- sıkılırsan güneşten, gece oluruz erkenden.
Bakışlarımı camdan çevirip, Akını dinlemeye başladım. Akınla birlikte Metin abinin yanına gelmiştik ve şimdi Akın Gökdenizle neden kavga ettiğini anlatıyordu. Sıkıntıyla nefes verip, Canı düşünmeye başladım. Canı gerçekten özlemiştim. Akın sinirli bi şekilde ofladı ve Metin abiye dönüp, "benim tipimle dalga geçti" dedi ve küçük bi çocuk gibi, küsmüş hareketi yaptı. Gülmemek için kendimi sıktığım sırada, Metin abiye baktım. Metin abi gülerek "sen naptın?" dedi. Akın küskün bi sesle, "napayım? kafasını duvara monte ettim." Demesiyle, kahkahalarla güldüm. Akın ayağa kalktı ve Metin abiyle sarıldılar, ardından Akın bana hadi gidelim bakışı attığında. Metin abiye sarıldım ve tekrar geleceğimi söyledim. Ardından Akınla birlikte eve doğru yürümeye başladık.
***
Evde Akınla birlikte film izliyorduk. Kapının çalmasıyla Akınla birbirimize baktık. Büşra teyze bu akşam nöbetteydi bu yüzden eve gelmiş olamazdı. Akının kapıyı açmayacağını anlayınca, ayağa kalkıp kapıyı açtım. Kimseyi görmeyince şaşırdım tam kapıyı kapatacağım sırada, yerde gördüğüm kutuyla şaşırdım. Kutuyu alıp, içeri girdim. Akının elimde ki kutuya şaşkın bakışlarına güldüm. Akın şaşkınlıkla "kimden gelmiş?" dedi. Sıkıntıyla nefes verdim, "bilmiyorum şimdi öğreneceğiz" dedim ve kutuyu açtım. İçinden çıkan yaşlı amca konser biletiyle şaşırdım. Akına döndüm, ve Akının şaşkın bakışlarıyla karşılaştım. "Kesin Arda" diye fısıldadım. Akın hain bi şekilde gülümseyerek, "gidecek misin?" dedi. Hiçbir şey söylememek istedim ancak ağzımdan "hayır" kelimesi çıkmıştı..
***
Şuan da Akınla birlikte kombin seçiyorduk. Gitmeyeceğim dediğim konsere tıpış tıpış gidiyordum çünkü Akın bey beni bir şekilde ikna etmişti. Sıkıntıyla nefes verdim, ve önümde ki kombinlere baktım. Hepsini Akın hazırlamıştı. Kafama uyan bi kombini giydim ve aynadan kendime baktım. İlk defa bu kadar açık bir şey gidiyordum. Tüm fiziğim ortaya çıkmıştı. Akın ıslık çaldı ve gülerek "çok güzel olmuşsun" dedi gülümseyerek teşekkür ettim. Akın kutuyu incelerken hala aynadan kendime bakıyordum. "Oha bir şey buldum" diyen akına şok olmuş bi şekilde baktım. Akının yanına oturdum ve bulduğu şeye baktım. Akın elinde tuttuğu not kağıdını açtı, ve okumaya başladı "Mercedes, bekliyorum." Dedi Akın bi anda ayağa kalkıp camdan dışarıya baktı. Heyecanlı bir şekilde, "işte Mercedes orda hızlı ol" dedi ve beni kapının önüne koydu. Heyecanlı bir şekilde arabaya doğru yürümeye başladım. Kapıyı açtım ve içeri girdim. Arabanın içine girdiğim sırada, kimse yoktu. Sıkıntıyla nefes verdim, camı açtım ve etrafa bakmaya başladım. Kimse yoktu ne kadar bekleyecektim? heyecanlı bir şekilde bekliyorken, bacağımı saran elle şaşkın bir şekilde yanıma baktım. Arda yanımda oturuyordu, siyah gözleri vücudumu incelerken, siyah karışmış saçları göz alıcı bir şekilde duruyordu. Damarlı elleriyle bacağımı okşadığında şaşırmıştım, vücudumu kaplayan elleriyle, heyecanlı bir şekilde, ne yapacağımı bilemedim. Arda güldü, "sakin ol" diye fısıldadı. Heyecanla önüme döndüm ve arabayı çalıştırdı. "Nasılsın?" diye fısıldadı. "iyiyim teşekkür ederim, sen nasılsın?" dedim. Heyecanımı asla bastıramıyordum. Arda, "bende iyiyim teşekkür ederim" dedi. Trafik sıkıştığı için durmuştuk. Arda bakışlarını vücudumda gezdirdi ve "fazla güzelsin" dedi. Heyecanla "teşekkür ederim" dedim. Konser yerine gelmiştik, Arda arabayı park etti ve aşağıya indik. Arda üstümdeki kıyafetlere baktı ve "üşürsün böyle" dedi. Güldüm ve "hadi geç kalacağız" dedim. Gülerek yürümeye başladık. Konser başladığı sırada, Arda arkamdan, belime sarıldı. Boynumdan öptü ve birlikte şarkı söylemeye başladık. Kelebek hissi vücudumu sarıyordu. Hayatım boyunca yaşadığım en iyi andı hiç bitmesin istiyordum. Arda kulağıma eğildi,"ve ben senin gibi gülen biri tanımadım" diye fısıldadı. Elimle eğilmesi gerektiğini gösterdim ve Arda eğildi kulağına, "ve senin gibi bakan" diye fısıldadım. Arda dudağımı kenarına bi buse bıraktı. Heyecanla gözlerimi kıpıştırdım. Arda güldü ve tekrar kulağıma eğilip, "fazla güzelsin dayanamıyorum" dedi. Heyecanımı asla bastıramıyordum. Kalbim çok hızlı atıyordu. Arda "üşüyorsun böyle" dedi. "Üşümüyorum çok sıcak" dedim. Kollarıyla vücudumu sardı, ve bedenimi yönlendirmeye başladı. Birlikte konser çıkışına doğru yürüyorduk. "Ama üşümüyorum kii" dedim. Arda gülerek "üşüyorsun, ama fark etmiyorsun" dedi. Gülümseyerek arabaya doğru yürümeye başladım. Arabaya bindim ve Arda arabayı çalıştırdı. "Her şey için teşekkür ederim, çok güzeldi" dedim. Arda gülümsedi, "asıl ben teşekkür ederim bana tekrar şans verdiğin için, bi daha asla seni üzmeyeceğim güzelim" dedi. Yola çıktığımızda bu anın asla bitmemesini diledim. Zaman dursaydı keşke diye geçirdim içimden. Evin önüne geldiğim sırada Ardayla arabadan indik. Arda kollarını açtı ve sımsıkı sarıldı bana. Heyecanla kollarımı vücuduna doladım. Kalbim çok hızlı atıyordu. Arda zorla da olsa geri çekildi, "seni bırakmak istemiyorum" dedi. sıkıntıyla nefes verip geri çekildim, "artık gitmem lazım Akın meraktan ölmüştür" dediğimde, Arda kahkahalarla güldü. "Geçen gün Gökdenizle kavga etmişler" dedi gülerek, "biliyorum saatlerce anlattı" dedim ve kahkahalarla güldüm. Arda sıkıntıyla nefes verdi ve tekrar sarıldı bana. Ardaya sımsıkı sarıldım, ardından kendimi geri çektim. "Yarın görüşürüz" dedim ve eve doğru yürümeye başladım. Anahtarımla kapıyı açtım ve içeri girdim. "Akınnn bak sana neler anlatacağım bil bakalım noldu" dedim. Karşımda Büşra teyzeyi, ve koltukta oturan Akını görünce şaşırdım. Akın bana bakıp sessiz bir şekilde "yandık" dedi. Büşra teyze bana dönüp "gecenin bu saatinde nereye gittin sen?" dedi. İşte şimdi mükemmel gecenin hazin sonunu yaşıyordum...
Merhabaa sevgili okuyucularım nasılsınızz?? bölümlere vote gelmeyince Akınımla birlikte çok üzülüyoruz bu yüzden 11 vote gelmezse, yeni bölüm yazmayacağım :( sizleri seviyorummm<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kediler ve Şarkılar.
ChickLit•Yalnızlık bi insanı nereye sürükleyebilirdi? •Alıntı; Kedilerveşarkılar; Saçların kıvırcık. Kedilerveşarkılar; Yada dalgalı. Kedilerveşarkılar; Öyle hissediyorum. kedilerveşarkılar; Çevrimiçisin ama mesajıma bakmıyorsun.. Kedilerveşarkılar; Kendimi...