Buluşma?

446 35 8
                                    

- yüzüme bak, bi sigara yak.

Ardaya Canın bana gösterdiklerini ve düşündüklerimi anlatmıştım. Ve şuan konuşuyorduk. Arda düşünmesi gerektiğini söylemişti. Tüm gün sadece ağlıyor, yerimden kalkmıyordum. Akın halime üzülüp, ara sıra Ardayla konuşuyordu. Ancak hiçbir şeye yaramıyordu çünkü Arda bana kızgın, üstelik kırgındı. Aslında Ardaya hak veriyordum. Canın neler yapmasına rağmen bi tarafım gene Cana inanmıştı. Yaptığım şeye kendim bile üzülüyordum. Akın önüme kahve koydu ve "ya kuzi bozma moralini. Kediler ve şarkılar seni bırakabilir mi?"  diye sordu. O an dediği şeyle gülümsedim. Sahi ya Kediler ve şarkılar beni bırakabilir miydi? anında gaza gelip mesaj atmaya karar verdim.

deren_7; ronaldo fanı mısın?

Yazdığım şeyle gülerek önüme döndüm ve akına yazdığım şeyi gösterdim. Akın anlamayan bakışlar attı. Gülerek  "sen anlamazsın"  dedim ve kahkahalarla güldüm. O an gelen bildirimle bakışlarımı telefona çevirdim.

arda; değilim diyemem ajskosmswospwsğ

Kahkahalarla güldüm ve elimle kazandım işareti yapmayı ihmal etmedim. Akın bana delirmişim gibi bakmaya devam ediyordu. Bi yandan ne yazacağımı düşünürken, aklıma gelen şeyle gülümsedim.

deren_7;  sıkıldım, özledim.

Arda; Kırgınım.

Gözlerimin dolmasıyla hiçbir şey yazmayıp telefonumu kenara koydum. Belki de artık benimle sevgili olmak istemiyordu. olabilir miydi?  olabilirdi. Büşra teyze içeri girdi ve ağladığımı görünce şok olmuş gözlerle "noldu kızım? neden ağlıyorsun?"  diye sorular yöneltti. Gözlerimde ki yaşı sildim ve "Ardayla aramız açıldı"  diye fısıldadım. Büşra teyzeye her şeyi anlattığım için, Ardayla sevgili olduğumuzu biliyordu. Büşra teyzenin dizine yattım ve gözlerimi kapattım. Büşra teyze saçlarımı okşadı ve "Arda senden kopamaz. bunu ikimiz de biliyoruzdur bence."   Diye moral verdi. Gülümsemeye çalıştım ve umarım düşündüğümüz gibidir "  dedim. Büşra teyze gülümsedi ve "yemek hazırlamaya gidiyorum. Sende o sırada toplarlan. Her ilişkide olabilecek şeyler bunlar. Üzülme lütfen"  diyerek moral verdi tekrar. Gülümsedim ve Büşra teyze odadan çıkıp kapıyı kapattı. Kapı kapandığı an Akın girdi ve  "ben Gökdenizle buluşmaya gidiyorum"   demesiyle şok içerisinde bakışlarımı Akına çevirdim. "Ne buluşması ne Gökdenizi?"  diye sorduğumda Akın yaramazlık yapmış bi çocuk gibi gülümsedi ve "öyle buluşacağız işte. Hem hep sen mi buluşmaya gidiceksin?"  diye sormasıyla kahkahalarla güldüm ve kolundan tuttuğum gibi odasına doğru yürümeye başladık. Odanın kapısını açtım ve dolabın önünde durup kombin bakmaya başladım. Akın güldü ve "şimdi sende beni mi hazırlayacaksın?"  sorusuyla kahkahalarla güldüm ve o sıra kapı açıldı. Büşra teyze içeri girdi ve "yemek hazır"  dedi. Gülmemek için kendimi sıktım ve "akın biriyle dışarda yiyecek"  diye cevaplamamla, Büşra teyze sinsi bi bakış attı ve Akının yanında oturdu. "Nereye oğlum?"  diye sormasıyla Akın utangaç bi şekilde, "bi arkadaşımla buluşacağım"  diye cevapladı. Büşra teyze inanmayan bakışlar attığında, Akın  "ne sormak istiyorsan sor anne ya"  diye konuştu. Büşra teyze güldü ve "buluşacağın kişi kız mı erkek mi?"  diye sormakla başladı. Akın sessiz bir şekilde, "erkek, Gökdenizle"  diye cevaplamasıyla gülmemek için kendimi sıktım. Gülsem ayıp olurdu "senin yanaklarını sıkan çocuk değil miydi o?"  diye cevap veren Büşra teyzeye kahkahalarla güldüm ve "evet o çocuk, Ardanın yakın arkadaşı"  diye cevapladım. Arda aklıma gelince kalbimde bi sızı oluştu. Akın utangaç bi şekilde "sanırım Gökdenizden hoşlanıyorum"  diye cevapladı annesini. Annesi gülümsedi ve ayağa kalkıp "iyi eğlenceler, gelince anlatırsın olan biteni"  diye cevapladı ve kapıyı açtı. Ardından "hep siz buluşuyorsunuz birileriyle"  dedi ve kahkahalarla gülüp çıktı. Akına dönüp birkaç tane kombin gösterdim ve giyinmesi için odadan çıktım. Aklım hala Ardadaydı. Gözlerimin dolmasıyla "aptallık yapıyorum, sonra da acı çekiyorum"  diye fısıldadım kendi kendime. Akın içerden "Deren gelsene"  diyince kapıyı açıp içeri girdim. Akın gayet güzel gözükünce gülümsedim ve "baya iyisin"  diye cevapladım. Güldü ve parfüm sıktı. Ardından birlikte odadan çıktık ve aşağıya doğru inmeye başladık. Arda hiçbir şekilde aklımdan çıkmıyordu. Yaptığım şeyin pişmanlığını yaşıyordum. Akın gülerek bana sarıldı ve evden çıktı. Büşra teyzenin yanına oturdum ve "sadece özlüyorum"  diye fısıldadım. Büşra teyze beni cevapsız bırakıp, gözleriyle sofrayı işaret etti. Zorla gülümsedim ve sofraya oturup birlikte yemek yemeye başladık..

***

Sıkıntıyla nefes verdim ve bakışlarımı Büşra teyzeye çevirdim. Gülümsedi ve "üzülme artık. Merak etme Ardayla birlikte her şeyi çözdünüz. Bu da çözülecek eminim"  dedi. Üzüntüyle kafa salladım ve, aklıma birden Metin abi geldi. Uzun süredir onu görmeye gitmediğim için teyzeme dönüp "ben dışarı çıkayım birazcık kafa dağıtmak istiyorum"  dedim ve merdivenlerden yukarı çıktım. Ardından odama girdim ve dolabımı açtım. Akın olsaydı birlikte kombin seçerdik ama Akın bile şuan buluşmadaydı. Güldüm ve üstüme bir şeyler giyinip tekrar aşağıya indim. Büşra teyzeye "hoşçakal"  diyip ayakkabılarımı giydim. Kütüphaneye doğru yürüyordum. Arda tekrar aklıma gelince sıkıntıyla nefes verdim. Aramalı mıydım? Mesaj mı atsaydım acaba?  düşüncelerimi bi kenara çekmeye çalışarak yürümeye devam ettim. Telefonumu cebimden çıkarıp, bildirim var mı yok mu diye baktıktan sonra tekrar cebime koydum. Arda aramamıştı, mesaj da atmamıştı. Kütüphanenin önüne geldiğim sırada hızlıca kapıyı açtım. Kütüphane aşırı sessizdi. Rafların arasında Metin abiyi ararken, Ardayla Metin abiyi sohbet ederken yakaladım. Biraz geri çekilip onları dinlemeye başladım. Arda siyah saçlarını karıştırdı ve "bilmiyorum Metin abi sadece çok özledim. Nasıl olur da aldattığımı düşünebilir?"  diye sormasıyla  Metin abi  "onu bilmiyorum, ancak Derenin çok pişman olduğunu biliyorum"  diye cevapladı. Arda üzgün bi şekilde, "aslında ona kızgın değilim. Kırgınım"  diye cevapladı Metin abiyi. Metin abi Arda'nın önüne kahve koydu ve sandalye çekip oturdu. Artık çıksam mı diye düşünürken Metin abi üzüntüyle "babandan bahsettin mi hiç Derene?"  diye sormasıyla, Arda kafa salladı ve, "Biraz bahsettim ama hepsini değil."  Diye cevapladı Arda, Metin abiyi. Metin abi anlayışla kafa salladı ve "ne dedi?"  diye sordu. Arda "pek bir şey konuşamadık açıkçası. Çünkü kuzeni Akın bizi bastı diyebilirim"  dedi ve gülüştüler. Dediği şeyle ben bile gülümsüyordum. Metin abi "oğlum, bu iş böyle olmaz. Al Dereni karşına adam akıllı konuş bence"  diye düşündüklerini açıkça ortaya koydu. Arda kafasını anlayışla salladı ve  "öyle yapacağım"  diye cevapladı Metin abiyi. Daha fazla dayanamayıp içeri girdim ve Arda'nın bakışları beni buldu. Metin abi bana dönüp "hoşgeldin kızım. Gel otur kahve yapayım sana da"  diye cevapladı. Sandalye çektim ve Arda'nın yanına oturdum. Arda bakışlarını bana çevirip "nasılsın?"  diye sordu. Gülümsedim ve "iyi olmaya çalışıyorum"  diye cevapladım. Ortam da gereksiz bi gerginlik vardı. Metin abi kahveyi yaptı, önüme koydu ve yorgunlukla oturdu. Ardından "çok yoruldum ya"  dedi ve ardından "daha kameralar incelenecek"  demesiyle şok içerisinde Metin abiye döndüm ve, "kameralar mı incelenecek?"  diye sordum. Metin abi kafasını salladı ve sıkıntıyla nefes verdim. Ardayla Metin abinin dediklerini dinlediğim ortaya çıkacak mıydı?

Merhaba sevgili okuyucularım. Nasılsınız??  öncelikle bahsetmek istediğim bi konu var. Bölümü okuyorsunuz ancak vote gelmiyor. Buda beni çok üzen bi nokta. Bu yüzden vote atmayı unutmayın. Sizleri seviyorum..

Kediler ve Şarkılar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin