Nadszedł koniec historii Warrena i Villay.
Muszę przyznać, że było to coś magicznego i gdy pisałam te ostatnie zdania, aż się wzruszyłam. Od dłuższego czasu chciałam skończyć tę książkę.
Byłam podekscytowana, gdy zaczynałam, bo pisanie tu to naprawdę świetne doświadczenie.
Zmęczona. Głównie przez szkołę, bo straciłam wenę, ale nie chciałam tak tego porzucić.
Dumna, że wreszcie się udało.
Ta książka nie jest idealna. O! Do ideału to jej dalekooo, ale nie o to tu chodzi. Będę to traktować, jako super przygodę i początek. Zżyłam się z bohaterami i aż dziwnie mi, że to już koniec. Wiele wątków mogłam rozwinąć lepiej i były takie pomysły, ale pisanie tego byłą wielką sinusoidą. Ostatecznie cieszę się, że doprowadziłam projekt do końca. Może kiedyś wrócę to poprawić, może nie. Na pewno chciałabym jeszcze kiedyś coś napisać. Może znowu w wakacje. Teraz na pewno lepiej się przygotuję, bo w końcu to był mój pierwszy raz z czymś...takim.
Jestem jednak zdania, że warto próbować, bo why not?
"Jeszcze przyjdzie czas, aby być dorosłym."
W końcu tylko raz jest się nastolatkiem, więc próbujcie, popełniajcie błędy i korzystajcie z życia.
Mam nadzieję, że zakończenie jest w miarę satysfakcjonujące, bo muszę przyznać, że naszła mnie ostatnio wena i to chyba jeden z tych dłuższych rozdziałów, ale stwierdziłam, że trzeba to dobrze zamknąć.
Mogłabym tu mówić i mówić, ale koniec mojego wywodu, bo wyjdzie rozdział. Haha
Dziękuję za każdą gwiazdkę, komentarz i wyświetlenie. To dodawało mi mega motywacji. Nie ważne 5, czy 5k. Gdy widzisz, że jest choćby kilka osób, które regularnie czytają jest warto. Chociaż wiadomo, zaangażowanie motywuję w pewnym stopniu.
( Chyba każdy jest zły, gdy książka zostaje przerwana, więc starałam się skończyć. Jednak czasami po prostu trzeba skończyć w trakcie. Po tej przygodzie bardziej doceniam pisarzy. <3)
Trzymajcie się ciepło misie i może do zobaczenia w jakiejś nowej książce.
Wasza juliette_mi_amore ʕっ•ᴥ•ʔっ
>> Dziękuję za tyle wyświetleń<333
CZYTASZ
JUST NOT YOU
RomanceVillay Moren kiedyś zamknięta w sobie dziewczyna, teraz 18 latka, która chce pokazać, że nie jest cichą myszką. Może i życie dawało jej w kość, ale wróciła silniejsza i nie zamierza się poddać. Warren Shelk przystojny chłopak pochodzący z bogatej ro...