•6•

2K 131 213
                                    

Izuku salağı bana çok tuhaf davranmaya başladı.

Zaten o sarılma olayından bahsetmiyorum bile. O konu hakkında düşündükçe kalbime kramp giriyor.

Lanet..alfayım diye kendini bir şey sanıyorsa, ona gününü göstermekten zevk duyacağım.

Ayrıca, bana niye sarıldı ki?!- Sadece özür diledim, zaten neden diledim onu bile bilmiyorum..

Allah kahretsin be! Burada salak olan benim! Niye sarılmasına izin verdim ki? Hem niye özür diledim? Neden? Neden ben,Katsuki Bakugou, Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight, bir Alfaya böyle davranıyorum?!

Canı acıyor mu diye düşündüm, yani, benim vuruşlarıma katlanabilen pek kimse yok, o da katlanamazdı zaten. Sonra noldu bana bilmiyorum.

Sikeyim. Alfaların hepsini sikeyim..

(...)

"S-sela-"

"Hı hı ondan."

Izukunun gözleri parlıyordu yine. Ama sesinde bir titreme vardı. Amaan banane. Zaten ona bir koz vermeye amacım yok. Yeterince vermişim zaten.

Sırama oturduktan sonra hissettiğim o kalp çarpıntısına bile sinir oldum. Herkese, herşeye sinir oldum. Kendime bile.

"Selam Katsuki-kun!"

Uraraka birden yanıma gelivermişti.

"Ne oldu?"

Uraraka da omega. Sınıftaki çoğu kız gibi. Ama onlar gibi yapışkan ve sürekli alfa hakkında konuşanlardan değil. Bu yüzden ara sıra konuşuruz. Bazenleri beni sinir ediyor, ama omega olan biriyle konuşmak nedense iyi hissettiriyor.

Benim omega olduğumu bilmese de.

Uraraka sıramın üstüne oturdu.

"Lan-"

"Katsuki-kun..birini seviyor musun?"

Uraraka aşık olmayı pek beceremezdi. Bu yüzden böyle sorması beni şaşırtmıştı.

"Ne o? Sen mi aşık oldun?"

"Hayır, biliyorsun beni..Ben sana sordum hem! Cevap ver bana!"

"Hayır, birini sevmiyorum."

"Nasıl ya? Sen gayet yakışıklı bir alfasın."

"Aşk? Boktan bir şey."

"Heyy, işte orda dur."

Eliyle camı işaret etti.

"Görüyorsun değil mi? Güneş her zaman sıcaktır."

"E banane-"

"Sus be bi' dinle! Ama gece olunca hava soğur ve ışık gider. Sonra-"

"Sonra Güneş Ay'ı ısıtır diyecektin, değil mi?"

"Evet. Ama aslında biz o ısıyı hissetmeyiz. O ısıyı sadece Ay hisseder."

Zil çaldı. Uraraka sıramdan indi ve gülümsedi.

"İşte aşk da böyle bir şey. Sadece kalbin birine ait olur. Ay da Güneş' e aittir."

•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin