terk.

875 76 9
                                    

- belli ki bi' sır vardı onun sesinde.

Camdan dışarıyı izlemeye dalmıştım. Metin abi sandalyeyi çekti ve yorgunlukla oturdu,  "bir şey mi düşünüyorsun? "  diye sordu sıkıntıya nefes verip buruk bir şekilde gülümsedim. Metin abi ayağa kalkıp raflara doğru yürümeye başladı. Ardından kedilerveşarkılardan mesaj geldi

Kedilerveşarkılar; şşt güzellik görüşemedik?

kedilerveşarkılar; özledim seni

deren_7; bende seni

önüme dönüp heyecanla mesajını beklemeye başladım ellerim titriyordu ve bi bildirim daha geldi

kedilerveşarkılar; VALLA MI

kedilerveşarkılar; EN ÇOK BEN KIZIM EN ÇOK BEN

kedilerveşarkılar; heyecan yaptım.

deren _7; seninle konuşurken sebepsiz mutlu oluyorum.

kedilerveşarkılar; seni bırakamıyorum..

Tam kedilerveşarkılara cevap vericekken Metin abinin birine teselli ettiğini duydum telefonu cebime koyup sesin geldiği yöne doğru yürümeye başladım. Bi kız ağlıyordu ve Metin abi kızı teselli ediyordu dayanamayıp "neler oluyor burda?" diye sordum Metin abi bana dönüp, Sonra anlatırım bana su ve peçete getirebilir misin kızım?  dedi arkamı dönüp bi şişe su ve peçete buldum geri dönüp kıza peçeteyle suyu uzattım. Kız şişmiş gözleriyle bana bakıp ağlamaktan kısılmış sesiyle "teşekkür ederim"  dedi.

***

kedilerveşarkılar; demek çok güzel çizim yapıyorsun?

kedilerveşarkılar; ve çok güzelsin.

kedilerveşarkılar; Ve hala kendini sevmiyorsun..

deren_7;  bilmiyorum.. Kendimde sevilecek bir şey bulamıyorum.

kedilerveşarkılar; sana ben gerek.

Aşağıdan gelen seslerle sandalyeden kalkıp merdivenlerden indim annem eşyalarını valizin içine topluyordu, "Anne ne yapıyorsun sen?"  annem soruma cevap vermedi. Valizini topladı ve "bu evde yaşamayacağım erkek arkadaşımın evine gidiyorum her ay sana bi miktarda para göndereceğim elektrik, su, doğalgaz vs. her şeyi ben ödeyeceğim kendine iyi bak dedi, ve evden çıktı. Benim yaptığım tek şey annemin gidişini izlemek oldu.

***

Annem gittiğinden beri 1 hafta olmuştu annemin yokluğuna alışmıştım en azından evde sürekli olarak bir kavga yoktu. Çantamı sırtıma takıp kapıyı kilitleyip evden çıktım. kulaklığımı takıp yürümeye başladım bugün içimde nedense değişik bir his vardı. Kendi kendime neden böyle hissettiğimi düşünüyorken bildirim sesi geldi.

kedilerveşarkılar; günaaaaaydııııınnn

deren_7; günaaaaydıııınnn

kedilerveşarkılar; naber, nerdesin?

deren_7; iyiyim, okuldayım sen?

Gelen pişt bi baksana sesiyle kafamı kaldırdım. Karşımda bizim sınıftan kıvırcık saçlı bir çocuk duruyordu ne var?  bakışı attığımda güldü sandalye çekti ve "naber?" dedi. iyiyim, teşekkür ederim sen nasılsın?  dedim gülümsedi "adın ne?"  dedi, Deren dedim "Benim adım can tanıştığıma memnun oldum deren, sınıfa geçelim mi?"  dedi. Sorusuna gülümseyerek ayağa kalktım, sınıfa doğru yürümeye başladık.

***

Can yanımda oturmaya başlamıştı tüm teneffüslerde birlikte dolaşıyorduk, Can iyi çocuktu sürekli espiriler yapıyordu. Birden Canın Ardayla alakalı bir şeyler bilebileceğini düşündüm, "sence Arda nası biri?"  diye sordum. Canın üstünde ki tüm pozitiflik bi anda söndü ve hiç beklemediğim bir cevap verdi. "Arda ve grubundan uzak dursan iyi edersin onlar iyi insanlar değil işleri güçleri insanlarla dalga geçmek açık konuşmak gerekirse ardayı pek sevmiyorum. Dedi "öyle birisi olduğunu hiç bilmiyordum belkide sen yanlış düşünüyorsundur? " diye sordum. Can güldü "okula yeni geldin, insanlar için bu kadar  tatlı düşünme bence diyip buruk bi şekilde gülümsedi.

Merhabaa okuyucularımm oy atmayı ve düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın sizi seviyorum <3

Kediler ve Şarkılar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin