldum oğlum"  dedi ve ayağa kalktı. Çekmeceden bi çerçeve çıkardı Çerçevenin camı kırılmıştı, bu fotoğrafı biliyordum Metin abi karısı ve kız çocuğunun olduğu Fotoğraftı Metin abi nedeni bilinmeyen bir yangında karısını ve kızını kaybetmişti. Metin abi karşıma oturdu "bugün yanlışlıkla düşürdüm"  dedi gözlerimin dolmasını belli etmemeye çalışarak Cana döndüm Canın bile gözleri dolmuştu. Metin abi sıkıntıyla nefes verdi ardından anlatmaya başladı " yıllar önce evin içinde yangın çıktı neden olduğunu bilmiyorum, belki bi suikast girişimiydi. Çocuğum ve karım, yanarak can verdi onları kurtaramadım. Dedi gözümden yaşlar döküldü Cana döndüğüm sırada ağlamamaya çalıştığını gördüm. Metin abi ayağa kalktı ve rafların arasına girdi. Dışarı çıktım.

***

E

vde kedilerveşarkılarla sohbet ediyordum ve birden kapı çaldı. Ayağa kalkıp kapıyı açtım. Karşımda annemi görmeyi hiç beklemiyordum ağzı yüzü kan içerisindeydi valizini kenara koyup hızla yukarı çıktı.

kedilerveşarkılar; naber

kedilerveşarkılar; en sevdiğin kitabın adı ne?

deren_7; iyi olmaya çalışıyorum, ya sen?

deren_7; bi taneden fazla kitap seviyorum.

kedilerveşarkılar; hangi kitabı almalıyım?

kedilerveşarkılar; iyiyim bende.

deren_7; böyle sorunca aklıma kitap gelmedi qçsğwslwsöpswşlww

kedilerveşarkılar; hadii ama yarın okul çıkışı kitabı almaya gideceğim.

deren_7; Tutunamayanlar.

Aklıma gelen fikirle gülümsedim Metin abinin kütüphanesinden bi kitap seçmiştim ve Ardayı okul çıkışında takip edicektim. Eğer Arda, Metin abinin kütüphanesinden Tutunamayanlar kitabını sorarsa Kedilerveşarkılar Ardaydı.

***

tüm okul günümü uyuyarak geçirmiştim. Şimdi okul çıkışıydı ve arda arkadaşlarıyla birlikte önümden yürüyorlardı. Beni hiç görmemişlerdi, ajan edasıyla yürüyordum. Elim titriyordu kütüphaneye yaklaşmıştık ve durdum kenara çekildim. Ardanın içeri girip girmeyeceğini bekliyordum elim titriyordu soğuk soğuk terler akıtıyordum. "Napıyorsun sen burda?"  arkamı döndüğümde Canı görmeyi beklemiyordum. Şaşkınlıkla "asıl sen napıyorsun? beni takip mi ediyorsun sen?"  sorduğum sorulara cevap vermedi. "Kimi gözetliyorsun?"  diye sordu. Sadece 15 dakikalığına sus, her şeyi anlatacağım. Diyip önüme döndüm Arda arkadaşlarıyla sohbet ederek yürümeye devam etti, kütüphaneye girmemişti..

Merhabaa okuyucularımm nasılsınızz?? kitabıma oy atmayı ve düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayınnn az oy ve yorum gelirse yeni bölümü biraz geç paylaşmayı düşünüyorum. Sizi seviyorummm<3

Kediler ve Şarkılar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin