"Kacchan şurası mı..?"
"Haah.."
"AHH GERİZEKALI YAVAŞ MASAJ YAP DEDİM İYİ Kİ!!"
"ÖZÜR DİLERİM!"
Izuku-
Kacchan'ın kölesi oldum da, bunu beklemiyordum..
Daha ateşli şeyler bekliyordum yahu. Kacchan hiç romantik değil.
Bugün köleliğimin 4. günü. Kacchan bir çocuk gibi sürekli sadece getir götür işlerini yaptırıyor bana. Memnunum çünkü bir gün sonra ilişkimiz tamamen kesinleşecek. Ama neden hep o eğlensin ki?
Benim de biraz eğlenmeye ihtiyacım var, bir köle olarak. Efendiler de kölelerine ödüllerini vermeli, değil mi?
"Hey Kacchan.."
"Ne var? Sana konuşma izni verdiğimi hatırlamıyorum?"
"Şey..sadece bahse girerim ki, içki konusunda senden daha dayanıklıyımdır."
"Hah?! Pardon?"
"Hiiç..sadece aklıma geldi söyleyeyim dedim."
Kacchan sinirle dişlerini gıcırdattı ve bana meydan okurcasına baktı. Planımın işe yarayacağını anlayarak içimden sırıttım.
"Bana meydan mı okuyorsun ha, aptal alfa?"
"Y-yani..bilmem..belki de okuyorum?"
Kekelemem bir işe yarıyor sonunda. Yaşasın!!
Kacchan uzun bir süre düşündü sessizliğe dalarak. Ben ise cevabı bekliyordum.
"Hadi lan kalk."
"Nereye gidiyoruz??"
"İçmeye."
Sarı saçları geriye atarak söylemişti bunu. Rekabetçi ruhunu ortaya çıkardığını hissediyordum.
Sinsice sırıttım. Sonunda eğlenceli şeyler yapacaktık. Tabi Kacchan'ın bundan haberi yoktu.
Aman neyse nasıl olsa haberi olur oraya gidince, o istemeden asla ona dokunmam zaten. Hem artık sevgili olacağız. Her gün seGs yapacağız.
Böylece üstümüzü giydik.(Kacchan beni dışarı pijamayla çıkarmak istedi ama ona benim sayemde rezil olacağını söyleyince vazgeçti.) Yarın okul yoktu bu yüzden geç saatlere kadar kalabilirdik. Güzel..
"Hey siz ikiniz nereye gidiyorsunuz??"
"Sanane Dörtgöz?"
"Kafeye gidiyoruz!!"
Kacchan bana yan gözle baktı, yalan söyleyebildiğime şaşırmıştı galiba.
Ah Kacchan..bir bilsem ben senin için ne yalanlar söylüyorum..
"He kafeye gidiyoruz."
O anda mutfakta olan Kirishima bize doğru bağırdı.
"İYİ EĞLENCELER MİDOBROH VE BAKUBROH!!"
Bizi sağır sanıyor galiba..
"BAĞIRMA LAN PUŞT!"
"TEŞEKKÜRLER!"
Ve böylece yolda yürümeye başladık. Kacchan çok yakışıklıydı yine. Üstüne giydiği siyah gömlek, göğüslerini biraz,hatta birazdan da fazla belli ediyordu ki bu hiç hoşuma gitmemişti. Ama köle olduğum için ona bunu söyleyemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]
FanfictionMaalesef Alfa bir aileden baskın bir omega olarak doğan Katsuki Bakugou ve çocukluk arkadaşı 'aptal' alfa Izuku MidoriyaH arasında doğan bir aşk. Ama bir dakika, sizce "Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight" altta olmayı kabul eder mi? ... Cevap ç...