-bunu okumadan önce 21.1 bölümünü okuyun, yoksa oradaki tatlılıkları kaçırırsınız(๑¯◡¯๑)-
Stajlar devam ederken, sevgililer günü gelmiş de çatmıştı. 1-A sınıfı o gün boştu ve herkes sevgililer günü için sevdiklerine hediye yapıyordu. Bu hediyeler anonim, yani isimsiz bir şekilde bir 1-A sınıfından bir ara bulucu aracılığıyla istenilen kişiye veriliyordu.
Bu ''Ara bulucu'', diğer adıyla "Pembe Eros" olarak bilinen o harika isim, Mina'ydı. Eşsiz görevini bir meslek haline getirmiş, bu işten para bile kazanıyordu. Mina, her zaman aşkın tarafında olan bir yalnızdı gerçi. Sadece 1-2 sevgilisi olmuş ve uzun bir ilişki geçirememişti.
Sabah vakti bu olaylar konuşularak, bütün sınıf büyük masada kahvaltı yapıyordu.
"Mina!! Bu sene sende var mı bir şeyler?"
"Maalesef..Bu sene yine yalnızım.."
"Üzülme Mina-san, eminim senin güzelliğinin farkına varacak birini bulacaksın!!"
"Yaa..Teşekkürler Izuku-kun!! Cidden, sen halâ nasıl yalnızsın, anlamıyorum."
Sarışın omega ve aptal alfa birbirlerini süzdüler kaçamak bir bakışla. İkisi de bu sohbetlerden sıkılmıştı. Izuku artık açıklamak istiyordu. Bu minik sırrı sınıf halâ nasıl çözememişti anlamıyorlardı. Galiba çok iyi rol yapıyorlardı. Ya da sınıf aptallardan ibaretti.
Izuku gergin bir şekilde ortaya bir kahkaha attı.
"Ahaha.."
Sınıf bu tepki karşısında gülümsediler, sarışın omega hariçti tabiki. O, içinden gülüyordu.
"Pekâlâ sınıf, aklıma bir soru geldi!! Mina'nın özel sorusu!"
Katsuki sinirle çıkıştı.
"Aha, geliyor yine hayatımda duyup duyabileceğim en saçma sorulardan biri."
"Hiç eğlenceli değilsin Bakubabe."
"Iy, bana şöyle deme Uzaylı."
"Neyse neyse, sorum şu: Eğer bu sınıftan birine yürüyecek olsaydınız, erkekler arasından bu kim olurdu?"
Bütün sınıf bir ağızdan cevap verdiler:
"Bakugou."
Sarışın omeganın yemeği boğazında kaldı, hızla ve sinirle yemeği çiğnedi. Kızgınlık geçiren bir köpek gibi soluyordu.
"Ne-Sizi şıllıklar! Midemi bulandırdınız!"
"Cidden herkes Bakugou mu diyor?! Sen bile mi, Kirishima?!"
"Boktan saçlı, o saçlarını yolarım. Seni p€zevenk!!"
Kirishima sırıtarak cevap verdi.
"Uhm..Bakugou bir devrim.."
"Ananın dölüne geri sokarım ulan seni!!"
"Özür dilerim Bakugou!!"
Sınıfta nedeni bilinmez bir sessizlik hakimiyet sürmeye başladı. Herkes suskundu, herkes Katsuki'nin yüzüne bakıyordu. Lâkin sarışın omegadan sinirli bir "tch!" sesi dışında bir cevap alamadılar.
Kirishima tekrardan araya girecekti ki, Denki onun lafını kesti.
"İkinci olarak Midoriya'yı tercih ederdim ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]
FanfictionMaalesef Alfa bir aileden baskın bir omega olarak doğan Katsuki Bakugou ve çocukluk arkadaşı 'aptal' alfa Izuku MidoriyaH arasında doğan bir aşk. Ama bir dakika, sizce "Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight" altta olmayı kabul eder mi? ... Cevap ç...