Canın sevgilisi?

521 49 14
                                    

- unuttun mu beni?

Arda ben, Gökdeniz ve Akınla birlikte okulun bahçesinde oturuyorduk. Akın Gökdenize küçümser bi bakış atıp, "bu bize katılmasa olmaz mıydı?"  dedi. Gökdeniz Akına gözlerini devirdi ve, "asıl sen gelmeseydin"  dedi. Akın sinirle "sus varoş seni "  dedi. Arda sinirle "kavganızı ilerde yapın"  dedi ve bana döndü. Bakışlarımı okulun bahçesinde gezdirdiğim sırada, Canın elini tutmuş bi kızı beklemiyordum. Şok içerisinde o tarafa baktığım sırada Akın da ben gibi o tarafa baktı. Arda gülerek, "Canın sevgilisini yeni mi görüyorsun?"  dedi. "Sevgilisi olduğunu bilmiyordum."  Dedim ardından devam ettim, "ne zamandır sevgilisi varmış ki?"  diye sordum. Gökdeniz "2 hafta"  demesiyle aklıma birden Canın iki gün önce "sensizlik zor"  demesi aklıma geldi şaşkınlığım iki katı artmıştı. Bu çocuk iki gün önce sensizlik zor dememiş miydi?  bunları düşünürken Ardaya döndüm. Arda Akına bir gülerek bir şeyler söyledi ve siyah dağınık saçlarını karıştırdı. Ve ardından bana döndü "ne düşünüyorsun güzelim?"  dedi. "Can iki gün önce yanıma gelip sensizlik zor dedi bana şimdi sevgilisi olmasına çok şaşırdım"  dedim. Arda sinirle "o sana sensizlik zor mu dedi?"  diye sordu. "evet"  dedim. Arda sinirle ayağa kalktı ve ardından Ardanın arkadaş grubu ayağa kalktılar Ardanın peşinden yürümeye başladım. Arda ve arkadaşları Canın grubuna doğru yürümeye başlayınca bir sıkıntı çıkacağını anlamıştım. Arda sinirle "lan şerefsiz"  diye bağırdı. Can ayağa kalktı ve Arayla yüz güze geldiler. Arda sinirle "ya sen ne istiyorsun? iki kızı aynı anda yürümek miydi amacın?"  dedi. Can gülerek, "ne diyorsun ya sen?"  dedi. "Ya iki gün önce Derene gelip sensizlik zor demişsin sen kimi kandırıyorsun lan?"  dedi. Can bana dönüp "Saçma sapan yalanlar uydurma"  dedi. Arda sinirle Gökdenize dönüp, "ben şimdi bunu döversem okuldan atılır mıyım?"  dedi. Gökdeniz "gerekirse hep birlikte atılırız bir şey olmaz"  dediği an Arda Cana yumruğu çaktı. Can sendeledi. Ardından Canın arkadaş grubu Ardanın arkadaş grubu derken iki grup birbirlerine girmişlerdi..

***

Müdür yardımcısının odasında, müdür yardımcısının azarlamasını dinliyorduk. Müdür yardımcısı sinirle "bu olay neden başladı?"  diye sordu. Hiç kimseden ses gelmeyince müdür yardımcısı daha çok sinirlendi. Nöbetçi öğrencinin elime verdiği buzu Akının gözlerine tuttum. Akın sinirle "tüm yakışıklılığım gitti senin yüzünden"  dedi. Gülmemek için kendimi sıktım. Müdür yardımcısı tekrardan "olayı anlatmadan kimse burdan çıkamaz, ayrıca olayı anlatmazsanız hepiniz disiplin yersiniz!"  diye bağırdı. Akın sinirle "hocam ben size hemen anlatayım, şimdi bu Can iki gün önce Derene gelip sensizlik zor demiş. Ancak Canın sevgilisi var iki haftadır bu yüzden. Arda arkadaşımız da arkadaşlarını toplayıp, Canı dövdüler olay bu"  dedi. Arda gülerek, "yalnız bizim adamlar dövülmedi gene karşı taraf dayağı yedi. Bu ayrıntıyı geçmezsek sevinirim."  Demesiyle gülmemek için kendimi sıktım. Müdür yardımcısı "bi daha böyle bi kavga olursa hepinizi disipline veririm. Çıkabilirsiniz şimdi"  dedi ve hepimiz dışarı çıktık. Ardaya dönüp "gerçekten iyi misin?"  diye sordum. Endişeli bakışlarıma güldü ve "iyiyim güzelim"  dedi. Ve dudağımın kenarına bir buse bıraktı. Heyecanla gözlerimi kıpıştırdım. Bakışlarımı Akına çevirdiğim sırada Akınla Gökdeniz birbirlerinin gözlerine buz tutuyorlardı. Gülmemek için kendimi sıktım ve Akının yanına doğru yürüdüm. Akının yanına oturdum ve iyi olup olmadığını sordum. Akın sinirle "ne kadar iyi olabilirsem artık."  Cevabını verdi. Gökdeniz Akına tuttuğu buzu bastırdı ve sinirle "ne söyledin ya yeter be"  diye kızdı. Akın sinirle "bastırma şu buzu gerizekalı"  diye bağırdı. Kahkahalarla gülmeye başladım, Akınla Gökdenizin kavgaları çok komikti..

***

Akının morluklarına baktım ve yerime geri oturdum. Gerçekten Akının yüzündeki morluklar kötü gözüküyordu. Gülerek "Gökdenizi çağırayım mı gözüne buz tutsun?"  dedim ve kahkahalarla güldüm. Akın sinirle "Gökdenizden nefret ediyorum"  dedi. Ardından kapının açılmasıyla kapıya döndüm. Büşra teyze Akının yüzünü gördüğü an şok yaşadı ve "bunu kim yaptı?"  diye sordu. Akın gülerek "hem dayak yedim hem dayak attım öyle değişik bi gündü aşko"  dedi. Büşra teyze "kavga mı ettin sen?"  diye sordu. Akın gülerek "çok mu belli oluyor kız?"  dediği sırada gülmeye başladım. "Neden kavga ettin insan gibi konuşmak varken?"  diyen Büşra teyzeye hak verdim. Akın hiçbir şey söylemedi ve Büşra teyze yanımıza gelip oturdu. Büşra teyze bakışlarını bana çevirip, "dün gece niye geç geldin? uykum var diyip kaçtın bide."  Demesiyle gülmemek için kendimi zor tuttum ancak hiçbir şey söyleyemedim. Ne diyecektim ki bi çocukla konsere gittim falan mı?  Akın gülerek "senin yiğenin büyümüş de erkek arkadaşıyla konser gidermiş"  dedi ve kahkahalarla gülmeye başladı. Sinirle "sen sus mor göz"  diye bağırdım. Büşra teyze gülümsedi "ee kimle gittin tanıyor muyum bari? yoksa geçen gün gelen çocuk muydu? ay onu gözüm çok tutmuştu."  Demesiyle güldüm ve "evet o çocukla birlikte yaşlı amca konserine gittik o yüzden geç geldim. Ama saatin farkına varamamışım özür dilerim"  dedim. Büşra teyze gülümsedi ve "iyi eğlenebildin mi?"  diye sordu. Annem olsa böyle bir soru sormazdı. Gerçi annem bunların hiçbirini sormazdı. Gülümsedim ve "çok eğlendim"  diye cevapladım. Büşra teyze gülümsedi ve "eğlenmene çok sevindim"  dedi. Akın sıkıntıyla ofladı ve "bende rus kızı bulsam çok güzel olacak"  dedi. Kahkahalarla gülmeye başlamıştım..


Nasılsınızz sevgili okuyucularımm??  Vote atıp düşüncelerinizi yorumlarda paylaşmayı unutmayın. Sizleri seviyorum, kendinize çok iyi bakııın<3

Kediler ve Şarkılar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin