Anısı mı var?

605 56 9
                                    


- Bekleye bekleye paslanır, bu sevda.

Gece geç saatlere kadar Büşra teyzemle sohbet etmiştik. Çok geç olduğu için kalmalarını istemiştim. Büşra teyzem de beni kıramayıp kabul etmişti. Aşağıdan gelen güzel kokularla yataktan kalkıp, üstümü giyindim. Hızlı bir şekilde aşağıya indim. Büşra teyze sofrayı hazırlamıştı, her şey çok güzel gözüküyordu. Büşra teyze bana dönüp "günaydın kızım"  demesiyle gözlerimi sofradan çekip "günaydin Büşra teyze"  dedim. Büşra teyze sandalye çekti ve bana bakıp, "kızım Akını sofraya çağırır mısın rica etsem?"  dedi. "Pekii"  dedim ve tam arkamı dönecekken, Büşra teyze "yanlız Akının uykusu ağırdır kafasına falan vur çekinme"  dedi ve güldü. Gülerek arkamı döndüm ve misafir odasına doğru yürümeye başladım. Ne kadar zor olabilirdi ki birini uyandırmak? odanın önüne geldiğim sırada kapıyı tıkladım, ancak bir ses gelmeyince odaya girdim. Akın ters bi şekilde uyuyordu, bi kolu yataktan sarkmıştı. Kahkahalarla gülmemek için kendimi zor tuttum ve, "Akın hadi kalk"  dedim. Akından hiçbir ses gelmeyince tekrardan kaldırmaya çalıştım. Akın ölmüş gibiydi asla kalkıyordu. Sinirlenmeye başlamıştım artık. En sonunda telefonumu cebimden çıkardım. "Oha bu sarışın mavi gözlü rus kız Akına mesaj mı atmış?"  dememle birlikte Akının yataktan kalkması bir oldu. "Hani hani"  diyen Akına kahkahalarla gülmeye başladım. Akın kendi telefonunu masadan alıp, bildirimleri kontrol etmeye başladı. İstediği rus kızı bulamayınca, üzüntüyle geri yattı."Üzülme be  Akın bi gün rus kız sana mesaj atar"  dedim ve kahkahamı bastıramayıp, tekrar gülmeye başladım. Akın sinirle yataktan kalktı ve, "çok kötüsün Deren, gerçekten rus kız mesaj attı sandım bu ne biçim oyunculuk böyle?"  dedi. Ve kahkahalarla gülmeye başladı. Ardından yataktan kalktı, Kolunu omzuma attı ve birlikte aşağıya doğru yürümeye başladık. Aşağıya indiğimiz zaman Akın annesine döndü ve, "Anne valla benim kuziden çok iyi oyuncu olur he"  dedi ve güldü. Büşra teyzeye bakıp, "Bugün de burda kalın"  dedim. Büşra teyze utanarak, "bilmem ki kızım"  dedi. Akın Büşra teyzeye dönüp,  "anne Dereni yeterince yanlız bıraktık. Burda yaşayalım daha güzel olmaz mı?"  dedi. Büşra teyze Akının dediklerini onayladı, ve bana döndü. "Seni yanlız bırakmak istemiyorum Deren, Akının dediği gibi yeterince yanlız kalmışsın zaten."  Demesiyle "burda kalın o zaman, Akınıda benim okuluma yazdırırız birlikte gider geliriz" dedim. Büşra teyze dediğimi kabul etti, "iyi peki madem"  dedi. Akın bana dönüp "ananemle ve dedemle ne zaman tanışacaksın?"  diye sordu. "Aslında ben tanışmak isterim, en kısa sürede yanlarına gidelim olur mu?"  dedim. Akın kafasını salladı masadan kalktı ve, "hadi kuzi yukarı çıkalım"  dedi. Bende masadan kalktım ve birlikte yukarı çıktık. Odama geçip yatağıma oturduk. Akın telefonunu cebinden çıkardı ve bana bakmadan "eee var mı hayatında birisi?"  dedi gülerek, "yoo"  dedim. Akının telefonda naptığına bakarken Spotifya girdi, ve kediler ve şarkıları açınca ufak bi şok yaşadım. "En sevdiğim şarkılardan biridir kediler ve şarkılar, sende sever misin?"  dedi. Akının sorduğu soruyla, "bende severim"  dedim. Aklıma Arda gelince, birden durgunlaşmıştım. Akın durgunlaştığımı anladı, "anısı mı vardı yoksa"  dedi ve kahkahalarla güldü. Hiçbir şey söylemeyip, üzgün bir şekilde Akının yüzüne baktım. Akın hala gülüyordu, "ciddi misin sen? gerçekten anısı mı vardı??"  dedi. Ve tekrar gülmeye başladı. Sonra ciddi kalmaya çalışarak, "tamam tamam, gerçekten anısı mı var?"  dedi, üzgün bir şekilde kafa salladığım sırada, Akın kahkahalarla gülmeye başladı. O kadar çok güldü ki gülmekten yataktan düştü ve yerde yuvarlandı resmen. Akın gülmeyi kesip, ciddi olmaya çalışarak "tamam, olay neydi?"  diye sordu. Sıkıntıyla nefes verdim, ve anlatmaya başladım. "Okula gidiyordum her zaman ki gibi sonra bi tane hesap bana mesaj atmış adı da kediler ve şarkılar"  dedim. Akın yattığı yerden kalkıp heyecanla yanıma oturdu. Ve "eee?"  dedi. "İşte biz bununla konuşmaya başladık. Kediler ve şarkıların bizim okuldan olduğunu biliyordum ama kim olduğunu bilmiyordum."  dedim. Akın güldü ve "çok zor olmamalı diye düşünüyorum"  dedi. Ardından devam ettim. "İşte zannettiğin kadar kolay olmadı, çünkü ben iki kişiden şüpheleniyordum"  dedim. Akının yüzü şaşkın bi hal aldı ve, "ben olsam ikisinide takip ederdim çok zor değil ya?"  dedi. Akının dediğini takmayıp, anlatmaya devam ettim. "İşte ben en sonunda kim olduğunu bulamadım, kediler ve şarkıları konsere çağırdım."  Dedim, Akın güldü ve "geldi mi peki?"  dedi. "Geldi"  dedim, Akın şaşırmıştı ve birden hiç beklemediğim bi soru yöneltti. "yani siz şimdi sevgili misiniz?"  dedi. "Hayır çünkü arkadaşlarıyla birlikte, benimle dalga geçmek için mesaj attığını öğrendim."   Dedim ve üzüntüyle yere baktım. "Üzülme be kuzi daha iyileri çıkar karşına"  dedi ve gülümseyerek bana sarıldı..

***

Sıkıntıyla nefes verdim ve bakışlarımı Akına çevirdim. Salonda Akınla birlikte film izliyorduk. Büşra teyze de bize yemek yapıyordu. Birden kapının hızlıca çalınmasıyla yerimden hızlıca kalktım ve kapıyı açtım. Karşımda annem sinirden gözü dönmüş bir şekilde duruyordu. Beni önemsemeyip hızlıca yanımdan geçti ve içeri girdi. "Nerde o büşra?"  diye bağırdı. İçeri hızlıca girip "bu seni ilgilendirmez çık hemen evden"  diye bağırdım. Büşra teyze mutfaktan çıktı ve "Noluyor burda?"  dedi. Annem Büşra teyzeme dönüp, "Büşra hemen çocuğunuda al defol git evden"  dedi. Büşra teyzemin gözleri doldu. Kendimi tutamayıp, "asıl sen gidiceksin bu evden anne"  diye bağırdım. Annem sinirle, "senin de beynini yıkamışlar"  dedi. Büşra teyze sinirle "gencecik kızı kendi haline bırakıp, kocaya gitmek ne demek Dilek" dedi. Annem sinirle "sanane, hemen defolun evimden"  dedi. "Asıl sen defol, sen bi gün bana annelik yaptın mı? ne zaman yanımda oldun?"  dedim. Annem sinirle, "nankörlük yapma, hiçbir zaman aç bırakmadım seni."  Demesiyle artık gözüm dönmüştü. "Annelik cebime para sıkıştırmak değil, bi gün sordun mu Deren kızım nasılsın diye? bi gün yanımda oldun mu?  bi gün Deren bi problemin var mı dedin mi?  anne sen, bana hiç annelik yapmadın. Çocuktum karne almaya hep babamla gelirdim. Her zaman babamla dolaşırdım. Bi gün bile benimle ilgilenmedin ki sen. Anne sen babamı aldattın, babam ihanetine dayanamadı, kanser hastası oldu senin yüzündendi her şey. Keşke babam değil sen ölseydin anne."  diye bağırdım...

Merhabaaa sevgili okuyucularım nasılsınızz??? vote atmayı unutmayın, ve düşüncelerinizi yorumlarda, veya benimle paylaşmayı da unutmayın sizleri seviyorum. Kendinize iyi bakıııınn<3

Kediler ve Şarkılar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin