Düğünden minik bir parça
Beyaz bir sahne, bembeyaz ışıkların hafifçe sahneye vurduğu, ritimlerin ve insan seslerinin süslediği bir sahne vardı karşısında.
Ve bir de kan kırmızısına çalan yakut gözlerinin karşısındaki zümrütlere karşı imtihanı.
Zümrütler durmadan ona odaklanmıştı. Bütün kıyafet hazırlığı boyunca, bütün denemeler boyunca, bütün evlilik programı hazırlığı boyunca.
Aptal Alfanın bu bakışları onu rahatsız ediyor değildi, fakat o bu kadar bakarken içinden geçenleri düşünmek Sarışın omega için zorlayıcı olmaya başlamıştı. Neyse ki şu an kendi odasındaydı, rahatça nefes aldı.
Bu imtihanın sonucunu çalan zil sesi getirdi. İşte, sonunda o beyaz sahneye, o yeminler edilen sahneye çıkacaktı. Kendi eşiyle. Bu kavram bile onu mutlu edecek kadar delirtiyordu. Birbirlerini tam olarak görmemişlerdi, o takım elbisenin Aptal Alfanın üzerine ne kadar yakıştığını düşünemiyordu, düşünürse azgınlık seviyesini yükselteceğini artık biliyordu.
"Argh..bana da bulaştırdı yerli yersiz azgınlığını."
"Katsuki! Hadi çık odandan."
Mitsuki'nin sesiyle irkildi, kendi odasının karşısında Izuku'nun olduğunu biliyordu, aynaya bir daha bakarak boynundaki siyah kravatı düzeltti, Izuku'nun ısrarı sonucu saçının kenarına taktığı o beyaz çiçeği de son kez çıkardı saç telleri arasından. O bembeyaz çiçeğe baktı, son kez kokladı onu, son kez iliklerine kadar hissetti sevdiğinin kokusunu. Bu çiçek aynı Izuku gibi kokuyordu, keskin nane kokusu..
"Tamam geldim."
Sesinin titremesine engel olmayı başarmanın sevinciyle, çiçeği yerleştirdi tekrar saç telleri arasına. Gülümsedi, gülümsedi büyükçe. Sonunda hazırdı işte.
Kalpten, sözlere gerek kalmadan edilen yeminlerin kelimelerle tescillendiği ana gelmişlerdi.
Kapıya yöneldi, siyah takım elbisesini son kez düzeltti ve heyecanla kapının koluna asıldı.
Karşısında gördüğü manzara ise, anlatılamayacak kadar güzeldi. Aptal Alfaya ne kadar da yakışmıştı beyaz. Kıvrımlarıyla beline kadar gelen o beyaz takım ceket, siyah bir kemerle bozuluyordu. Saçları arasındaki siyah çiçek de onu ayrı çekici yapıyordu. Aslında beyaz takımı Katsuki giymeli idi, ama Izuku Sarışın omegaya en çok yakışan rengin siyah olduğunu söyleyince, işler hemen değişmişti.
Ona da en çok beyaz yakışıyordu. Ruhundan bu renk akıyordu âdeta. Saflığı, sevgisi ve aşkı, hepsi beyazı temsil ediyordu.
Tabi yatakta o beyazın hemen siyaha, tutkulu bir kırmızıya çaldığını görebilirdiniz..
Tepki veremediği bu iki dakika içinde, Aptal Alfanın da aynı şekilde olduğunu anladı. Gözleri buluştu, bu sefer ikisi de bakışlarını birbirinden çekmeden baktılar özlemle birbirlerine.
Sonra aniden ikisi de birbirlerine sardılar kollarını. Sarışın omega neredeyse onunla aynı boyda olan eşinin boynuna yöneltti ellerini, Aptal Alfa da her zaman yaptığı gibi belini kavrayacaktı besbelli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]
FanfictionMaalesef Alfa bir aileden baskın bir omega olarak doğan Katsuki Bakugou ve çocukluk arkadaşı 'aptal' alfa Izuku MidoriyaH arasında doğan bir aşk. Ama bir dakika, sizce "Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight" altta olmayı kabul eder mi? ... Cevap ç...