"Hmm.."
Sarışın omega bu dudakların tadına doyamıyordu, Aptal Alfa da sarışının çikolata feromonunun ağırlaştığını hissediyordu, büyük ihtimalle Katsuki ilaçları içmeyi unutmuştu, ya da ilaçlar artık etki etmiyordu. Geç ya da erken, ilaçlar etki etmemeye başlayacaktı, bunu ikiside biliyordu.
Izuku sarışının bu baskınlığının tadını çıkarıyordu, dilinin karamel ve çikolata tadını almasına izin verdi. Kollarıyla sarışın omeganın vücudunu sardı.
Katsuki ondan uzundu. Ona kıyasla daha uzun ve daha "alfa" gibi gözükmesine rağmen altta olmasının sarışının sinirini bozduğunu başından beri biliyordu, ama sarışın omegasını sinirlendirmek onun için bir zevkti, yüzündeki o alçak ve şehvet dolu ifadeyi görmek..sahi, Izuku ne zaman bu kadar kirli olmuştu?
"H-aa.."
"E-ee...pa-pardon..M-midoriya?"
Izuku'nun birden bire gözleri karardı, büyük bir güm sesiyle gözlerini açtığında tavanla bakışıyordu. Sarışın omega ne de güçlüydü.
"A-ah! Kacchan bu acıttı!-"
"..."
Aptal alfa başını kaldırdığında karşısında Kirishima, Denki ve Mina'yı gördü. Sarışın omegaya baktı, o resmen donmuş bir durumdaydı, vücut ısısının arttığını, bir bomba gibi patlamak üzere olduğunu tek bir kelime söyleyememesinden anlıyordu.
"M-merhaba arkadaşlar..b-bugün hava çok güzel..değil mi?"
"Midoriya, gördük göreceğimizi zaten."
"E-ee.."
Sarışın omega artık sırrının bütün okul tarafından duyulduğunu bilmesine rağmen arkadaşlarının yüzüne bakamıyordu. Sanki, onu yargılayacaklar ve diğer alfalar gibi ona asılacaklar gibi hissediyordu. Pembe Eros buna asla izin vermezdi gerçi. Fakat o yine de bakışlarını yerden ayırmadı.
Mina gözlerini devirerek sarışına baktı.
"Bakugou..çok sinirlendik çünkü.."
Kirishima ve Denki birbirlerine bakarak aynı anda yüksek sesle bağırdılar:
"ÇÜNKÜ BİZE SÖYLEMEDİNİZ!!"
Sarışın omega duyacağını düşündüğü o aşağılık sözleri duymak yerine bu cümleleri duyunca, ister istemez ağzı açık kaldı. Aptal Alfa da kenarda olduğu yerde kalmıştı.
"..Ha?.."
"Bakubabe..biz seni yargılamazdık!"
"Biz seni olduğun gibi kabul ederdik!"
"Neden bize söylemedin ha,Kacchan-kun?!"
"Kacchan'a şöyle demesene."
"Huh..? Şu durumda tek derdin bu mu Midoriya?-"
Sarışın halâ olduğu yerdeydi. Her şey onun düşündüğünden daha da iyi olmuştu, hatta kötü bir durum karşısında bile kaldığı söylenemezdi, o lanet alfayla yaşadığı olay hariç. Kirishima ve Denki gülümseyerek ona bakıyordu, bu onu rahatsız etmedi çünkü biliyordu ki o gözlerde başka bir emel saklı değildi. Diğer alfalar gibi bakmıyorlardı ona.
"Bakugou! Sorun değil! Ne olursa olsun hep arkadaş kalacağız!"
"Ve sizin düğün tarihinizi ayarlayacağız!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]
FanfictionMaalesef Alfa bir aileden baskın bir omega olarak doğan Katsuki Bakugou ve çocukluk arkadaşı 'aptal' alfa Izuku MidoriyaH arasında doğan bir aşk. Ama bir dakika, sizce "Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight" altta olmayı kabul eder mi? ... Cevap ç...